Onko ihmisillä kokemusta nuuskan käytöstä tupakoinnin lopettamisessa, ite jo miettinyt pitkään lopettamista, tai todenteolla vasta kolmisen kuukautta ja mitään kliseisiä uudenvuodenlupauksia en halunnut tehdä mutta syntymäpäivien jälkee ois tarkotus olla savuton.
Niin ja miten tilanteet joissa muut / avokki polttaa? esim. salin jälkeen tai vaikka auton ikkunoiden raaputtaminen siitä 10 sentin jääkerroksesta. Lähdettekö silloin vain pois paikalta vai teettekö kärrynpyöriä.
Ja tilanteet joissa vituttaa, tilanteet joihin tupakka on ollut nk "pakokeino" tai taukotapa, kuten vaikka töissä.
Todelliset syyt ärsyyntymiseen on tietenkin usein muualla kuin itse tupakassa mutta heikolla ihmisellä tuo tupakka on se tuki ja turva.
Tupakoinnin haluan lopettaa lähinnä terveydellisistä syistä, raha ei minua niinkään kiinnosta, mutta en myöskään pidä ajatuksesta että olisin riippuvainen mistään asiasta.
Itse olin n. 4 kk polttamatta nuuskan avulla, eikä ollut mitää ongelmaa. Ensimmäisen viikon käytin kaikkea sekaisin, nuuskaa, nikotiinipurkkaa, inhalaattoria, nikotiini imeskekelynappeja koska koko suu meni nuuskasta aluksi rikki, ja kirveli nii vitusti ku nuuskan huuleen heitti. Mutta sitte naamari tottui siihen nuuskaan, eikä mitään ongelmaa ollu. Vaikeinta oli varmaa silloin ku otti viinaa, mutta tupla määrä mälliä huuleen niin pärjäs. Mutta sitten menin raksalle töihin ja sielähän n.90% poltti tupakkaa niin siinä sitten puoli vahingossa tuli aloitetua polttaminen uudestaan...Vittumaista että jos et polta ja istuit työmaalla 5 min paikallas ja pomo sattui näkemään niin heti se huuteli et mitä sielä lorvitaan, mutta jos oli tupakka suussa nii sai istua vaikka koko päivän eikä kukaan kiinnittäny mitään huomiota..
ps. muistakaa ottaa nuuska pois kun menette baarin jälkeen nukkumaan. Vittumainen herätä krapulassa kun on lihapullan kokoinen nuuska mälli levinny pitkin suuta, ei helpottanu oloa! :D