Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy myöntää että kämppäni haisee nyt suorastaan hyvältä, ei sitä paskan hajua huomannut silloin kun poltti.
Siis TUOKSUU hyvältä :D

Tuossa tavassa on silti kauheinta se haju. Jos on tovin polttamatta ja käy vaikka leffoissa ja viereen istuu joku kessuttelija, niin sitä tajuaa miten oksettava se haju on.
Ostaa jotain hyvää miesten tuoksua niin ei viitsi polttaa ettei mene hyvä tuoksu hukkaan ;)
Osa röökaajista haisee röökaajankin nenään tosi pahasti. Liekö noissa eroa tupakoinnin määrässä ja etenkin siinä, missä polttaa. Jos polttaa ulkona hirveessä blosiksessa, niin haju ei niin kovasti tartu, mutta jos vetelet jossain puhelinkopissa askillisen, niin varmaan haisee koko jätkä ja pahasti.

Osa röökaajista haisee röökaajankin nenään tosi pahasti. Liekö noissa eroa tupakoinnin määrässä ja etenkin siinä, missä polttaa. Jos polttaa ulkona hirveessä blosiksessa, niin haju ei niin kovasti tartu, mutta jos vetelet jossain puhelinkopissa askillisen, niin varmaan haisee koko jätkä ja pahasti.
Jos joku muu on polttanut, eikä itse ole ja se polttanut kaveri tulee viereen - hyi helvetti se haisee pahalle :urjo: Ei sitä hajua tosiaan itse huomaa jos polttaa.

Samoin riippuu siitä, että mitä polttaa. Nortin polttajat haistaa jo kaukaa, haju on ku jossain hiilivoimalassa. Mietojen röökien polttajat ei edes välttämättä haista. Vielä kun vetää purkkaa tai pastillia niin eipä se hengityskään haise.

Joillain toi ominaishaju on kyllä jotain aivan helvetillistä. En tiedä, eikö ne pese vaatteitaan koskaan vai mitä, mutta koulussakin muutama tyyppi haisee aivan saatanalliselta paskalta. Kerran menin lukion vessaan ja yks vitun pahasti röökille haiseva tyyppi oli siellä, niin voin vannoa, että ei olis voinu olla varma, onko se tyyppi vetäny röökiä siellä vessassa vai mistä se haju tuli.

Helvetti, mitkä niksat, ihan uskomatonta. Samanlainen olo oli joskus neljä vuotta sitten kun olin ollut kolme vuotta polttamatta. Nää vaan tulee jostain. Onneksi parin viikon päästä pääsee Tukholmaan hamstraamaan biittiä koska röökin vetämistä en taas jaksa aloittaa...

Joo niille rispektit jotka ei koskaa alota. Lopetus on vaikeempi asia mut ei tee pahaa.
Toi on mulle saavutus jo ;) Ei tosiaa mitää vierotusoireita ja normist menny n. 30/päivä +-0.

Nyt noin 6 päivää ilman, tosin viikonloppuna tuli pari hatsit imettyä synttärisikarista.
Yllättävän helpolta tää tuntuu noitten nicotinel imeskelytablettien avulla, eikä niitä mene kun se
~8 päivässä.

Olen tyytyväinen itseeni. :david:

edittiä:

Täytyy sanoa että niin fyysinen kuin henkinen hyvinvointi on parantunut huomattavasti jo näiden
parin päivän aikana. Esim. aamulla herääminen tuntuu luonnistuvan helpommin jne.

Pari kuukautta mennyt ilman bileröökiä!
Melkein parikyt vuotta polttaneena (muutaman vuoden tauoilla), pääsin muutama vuosi sitten siihen tilanteeseen, että arkipolttaminen loppui kokonaan. Silti aina baariin mennessä rööki maistui. Vihdoinkin tuntuu siltä, että saatan päästä röökistä kokonaan eroon. :dance:

Perkele että noi neljän gramman Nicotinellit pierettää, kauhea pörinä koko ajan, en tiedä ehkä se terva ja häkä tulee nyt ulos.
Joku sais mun pieruista kunnon niksut.

Perkele että noi neljän gramman Nicotinellit pierettää, kauhea pörinä koko ajan, en tiedä ehkä se terva ja häkä tulee nyt ulos.
Joku sais mun pieruista kunnon niksut.
Niistä menee kyllä pakki ihan sekaisin. Muutenkaan se purukumien jäystäminen ja pillereiden imeskely ei ole mukavaa puuhaa. Joskus(en tiedä onko enää) oli sellaisia nikotiini piippuja, mihin laitettiin nikotiinipatruunoita. Niistä sai sitten imeä nikotiinia, niin kuin tupakasta. Se on ainoa vieroitusapuväline, mitä voisin harkita käyttää, jos lopettaisin polton.

Vittu taas muutaman päivän lipsunu ihan vitusti, perseestä.
Olin oikeen ylpee ku meni tos hetki sit n. 5/päivä, ja ykkösii. Nyt menny taas vahvempii ihan vitusti, ej hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom