Palaa/mätänee vaan ikenet. :thumbs:Koska se ei tuhoa sun keuhkoja, eikä aromatisoi sun vaatteita ja hengitystä yhtä ihkusti ku rööki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palaa/mätänee vaan ikenet. :thumbs:Koska se ei tuhoa sun keuhkoja, eikä aromatisoi sun vaatteita ja hengitystä yhtä ihkusti ku rööki
Nikotiinista ei ole mitään ongelmaa kun vetelee noita ykkösiä, joissa ei ole mitään, mutta miten vitussa pääsisi eroon siitä sosiaalisesta ja ajankuluksi polttamisesta? Mulla voi sunnuntaisin mennä pitkälle iltaan, ennenkuin vetäsen röökin jos vain oon himassa ja teen jotain. Mutta ootas kun olet jossain venttaamassa jotain, silloin tekee aivan helvetisti mieli röökiä, ei nikotiinin takia vaan sen polttamisen ilon takia. Siihen ei taida olla mitään lääkettä, nikotiini ei itselle aiheuta mitään ongelmia. Olin tuossa muutaman päivän polttelematta, niin ei siinä varsinaisesti nikootiinia tehnyt mieli, mutta voi jeesus kun näki muiden polttelevan herkullista savuketta jossain dösäpysäkillä, niin kyllä sitä ikävä tuli. Se on vain muuttunut semmoiseksi elämän pieneksi nautinnoksi, paheeksi, joka varmana ei edistä terveyttä. Olisikin jotain antabusnappeja, joista tulis aivan törkeen paha olo röökistä. Aamulla semmoinen huiviin ja sitten katselee muualle kun muut polttaa eikä voi vetää itse, tai muuten lähtee taju.
No kaippa taitelijilalla saa olla joku pahe kun en viinaakaan koskaan juo tai enää myrkytä kroppaa horkalla. No anyways, rööki on noista kolmesta se pahin.
Champix poistaa juuri sen hyvänolon tunteen jonka tupakoinnista saa. Erään käyttäjän mukaan, voi oksennuskin tulla, jos väkisin yrittää polttaa. En sitten kevyistä tupakoista tiedä. Siitä luki Pfizerin "taustatietoa"-pdf- tiedostossa, jota en nyt löydä. Tässä kuitenkin jotain:Olisikin jotain antabusnappeja, joista tulis aivan törkeen paha olo röökistä. Aamulla semmoinen huiviin ja sitten katselee muualle kun muut polttaa eikä voi vetää itse, tai muuten lähtee taju.
Nikotiinista ei ole mitään ongelmaa kun vetelee noita ykkösiä, joissa ei ole mitään, mutta miten vitussa pääsisi eroon siitä sosiaalisesta ja ajankuluksi polttamisesta? Mulla voi sunnuntaisin mennä pitkälle iltaan, ennenkuin vetäsen röökin jos vain oon himassa ja teen jotain. Mutta ootas kun olet jossain venttaamassa jotain, silloin tekee aivan helvetisti mieli röökiä, ei nikotiinin takia vaan sen polttamisen ilon takia. Siihen ei taida olla mitään lääkettä, nikotiini ei itselle aiheuta mitään ongelmia. Olin tuossa muutaman päivän polttelematta, niin ei siinä varsinaisesti nikootiinia tehnyt mieli, mutta voi jeesus kun näki muiden polttelevan herkullista savuketta jossain dösäpysäkillä, niin kyllä sitä ikävä tuli. Se on vain muuttunut semmoiseksi elämän pieneksi nautinnoksi, paheeksi, joka varmana ei edistä terveyttä. Olisikin jotain antabusnappeja, joista tulis aivan törkeen paha olo röökistä. Aamulla semmoinen huiviin ja sitten katselee muualle kun muut polttaa eikä voi vetää itse, tai muuten lähtee taju.
Ja mulla on oikeasti todella vaikeaa olla polttamatta kuvauskeikoilla kun ajaa pitkiä matkoja autolla. Kun pysähdyt vähäksi aikaa huoltikselle hakemaan kahvia, niin mikäs sen mukavampaa kuin poltella siinä spaddu ennenkuin lähtee jatkamaan. Sama sitten kuvauspaikalla ennen ja jälkeen. Kun zekataan mestoja valoille, niin siinä on kiva poltella menemään ja on mulla usein rööki huulessa kuvatessakin. Pitäis nyt ottaa itseään niskasta kiinni ja poltella vain kun on jossain vastaavissa tilanteissa. Pitäiskö tehdä niin?Toi on ihan tosi. Meikäki jos hommailee jotain ni ei mitää, mut jos joutuu varttumaa jotain/jossain ni vittu et menee tupakkaa. Tai jos joku muu imee sitä ni sit on pakko itekki.
Mulle on taas tullut tavaksi polttaa lähes aina kun mahdollista. Töitäkin tehdessä silloin kun on työmaalla lupa polttaa, niin sytytän savukkeen ja poltan sen siinä töitä tehdessä. Se on hyvä kun on opetellut sellaiseksi ettei sitä tupakkaa tarvitse ottaa huulilta pois ennen kuin se on sammunut. Työkaverit siinä aina välillä kuittailee siitä, mutta eipä siinä mitään. Päivässä menee helposti 2-3 askia.Toi on ihan tosi. Meikäki jos hommailee jotain ni ei mitää, mut jos joutuu varttumaa jotain/jossain ni vittu et menee tupakkaa. Tai jos joku muu imee sitä ni sit on pakko itekki.
Taidan olla aika lailla poikkeustapaus siinä, että mun isä oppetti minut polttamaan. Olin silloin 10-11 vuotias. Saman se teki pikkuveljille. Aika jännää settiä.
Tänne kanssa 1 kappaletta selkäranka.
Heh, onhan siinä varmasti myös psykologinenkin vaikutus. :DToisaalta työkaveri kehui aikanaan tuon maasta taivaisiin ja lopetti sen avulla kokonaan 15 vuoden kessuttelun jälkeen.
Täytyy sanoa että ite en ainakaan koe olleeni ikinä koukussa tupakkaan. Hyvin vaihtelevaa ollut, kuinka paljon sitä on palanut, saatan esimerkiksi polttaa askin tupakkaa parissa kolmessa päivässä ja olla sen jälkeen 2 viikkoa polttamatta ilman minkäänlaista kärvistelyä. Yleensä sitten tullut ostettua aski jos jotain juomareissua ollut tiedossa.Kyllä sanoisin että jokaisella ihmisellä nikotiinin vaikutukset aivoissa ovat hyvinkin samankaltaiset ja samalla tavalla nikotiinia käytettäessä syntyy uusia reseptoreita joita kehon omat kemikaalit eivät pysty täyttämään (kuten muissakin fyysisissä addiktioissa).
Toki yhden savukkeen polttaminen ei tätä ihmeemmin aiheuta, mutta on aika naiivia väittää, että kaikki mainitsemasi 99% olisi immuuneja nikotiinin vaikutuksille. Sama juttu kuin väittää oikeasti tupakkaan addiktoituneita (kyse on siis fyysisestä addiktiosta) kaipaavansa äidin rintaa imeässään tupakkaa.
Niin siihen aikaan tupakoiminen oli jotenkin niin sanotusti sallitumpaa. Terveysriskeistä ei varoiteltu joka askissa, tupakkaa oli halpaa ja tupakkayhtiöt mainostivat tupakan sosiaalisia ja terveydellisiä vaikutuksia.. Kaipa se sitten ajatteli, että kun itsekkin poltti niin miksei sitten pojatkin.Jännää juu... ei kylläkään mitään kovin fiksua. Miksi ihmeessä opettaa pikkupojat polttamaan röökiä? Kyllä sen "taidon" jokainen pystyy itse opettelemaan, jos kiinnostusta löytyy.