Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse olen helvetin raskas röökääjä enkä näe mitään coolia röökäämises.
mut nyt loppu, tänään loppu röökääminen, päätös tuli klo 12 tänään päivällä että ny piisas.
nyt ei yritetä lopettaa polttamista vaan se lopetetaan.
2h takana jo, ajattelin hakee nikotiinipurkkaa pahimpiin niksoihin, mutta purkkaakin käytetään sitte vitun niukasti ja vaan ku alkaa oleen tosi vaikeeta, ilmeisesti yötä varte nappaan pari purkkaa että ei nukkuminen häiriinny.
mutta jengi ku ny aina hehkuttaa miten vaikeaa röökäämisen lopettaminen on, niin täytyyhän sitä ite sit näyttää et oon kovempi ku te muut :D
takana on yli 5 vuotta vakituista polttamista, sitä ennemmin oli pari vuotta ylä-asteen nurkalla rööki huulessa kovistelua. nykyään menee helposti 40 röökiä päivässä. joten voi olla suht kivulias lopettaminen mut ei voi mitää.
ehkä päivittelen miten sujuu.
Noin 18 vuotta tupakointia takana, 15-25 savuketta/päivä.
Joskus taisin jopa vannoa, että en ikinä lopeta.
Toki muutaman kerran olen yrittänyt, pari säälittävää muutaman päivän rypistelyä sekä yksi muistaakseni noin 6-7kk:n tauko jokunen vuosi sitten.
Nyt olen psyykannyt itseäni viimeiset pari kuukautta tähän kyseiseen päivään ja tänään se loppuu.
Poltan loppuun askin jonka aamulla ostin enkä osta enää lisää.
Ahdistaa hiukan jo etukäteen, mutta täytyy nyt helvetti sentään olla sen verran selkärankaa, että onnistun.
Plus että tupakan polttamisen lopettaminen vähentää myös oluen/muun alkoholin juomista, koska kännissä tulisi kuitenkin poltettua.
Nyt se loppui. Ja nyt ihan oikeasti. Keskiviikkona tulee 1vko viimeisestä kesestä.