Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Polttelin kymmenkunta Moodsin filtterillistä sikaria päivässä.Lopetin 5vkoa sitten.Nikotiini allekirjoittaneella vie TOTAALISESTI makean himon yms.Diettasin 123kg--> ja marraskuun lopussa oli paino 94kg.NYT:wtf: 103,8kg.Okei varmaan nestettäkin aika paljon, mutta on tullut syötyä JÄRKYTTÄVÄSTI.Dietti jatkuu siis tästä 14.01 kohti kesää ja six bäkkiä !!

MITES MUUT ? KOHTALOTOVEREITA.:Onkos saatu massaa samaan tahtiin käryttelyn loputtua..:rolleyes:

appiukko lopetti tasan 2vuotta sitten. Sitä ennen käryytteli melkein 50v ja loppuaikoina(viimeset 20v?) meni se 2 askia norttia päivässä. Kivalta hais kun aina poltteli sisällä. Ihan kova suoritus. Ainoana apuna söi imeskelytabletteja jonkin aikaa.

03.09.2006, Nyt ollu polttamatta muistaakseni Helmikuun lopusta lähtien(polttelua takana rapiat 10v lakkojen kanssa), mitä nyt muutaman kerran juomassa ollessa polttanut. Tajusin juuri että en ole tupakkia edes ajatellut vähään aikaan, eikä tee edes mieli. Toivottavasti itsekuri pitää heikkoina hetkinä elämän loppuun asti.

Ja hyvää lykkyä muillekkin

Tulihan tuota polteltua 2007 vuonna välillä urakalla ja välillä oli taukoja. Nyt taas ollu vuoden alusta polttelematta ja tällä kertaa aika helppoa olla polttelematta. Ehkä pari kertaa joutunu nikotiinipurkan heittää suuhun kun on ollu lähinnä tylsää. Ei pitäis ikinä edes "maistaa" vanhojen aikojen vuoksi, mutta ei sitä vaan ikinä opi. Nyt vaan muistaa heittää purkan suuhun ku tekee tupakkia mieli ja miettii parin minsan päästä uudestaan ja etenkin kun ottaa kuppia

Kysyisin tässä onnistuneesti lopettaneilta, että milloin pahin menee ohi? Kauanko näistä "nikkiksistä" pitää kärsiä? Viimeisestä tupakista on nyt kulunut 56 tuntia, mutta nikkikset on aika kovat edelleen. Onneksi täällä omalla kämpällä ei ole tupakin tupakkia ja kaupatkin on turvallisesti kiinni tähän aikaan yöstä. Nyt olisi nimittäin vaikea kieltäytyä, jos jostain tupakin saisin... Mutta silti tällä kertaa mennään päätyyn asti.

Please, älkää sitten kaivelko minun viestejä uudelta vuodelta esiin. Taisin niissä mainita jotain lopettamisesta. Se lakko kesti lyhempään, mitä tämä nykyinen.

Mulla oli pitkään niin, että kolme ekaa päivää oli yhtä helvettiä ja neljäntenä päivänä helpotti. Nykyään voin hyvin polttaa yhden illan ja seuraavana päivänä olo on ihan normaali (nikkiksetön) mikäli sitten ei ole hirveetä krapula-ahdistusta :) Viimeiset kolme vuotta olen polttanut ainoastaan kaljoitellessa lukuunottamatta paria viikon-kahden repsahdusta.

Mulla oli pitkään niin, että kolme ekaa päivää oli yhtä helvettiä ja neljäntenä päivänä helpotti. Nykyään voin hyvin polttaa yhden illan ja seuraavana päivänä olo on ihan normaali (nikkiksetön) mikäli sitten ei ole hirveetä krapula-ahdistusta :) Viimeiset kolme vuotta olen polttanut ainoastaan kaljoitellessa lukuunottamatta paria viikon-kahden repsahdusta.

Nyt on sitten tuo maaginen kolme päivää takana. Tuntuu kyllä paljon pidemmältä ajalta. Pari tuntia sitten kävin kaupassa ja ei oikeastaan kovin paljoa houkuttanut ostaa askia. Kauppareissun jälkeen kävin juoksulenkillä, jossa huomasi jo eron juoksulenkkeihin tunti tupakin jälkeen. Pystyin juoksemaan 35 minuuttia. Pysähdyin vain kaksi kertaa, ja silloinkin ~puoleksi minuutiksi :)

8kk ku olin aikoinaan polttamatta pahinta vaihetta kesti 3kk. 8kk aikana ei tainnut olla päivääkään etteikö jossain välissä olisi tehnyt mieli tupakkaa. ilmeisen voimakas addiktio mulle tuo tupakka.

Enää ei tee nikotiiniä mieli.Sapuskaa kyllä.Hankalin mahdollinen yhtälö---->Lopettaa tupakointi ja dietata samaan aikaan.Tsemppiä WHATILLE.....U can DO IT....:thumbs:

heti lopetettuani 2purkkia nuuskaa ja sitte loppu aika sitkuttiin. toisen samanlaisen pätkän(8kk) aikana käytin muistaakseni n3-4 kk nikotiini nappeja jotka laitetaan kielen alle.

seuraavan kerran ku lopetan niin hommaan nikotiini nappeja. ne on mulle kaikkein parhaiten toimivia, purkat ja laastarit ei oikein auta mitään mulle. nuuska taas on siitä huono että siihenkin tuntuu jäävän helposti nalkkiin, tosin todella helppo siitäkin on eroon päästä jos tupakkaan vertaa.

Mitenkäs äijät, käytittekö jotain nikotiinivalmisteita lopettamisen yhteydessä, vai kärvistellen ilman mitään ?

JA VITUT ..MÄKÖ EN OO ÄIJÄ...:jahas:

JA VITUT ..MÄKÖ EN OO ÄIJÄ...:jahas:

Heh, toki, toki... :D

Tullut vaan mieleen, että olisikohan parempi lopettaa kaikki nikotiini heti seinään, jos se tupakin ajattelukin jäisi siinä piakkoin pois (esim. viikon kovan tuskan jälkeen). Vai kiskoa nikotiinipurkkaa ja sitä kautta voimistaa nikotiiniriippuvuutta (10x4mg purkka vs 15-20 savuketta), mutta näin päästä yli suurimpien kiusausten.

Tullut vaan mieleen, että olisikohan parempi lopettaa kaikki nikotiini heti seinään, jos se tupakin ajattelukin jäisi siinä piakkoin pois (esim. viikon kovan tuskan jälkeen). Vai kiskoa nikotiinipurkkaa ja sitä kautta voimistaa nikotiiniriippuvuutta (10x4mg purkka vs 15-20 savuketta), mutta näin päästä yli suurimpien kiusausten.

:D

Vedin kahtena aamuna nikotiinipurkan.Siinä kaikki.Oli kyllä aika " cold turkey " olo.Makeeta ja safkaa meni, ihan hulluna. Tosiaan 5-viikossa 10kg lisää painoa (osa tarkotuksellista dietin takia, jotta jaksaa puristaa kesään.).Ajattelin/tiedän sen olevan nestettä, mutta aika tiukkaan on tuo neste kiinni.Tässähän saa dietata ihan tosissaan kesään.Saatana.

Jos vaan pystyt lopettamaan kerralla kaiken nikotiinin, niin tietty parempi.

Ite ainakin sain pahimmat nikkikset taltutettua purkalla, mutta se tapa on vaan niin vittumainen. Kaikki oottelu jne. pitkin päivää on todella puuduttavaa, kun ei voi mennä kessulle.

mutta se tapa on vaan niin vittumainen. Kaikki oottelu jne. pitkin päivää on todella puuduttavaa, kun ei voi mennä kessulle.
niinpä. pienin murhe tupakassa on se nikotiini riippuvuus. kaikki muu oheistoiminta sitten tekeekin lopettamisen hankalaksi.

Ei loppunut tupakan käryttely....

Noi Champixit teettää 15h yöunet ja ois kiva olla suht pirteäkin joskus. Ei viitti mitään efua alkaa tuon takia veteleen... kokeillaan sitten joskus nicoretella tmv. korvikkeella.

Enää ei tee nikotiiniä mieli.Sapuskaa kyllä.Hankalin mahdollinen yhtälö---->Lopettaa tupakointi ja dietata samaan aikaan.Tsemppiä WHATILLE.....U can DO IT....:thumbs:

Kiitos! Edelleen kitkutellaan savuttomana ja kalorivajeella.

Ei loppunut tupakan käryttely....

Noi Champixit teettää 15h yöunet ja ois kiva olla suht pirteäkin joskus. Ei viitti mitään efua alkaa tuon takia veteleen... kokeillaan sitten joskus nicoretella tmv. korvikkeella.

Mites kauan oot nyt käyttäny noita champixeja? Muita ikäviä sivuvaikutuksia? Ajattelin itekin kokeilla niitä jossain vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom