Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa kyllä ollakkin. Tuo rahan säästö on kyllä kans positiivinen puoli, jos vuodessa säästää esim. sen 4,40e päivässä niin kyllä sillä jo jotain hauskaa tekee. Itsellä ainakaan se terveys ei riitä ainoaksi motivaatioksi lopettaa, ehkä se on se halu näyttää itselle että pystyy.14 vuotta poltin ja eilen tuli 2 kk täyteen ilman tupakkia. Vaikka nyt siirryinkin nuuskaan niin silti olen ylpeä itsestäni. Säästäähän tässä noin 80 euroa kuukaudessa.
Nyt vaikuttaa ihan hyvältä tämä lopettaminen.
Viimeksi polttanut heinäkuussa 2008 ja viimeinen nikotiinipurkka tuli syötyä pari viikkoa sitten.
Eli nyt ollaan menty täysin ilman nikotiinia ja ihan hyvin on sujunut.
Tosin, viinaa ei ole tullut juotua aikoihin, joten pahimmat haasteet on kokematta. Syyskuussa tuli viimeksi juotua, siitä kerrasta jollain ihmeellä jopa selvisin ilman röökiä. Eli kyllä se tästä.
Ihan mielnkiinnosta, kuin moni on päässy lopullisesti eroon röökistä(ja/tai nuuskasta)ensin vähentämällä ja sitä kautta lopettanu kokonaan? Ite oon useasti vähentäny esim kk ajaksi n 2-5 röökiin päivässä mutta en ole tähän mennessä onnistunu kokonaan lopettaan tuolla tavalla. Itseähän siinä huijaa jos tavoite on lopettaa kokonaan ja suo itselle sen mahdollisuuden että voi polttaa muutaman päivässä tai sikarin silloin tällöin ja vähän useamman jos vituttaa. Ainahan se sen verran joku vituttaa että voi röökin imaista. Nyt on päätetty heittää kerralla helvettiin. Tupakkia menny noin aski per päivä nuuskaa nykyään hyvin vähän. En ole lukenu jokaista postausta tästä ketjusta joten jos on ollu puhetta tästä jo niin sori.
Hyvä, pysyt vaan nyt kovana. Ite oon ollu reipas 1½ vuotta polttamatta ja oon sitö mieltä että tein oikean ratkasun.
Sorry, en jaksa selailla näitä kaikkia viestejä läpi, mut onko kukaan lopettanu tupakointia lääkkeiden avulla? Niitä kuulemma pari erilaista... Itse koitin viime syksynä lopettaa tupakoinnin nikotiinilaastareiden avulla, mut eipä onnistunut :(
2008 vuosi meni kesään asti polttamatta ollenkaan ja sitten polttelin syksyyn asti kerran viikossa kun otti kuppia. Syksyllä vähensin kupin oton minimiin eli pari kertaa on tullut kaljoteltua ja polteltua tähän päivään asti. Töissä syön sillointällöin niksupurkkaan, kun on tuo herkkulakko päällä ja onhan sitä jotain mässyteltävä. Jos on kaveriporukan illanistujaisia ja en ota keittoa, niin saatan polttaa pari savuketta.
Sorry, en jaksa selailla näitä kaikkia viestejä läpi, mut onko kukaan lopettanu tupakointia lääkkeiden avulla? Niitä kuulemma pari erilaista... Itse koitin viime syksynä lopettaa tupakoinnin nikotiinilaastareiden avulla, mut eipä onnistunut :(
jos tulee champixista paha olo niin kannattaa kokeilla vähentää annosta. itse tein niin ja ekan viikon(siis sen jälkeen kun on jo lopettanut) pienensin annosta.Jep, netistä löytyy tietoa. Yritin haulla josko olisin tästä jo aiemmin kirjoittanut, mutta en löytänyt.Itse kokeilin Champixeilla ja ne ois toiminut eli ei tehnyt ekan viikon jälkeen edes mieli tupakkaa ja jos sytytt,i ei polttanut kuin parit savut kun ei siitä saanut mitään kiksejä. Ei minkäänlaista mielihyvää nikotiinista eikä savun imemisestä. Lopetin kuurin kesken voimakkaan pahoinvoinnin takia (yksi mahdollisista haittavaikutuksista) ja sorruin aika pian uudelleen polttamaan. Suosittelen ainakin kokeilemaan. Onhan ne teoriassa hintavia, mutta halvempia kuin tupakat.