Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Pari päivää taas mennyt ilman. Ainut kerta kun tekee mieli on kahvin jälkeen ja kävelymatkalla duunista ratikalle. Se on jotenkin Donnermainen hetki kun kuuntelee iPodista GnR:n sorrya ja sytyttää camelin. Anyway, olo on skarpimpi nyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla loppuu tän askin jälkeen. 3 tupakkaa jäljellä ja rahat loppu :) mikä sen hienompi ajankohta lopettaa polttaminen kun lomautus:jahas:

Nyt vaikuttaa ihan hyvältä tämä lopettaminen.
Viimeksi polttanut heinäkuussa 2008 ja viimeinen nikotiinipurkka tuli syötyä pari viikkoa sitten.

Eli nyt ollaan menty täysin ilman nikotiinia ja ihan hyvin on sujunut.

Tosin, viinaa ei ole tullut juotua aikoihin, joten pahimmat haasteet on kokematta. Syyskuussa tuli viimeksi juotua, siitä kerrasta jollain ihmeellä jopa selvisin ilman röökiä. Eli kyllä se tästä.

Nyt loppu kokonaan röökin poltto. Kauan tätä on mietitty ja yritetty mutta nyt lähtee viimesen kerran lopettaminen. Enkä enää aloita uudestaan(ainakaan pariin vuoteen)

Tupakoimisen lopettaminen olisi niin helppoa jos sitä paskaa ei myytäis joka nurkalla. Kieltolaki päälle vaan niin loppuis heti. Itsellä ei niinkään fyysistä riippuvuutta, vaan lähinnä kaipaan sitä henkistä mielihyvää :)

Mut joo röökiä meni viimeks uutena vuotena. Toivottavasti ei enää ikinä :)

Tupakoimisen lopettaminen olisi niin helppoa jos sitä paskaa ei myytäis joka nurkalla. Kieltolaki päälle vaan niin loppuis heti. Itsellä ei niinkään fyysistä riippuvuutta, vaan lähinnä kaipaan sitä henkistä mielihyvää :)

Mut joo röökiä meni viimeks uutena vuotena. Toivottavasti ei enää ikinä :)

Uusimmassa matkaopas lehdessä oli juttua Bhutanista ja siellä on aika hyvä tupakkalaki. Tupakan myynti on kielletty ja myös tupakointi on kielletty kaikilla julkisilla paikoilla. Sama laki tänne vaan :D

Tulihan tuota polteltua 2007 vuonna välillä urakalla ja välillä oli taukoja. Nyt taas ollu vuoden alusta polttelematta ja tällä kertaa aika helppoa olla polttelematta. Ehkä pari kertaa joutunu nikotiinipurkan heittää suuhun kun on ollu lähinnä tylsää. Ei pitäis ikinä edes "maistaa" vanhojen aikojen vuoksi, mutta ei sitä vaan ikinä opi. Nyt vaan muistaa heittää purkan suuhun ku tekee tupakkia mieli ja miettii parin minsan päästä uudestaan ja etenkin kun ottaa kuppia

2008 vuosi meni kesään asti polttamatta ollenkaan ja sitten polttelin syksyyn asti kerran viikossa kun otti kuppia. Syksyllä vähensin kupin oton minimiin eli pari kertaa on tullut kaljoteltua ja polteltua tähän päivään asti. Töissä syön sillointällöin niksupurkkaan, kun on tuo herkkulakko päällä ja onhan sitä jotain mässyteltävä. Jos on kaveriporukan illanistujaisia ja en ota keittoa, niin saatan polttaa pari savuketta.

Uusimmassa matkaopas lehdessä oli juttua Bhutanista ja siellä on aika hyvä tupakkalaki. Tupakan myynti on kielletty ja myös tupakointi on kielletty kaikilla julkisilla paikoilla. Sama laki tänne vaan :D

Onpas paska laki! :down:

Suorastaan naurettavaa, menee jo yksityisen ihmisen liialliseen ohjailuun ja holhoukseen.

Käväisin tuolla sivustolla ja silmään pisti heti surkea kirjoitusasu. Hirveä määrä kirjoitusvirheitä ja lauseen rakenteet päin persettä. Antoi hyvin epäluotettavan kuvan sivustosta. Kirjoitan itse todella huonosti, mutta silti kritisoin tuollaista nettisivustoa, amatöörimäistä toimintaa. Noista tupakan korvikkeista on täällä ollut aiemminkin puhetta ja itse voisin kyllä kokeilla. Nikotiinikorvaushoito auttaa kyllä päänsärkyyn ja muihin fyysisiin oireisiin, mutta se savun imeminen taitaa olla minulla se rauhoittavin elementti.

Onko kukaan kokeillut noita?

Onpas paska laki! :down:

Suorastaan naurettavaa, menee jo yksityisen ihmisen liialliseen ohjailuun ja holhoukseen.
Paskat, mielellään tännekin. Vielä jos saisi röökin hinnan sinne 100 euroa aski, niin jo maistuisi ihan perkeleen hyvälle, eikä keuhkosyöpäkään enää vaivaisi kanssaa kun kellään ei olisi varaa poltella liikaa.

Paskat, mielellään tännekin. Vielä jos saisi röökin hinnan sinne 100 euroa aski, niin jo maistuisi ihan perkeleen hyvälle, eikä keuhkosyöpäkään enää vaivaisi kanssaa kun kellään ei olisi varaa poltella liikaa.

No,mites tohon nyt vastais.
Tupakanpoltto on typerää, lopetin itse jo muutama kk. sitten, ja tännekin viestiketjuun silloin kirjoittelin.

Mutta elämän pitää olla vapaata.
Mike ei polta joten häntä ei Camelin hinta kiinnosta.

Mutta mites tämä; Olen itse täysraitis ja omasta mielestäni kossupullon hinnan vois hilata kanssa sinne sadan euron korviin ja trokareille 10-vuoden tuomiot.
Loppuis niin moni ikävä asia.

Aihe on hankala. Alkoholi on elintarvike ja tupakka ei ole.

Eikös Mike just polta? Tämmöisen kuvan olen ainakin itse saanut. Itse voisin kannattaa alkoholin ja tupakan veron nostamista. Varmasti myös näillä jotka juo ke, pe ja la joka viikko alkaisi lompakossa tuntua. Olisi hyvä päästä tilanteeseen missä suomessakin edes suuri osa porukasta joisi kohtuudella, vituttaa ne harvat kerrat baarissa ollessa katella millon taas on tulossa jotain rähinää kun suomipoika saa vähän viinaa.

Paskat, jos kerran ite tupruttelet ja olet tupakointia vastaan, niin kyllä kai se lopettaminen lähtee jostain muusta kun Suomen laista? Silloin yks suomalainen polttais taas vähemmän. Ite poltellaan ihan tyytyväisenä, ja sitten syytetään sitä, että rööki on liian halpaa ja polttaa saa liian monessa paikassa?

On turha kitistä tommosesta, kun ite kuitenkin vetää sitä norttia posket lommolla.

Mike kerro nyt perkele, poltatko vai et?

Jos poltat ja kannatat askin hinnan nostoa sataan euroon, niin kyllä Pakkotoisto kannattaa ja hyvin.

Mä lähetän sulle Mike kiekon nuuskaa ja 2ml ruiskun, niin ei tartte enää ulkona ramppaa röökillä, vaan voit nikotiinipäissäs pelaa boksia ;-))

Se ois nyt muuten 5 kuukautta ilman.

Pari ekaa viikkoa oli hankalia, mut sen jälkeen rupes vaan asiat rullaa omal painollaan. Nyt viime viikkoina on tullut ekaa kertaa pitkään aikaan satunnaisia himotuksia ja oonkin jopa yrittänyt perustella ittelleni miks voisin polttaa "yhden", mutta oon nopeesti tullut järkiini. Täytyy toivoo et seuraavat puol vuotta menee yhtä hyvin. Tän lopetuksen aikana en oo muistaakseni kertaakaan nähnyt painajaisia röökistä, which is nice.

Tervakeuhkosta nuuskahuuleks, mut parempi näin.

Tervakeuhkosta nuuskahuuleks, mut parempi näin.

Sama homma, reilu kuukaus porskuteltu ilman tupakkaa. Välillä tuntuu hassulta ajatella miten sitä lähtis tonne kylmälle, tuuliselle taukopaikalle spaddua vetämään. :D Koko ajatus etoo, kun voi hengailla koneen ääressä nölli huulessa.
Ekan kuukauden ajan oli välillä kipeetä kröhää, tais johtua siitä että keuhkot alko puhdistautumaan. Hapenottokyky ja muutenkin olo on parantunut huomattavasti. Jossain välissä sit nuuskasta nikotiinipurkkaan ja toivottavasti joskus siitäkin eroon. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom