Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Ite en ees polta kovinkaan paljon, puolisen askia päivässä. Kuitenkin lopettaminen tuntuu mahdottomalta ajatukselta, kerran yritin kesän alussa (ehkä vähän huono aika) ja kestin viikon. Tällä hetkellä oon asettanu tavotteeks lopettaa intin jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite en ees polta kovinkaan paljon, puolisen askia päivässä. Kuitenkin lopettaminen tuntuu mahdottomalta ajatukselta, kerran yritin kesän alussa (ehkä vähän huono aika) ja kestin viikon. Tällä hetkellä oon asettanu tavotteeks lopettaa intin jälkeen.

Ison vai pienen askin? Puolikas iso aski on kyllä aika paljon. Tarkottaa että poltat n. 1,5h välein.

Ison vai pienen askin? Puolikas iso aski on kyllä aika paljon. Tarkottaa että poltat n. 1,5h välein.
Siis normaali 20 savukkeen aski, eli 10 päivässä. Jos keskiverto suomalainen tupakoitsija polttaa päivässä 17-18 savuketta, niin eipä se mielestäni ole kovinkaan paljon. Tunnen tyypin, joka polttaa noin kaks askia päivässä, viihteellä jopa kolme. Ja en mä ole kellosta katsonut, kuinka usein poltan, mutta se painottuu ehdottomasti aamupäivälle, illalla vedän ehkä yhen safkan päälle ja sitte viimenen ennen nukkumaanmenoa.

Puol askia päivässä ei kyllä "normaali" tupakoitsijalle ole todellaakaan mikään kovin iso määrä. Jonkun kukkahatun mielestä se tietysti saattaa kuulostaa hurjalta määrältä.

ei puolikas aski ole kyllä kovin paljon. Yleensä polttavat sen askin päivässä.

Mutta nyt saa perkele loppua omalta kohdalta toi polttelu. Poltan enään kun otan alkomaholia runsaammin. Eli seuraavan kerran luokan pikkujouluissa.

Itse olen miettinyt vahvasti röökinpolton lopettamista niin sais tämän köhän loppumaan ja happi kulkis vähä erilailla. Ainoa ongelma on vaan siinä että pitäisi keksiä jotain tekemistä ajalle jolloin ennen poltin enkä ole oikein järkevää keksinyt siihen mm välitunneiksi.

Nonii. Sunnuntaist ollu lopettamssa ja 3-4 kessuu tullu poltettuu. Saa nähä nyt tän viikonlopun mite käy.
Ja jos lopettamine ei onnistu ni sit hitonmoine vähentämine +15->3-6 tupakkii päivää.

Missä vaiheessa teillä alko lima irrota kun lopetitte? Tuntuu, että ekalla viikolla ei paljon limaa irronnut tokalla viikolla enemmän ja nyt kolmannella viikolla ainakin aamusin ihan vitusti.

Nyt on pian 11 viikkoa takana lopettamisesta. Kaksi ensimmäistä kuukautta meni aika heittämällä, mutta nyt, jos joutuu odottelemaan tai ajamaan autolla pitkiä matkoja niin silloin tekee tiukkaa.

Onkohan tämä jo kolmas yritys ja saa saatana olla viimeinen, pakko sen verran skarpata!

On kyllä pirun vaikea lopettaa. Töissä alkaa viimeistään aamukahvin jälkeen tupakkijalka vipattamaan :) Jos jättäisi kahvinkin pois, voisi vähän helpottaa..

kahvi ja kalja pois ensimmäiseksi 2vuodeksi niin pääsee hyvin alkuun :)

Nyt kun viinan veto on loppu, niin lopetin myös tupakin käryttämisen.

Tuskin paha ominaisuus naismaailmassa, kun voi sanoa ettei juo eikä polta.

nyt 10 päivä polttamatta montakohan päivää tässä vielä menee että pääsee yli??!!!!!!!
puhuin just tänään kaverini kaa joka ei oo polttanut vuoteen ni se sano et menee 2kk
että pääsee kokonaan yli. oon kyllä ollut kun perseeseen ammuttu karhu tässä 9 päivää

nyt 10 päivä polttamatta montakohan päivää tässä vielä menee että pääsee yli??!!!!!!!
puhuin just tänään kaverini kaa joka ei oo polttanut vuoteen ni se sano et menee 2kk
että pääsee kokonaan yli. oon kyllä ollut kun perseeseen ammuttu karhu tässä 9 päivää
Vaarini lopetti tupakoinnin 5 vuotta sitten, mutta sanoo kuitenkin että ei oo päivääkään jolloin ei rööki pyöris mielessä. Ne fyysiset vierotusoireet loppuu kyllä parin viikon sisällä, mutta varaudu siihen että se psyykkinen riippuvuus saattaa jatkua vuosia.

Ei siitä yli koskaan pääse, sen verran koukuttava tuo aine vaan on. Edelleenkin on niksoja vaikka en oo yli vuoteen kunnolla polttanut. Kun oli kolmisen vuotta joskus polttamatta niin pyöri silloinkin rööki mielessä eli turha toivo.

no miten sen ny ottaa... varmaan totta että sitä jää kaipaaman,, ite olin viime viikolla kokonaiset 3 pv polttamatta,, sitten vähän brenkkua ja sorruin "sallitusti" muutamaan.. olin myös kuin perseeseen ammuttu karhu. Näytinkin enemmän narkkarilta kuin naiselta :wtf:
Nyt sit viidespäivä putkeen menossa ilman nikotiinia ja kumma kyllä ei mitään oireita ole enään tullut. Todella harvoin tekee mieli tai edes ajattelee asiaa (paitsi kun tän nyt sitten tulin tänne postaamaan :D )

Kuinkas monel, jotka polttaa, tahi jotka on polttanu. On semmosta vittumaist yskää ? esim. Herää yöllä siihe ku räkii keuhkot pihalle.

no eipä kyllä tuu mieleen että olisi ollut.. poltin viisivuotta,, mutta nyt keksin sittenkin yhden nikotiinin puutteen oireen "väitin ettei ole enään ollut" .. en saa unta saatika sitten nukuttua yli kahta tuntia putkeen .. tätä jatkunut koko lopetuksen ajan,,

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom