Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Jos joku hiljattain lopettanut miettii, että miltä rööki maistuu pienen tauon jälkeen niin voin kertoa, että maistuu paskalta. Ei siis kannata edes mielenkiinnosta kokeilla ;)
Nyt noin kolme vuotta polttamatta ja päässyt siihen tilanteeseen, että ajatuskin polttamisesta tuntuu vastenmieliseltä. Eli voi jo pikkuhiljaa uskoa oikeasti lopettaneensa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuudes savuton päivä menossa.

Pari viimeistä päivää olleet suht. helppoja, koska lykkäs perjantaina melkein 39 asteen kuumeen päälle. Välillä toki vituttaa niin kovaa, että on pakko jauhaa nikotiinipurkkaa.

Yhdeksäs savuton päivä.

Äsken meinasin käydä tupakilla, kun aloin oikein ajattelemaan, kuinka hienolta ne ensimmäiset savut tuntuisivatkaan... Aahh... Onneksi tulin järkiini! Perkeleen emäntä, kun pitää sätkävehkeitä tuossa keittiönpöydällä oikein tarjolla. Tuollainen jatkuva visuaalinen kontakti tupakointivälineisiin ei ainakaan helpota lopettamista. (Joo, oon käskenyt pitää ne piilossa tai vaihtaa askitupakkaan, mutta kun ei...)

Täällä kuukausi ilman, ekan viikon tuskailun jälkeen sujunut uskomattoman kivuttomasti. Viime viikolla umpikännissä sorruin polttamaan pari pölliä, mutta mitäs noista, ei ole senkään jälkeen tehnyt yhtään mieli. Nuuskaa kannan mukana hätävarana eli jos sattuu tupakinhimo yllättämään niin mälli huuleen. Tarvinnut tähän mennessä vetää hurjat 0-5 pussia päivässä, suurimpana osana päivistä 0-1.

Mä poltin about 6 vuotta ja olin täysin varma etten koskaan pääse röpsystä eroon, nyt tosiaan kuukausi ilman eikä tee enää pätkääkään mieli, enkä voi edes käsittää miksi sitä on joskus polttanut. Ihan järkyttävän tyhmää paskaahan se on. Eli ihmiset jotka harkitsevat lopettamista, tehkää vittu se! Mulla ainakin oli helpompaa kuin olisin ikinä uskonut, ja tuskin se tästä enää tässä vaiheessa vaikeutuukaan.

Nyt reilun kuukauden polttamatta on jo tilanne sellanen että jos joku vetää spaddua tuolla kadulla ni pitää ihan kaukaa kiertää, haisee sen verran paskalle se rööki. Hyi vittu.

Edelleenkin tulen varmaan baari-iltoina polttamaan muutamat mutta perus arkipoltto saa kyllä jäädä.

Ajatuksen tasolla olen harkinnut lopettamista, mutta näin pikkuhiljaa kesän tullessa täysin mahdotonta käytännössä. Rantasauna, riippumatto, jääkylmä siideri ja rööki :kuola:

Ajatuksen tasolla olen harkinnut lopettamista, mutta näin pikkuhiljaa kesän tullessa täysin mahdotonta käytännössä. Rantasauna, riippumatto, jääkylmä siideri ja rööki :kuola:

Onko ihan mahdoton ajatus vetää se rööki vain tuollaisissa tapauksissa? ;)
Tyttöystävä jo useamman kuukauden toteuttanut tuollaista lopettamista, joskus esim. saunan jälkeen siideri kädessä polttaa yhden, muuten ei ollenkaan. Joskus kolmekin viikkoa voi mennä ettei mene yhtään röökiä.

Sekin mielikuva siitä, että rööki tekee noista esim. saunan jälkeisistä hetkistä jotenkin parempia, on vaan omassa päässä.
Oikeasti kaikki vastaavat tapahtumat on ihan yhtä hyviä ilman röökiä, kunhan vaan oppii päästämään irti siitä mielikuvasta.

Sekin mielikuva siitä, että rööki tekee noista esim. saunan jälkeisistä hetkistä jotenkin parempia, on vaan omassa päässä.
Oikeasti kaikki vastaavat tapahtumat on ihan yhtä hyviä ilman röökiä, kunhan vaan oppii päästämään irti siitä mielikuvasta.
Tiedetään. Helpommin sanottu, kuin tehty :l

3kk enemmän tai vähemmän ilman röökiä takana, viikonloppusin olen muutaman kerran sortunut mutta siihen se on jäänyt.
Nyt olisi tarkotuksena olla kokonaan ilman, olo on hyvä.

Kymmenen päivää savuttomana. Pari kertaa päivässä iskee kunnon himo, muuten tupakka ei käy enää edes mielessä. Yllättävän helppoa 15 vuoden tupakoinnin jälkeen...

Viikonloppuna saatan toki ratketa, kun emäntä ja tytär lähtevät anoppilaan ja minä jään yksin ryyppäämään ja kuuntelemaan Motörheadia.

noniin saatanas 2 viikkoo jo ilman röökiä ja hienosti menee,tuli perin vittumainen flunssakin välissä kärsittyä ja viime loppuviikon salitreenit meni vituiks.nuuskaa menee edelleen 2-5 pussia päivässä.tsemppii vaan kaikille lopettajille

Vittu 5vuotta polttamatta ja tekee vitusti mieli n.1tupakki per vuos mennyt mutta nyt tekee mieli... mikään ei ole muuttunut paitsi tekee mieli röökiä ihan saatanasti. Kun tietäisi että olisi rankaa poltta vain kännissä niin polttaisin mutta ei tää ruho tohon taivu se on joko tai.

Menkää tonne vapotteluketjuun, jumalauta että on hauska harrastus ja mulla väheni eka 30 prosenttiin aikaisemmasta ja nyt menee enää 1 tai 2 normaalia röökiä päivässä ja nekin kun ei kehtaa vapottaa julkisella paikalla.

Upein harrastus ikinä! Parempi kurkkutuntuma ja parempi maku ja vitusti savua.

Perusrööki maistuu ihan hirveeltä parin viikon vapottelun jälkeen. 8 vuotta loppui kuin seinään eikä vituta yhtään kun tilalla on hifistely vapoilla.

[video=youtube_share;Zrctlm35zuE]http://youtu.be/Zrctlm35zuE[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sori mä oon nirso vieläkin punanen mallu on se ainoa oikea vapottamista testasin kaverilla mutta ei ole mun juttu. Jotku sanoo että rööki maistuu pahalle kun on polttamatta mutta mä kumoan ton väitteen ainakin omalta osalta. parhaimmillaam mennyt 2v ettei edes maistanut mutta silti maistuu , se on mainittava että sen verran on muutosta kun joku muu polttaa niin se haisee pahalle tai jos on muijan kanssa mikä polttaa.

Vittu 5vuotta polttamatta ja tekee vitusti mieli n.1tupakki per vuos mennyt mutta nyt tekee mieli... mikään ei ole muuttunut paitsi tekee mieli röökiä ihan saatanasti. Kun tietäisi että olisi rankaa poltta vain kännissä niin polttaisin mutta ei tää ruho tohon taivu se on joko tai.
Tää on nii vittumainen tapa että se on melkeempä pakko lopettaa kokonaan ettei polta savuakaan ikinä. Muuten homma lähtee pikkuhiljaa lähtemään hanskasta ja sitte se on yks kaunis päivä ku polttelee taas askia päiväs.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom