- Ikä
- 40
tänään loppui rönsselin poltto.tästä se lähtee taas,nyt ei pala kun hermot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas päätin joskus marraskuun lopussa yhtäkkii kännipäissää lopettaa polttamisen. Pari kertaa tehny mieli sen jälkee.
Lopettaa ja lopettaa. Ennalta määräämättömän pitunen tauko.
e- Sanotaan nyt tähän perään, että tupakoinnin lopettamisesta ei aiheudu vierotusoireita. Ei ainakaan mulle. Tuntuu siltä, et jengi vaa kuvittelee niitä.
Joku voi tietenki laittaa tähän kohtaan linkin, joka todistaa mut vääräks.
This shit is fucking hard. Aamulla kaks espressoa ja kaks kentiä muistutti miksi pitäisi lopettaa.
Nyt menny tänään kaks täs illal, alko tuntuu vierotusoireet liian friikille ni pakko oli lievittää jotenki. Tuntu et hyppii seinille ihan huolel.
Kyl toi vähennys mulla pelittää paremmin ku kerral lopetus.
Mitään en mistään tiedä, mutta ainakin minun logiikalla se lopetus on järkevämpää tehdä silleen, että ekaks vähentää ja sit vetää totaalisen stopin. Jos on tottunut vetämään sen askin päivässä ja pystyy vähentämään muutamaan kessuun, niin on se huomattavasti helpompaa lopettaa sen jälkeen - luultavasti. Luja se lopettamispäätös on joka tapauksessa oltava.No montako kertaa oot vähentämällä lopettanu? Et vissiin koskaan, ku vieläkin körssi palaa...
Mitään en mistään tiedä, mutta ainakin minun logiikalla se lopetus on järkevämpää tehdä silleen, että ekaks vähentää ja sit vetää totaalisen stopin. Jos on tottunut vetämään sen askin päivässä ja pystyy vähentämään muutamaan kessuun, niin on se huomattavasti helpompaa lopettaa sen jälkeen - luultavasti. Luja se lopettamispäätös on joka tapauksessa oltava.