Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tämä Champix nyt sitten se epäonnistunut mielialalääke, jota on käytetty ennen depression hoitoon. Lääkärit vaan huomasi, että se aiheuttaa masentuneilla lähinnä itsetuhoisuutta. Tupakan polton lopettamiseen sillä oli kuitenkin ollut selkeä vaikutus. Itse olen kuullut tästä vain asiaan perehtyneiltä kavereilta, yksi on kuurin vetänyt, ja kuulemma toimi. Luulisin, että kyse on tästä.
Itseä pelottaa sivuvaikutukset, kun on ehkä hiukan taipumusta melankoliaan Tosin, onhan sitä buranapaketinkin selosteessa ties mitä varoituksia.
Onkohan tämä Champix nyt sitten se epäonnistunut mielialalääke, jota on käytetty ennen depression hoitoon. Lääkärit vaan huomasi, että se aiheuttaa masentuneilla lähinnä itsetuhoisuutta. Tupakan polton lopettamiseen sillä oli kuitenkin ollut selkeä vaikutus. Itse olen kuullut tästä vain asiaan perehtyneiltä kavereilta, yksi on kuurin vetänyt, ja kuulemma toimi. Luulisin, että kyse on tästä.
Itseä pelottaa sivuvaikutukset, kun on ehkä hiukan taipumusta melankoliaan Tosin, onhan sitä buranapaketinkin selosteessa ties mitä varoituksia.
Champix-pakkauksen kyljessä kyllä luetellaan depressiot vasta-aiheena lääkityksen aloittamiselle...Eikun se taisi olla Zyban.Aiheutti joillekkin tarinoiden mukaan ihan käsittämättömiä sivareita. :D
Nyt vois itsekin kokeilla lopettamista. Lopetin aiemmin, joku vuosi sitten. Ratkesin sitten maaliskuussa abi-risteilyllä. Huonoina päivinä meni aski, nyt vähentänyt 6-8 per päivä. Eli aamu, ilta, ruoka, ennen matikan tuntia ja loput kavereiden seurassa. Vinkkejä?
Jos on tapariippuvuutta, niin kokeilisin nicotinellin nikotiini inhalaattoria?
Nyt se sitten loppu. Heitin viimeset röökit eilen roskiin ja savuttomana mennään jatkossa!
5. savuton päivä menossa ja tekee väliin niin perkeleesti mieli pössäyttää, mutten anna mielihaluille periksi
(poltin about 25 vuotta)
5. savuton päivä menossa ja tekee väliin niin perkeleesti mieli pössäyttää, mutten anna mielihaluille periksi
(poltin about 25 vuotta)
Nikotiini taitaa poistua elimistöstä muutamassa päivässä, joten loppu on pelkästään korvien välistä kiinni. Minusta ne ensimmäiset viikot on vaikeimpia. Sitten alkaa jo tottumaan savuttomuuteen ja uusiin rutiineihin.Juurikin tänään tulee 3 vkoa täyteen ilman savuttelua. Nicorettea on kyl kulunu jonkin verran, mut yllättävän helppoo on ollut... vaikeammat ajat vielä edessä?