taivaskäsi
VIP
Armeija-aikoina tuli polteltua, mutta nyt se loppuu. Viime perjantaina tj-nolla känni-huumassa tuli viimeiset poltettua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
03.09.2006, Nyt ollu polttamatta muistaakseni Helmikuun lopusta lähtien(polttelua takana rapiat 10v lakkojen kanssa), mitä nyt muutaman kerran juomassa ollessa polttanut. Tajusin juuri että en ole tupakkia edes ajatellut vähään aikaan, eikä tee edes mieli. Toivottavasti itsekuri pitää heikkoina hetkinä elämän loppuun asti.
Ja hyvää lykkyä muillekkin
Mulla oli pitkään niin, että kolme ekaa päivää oli yhtä helvettiä ja neljäntenä päivänä helpotti. Nykyään voin hyvin polttaa yhden illan ja seuraavana päivänä olo on ihan normaali (nikkiksetön) mikäli sitten ei ole hirveetä krapula-ahdistusta Viimeiset kolme vuotta olen polttanut ainoastaan kaljoitellessa lukuunottamatta paria viikon-kahden repsahdusta.
Mulla oli pitkään niin, että kolme ekaa päivää oli yhtä helvettiä ja neljäntenä päivänä helpotti.
8kk ku olin aikoinaan polttamatta pahinta vaihetta kesti 3kk.
Mitenkäs äijät, käytittekö jotain nikotiinivalmisteita lopettamisen yhteydessä, vai kärvistellen ilman mitään ?
JA VITUT ..MÄKÖ EN OO ÄIJÄ...:jahas:
Heh, toki, toki... :D
Tullut vaan mieleen, että olisikohan parempi lopettaa kaikki nikotiini heti seinään, jos se tupakin ajattelukin jäisi siinä piakkoin pois (esim. viikon kovan tuskan jälkeen). Vai kiskoa nikotiinipurkkaa ja sitä kautta voimistaa nikotiiniriippuvuutta (10x4mg purkka vs 15-20 savuketta), mutta näin päästä yli suurimpien kiusausten.
Heh, toki, toki... :D
Tullut vaan mieleen, että olisikohan parempi lopettaa kaikki nikotiini heti seinään, jos se tupakin ajattelukin jäisi siinä piakkoin pois (esim. viikon kovan tuskan jälkeen). Vai kiskoa nikotiinipurkkaa ja sitä kautta voimistaa nikotiiniriippuvuutta (10x4mg purkka vs 15-20 savuketta), mutta näin päästä yli suurimpien kiusausten.
niinpä. pienin murhe tupakassa on se nikotiini riippuvuus. kaikki muu oheistoiminta sitten tekeekin lopettamisen hankalaksi.mutta se tapa on vaan niin vittumainen. Kaikki oottelu jne. pitkin päivää on todella puuduttavaa, kun ei voi mennä kessulle.
Enää ei tee nikotiiniä mieli.Sapuskaa kyllä.Hankalin mahdollinen yhtälö---->Lopettaa tupakointi ja dietata samaan aikaan.Tsemppiä WHATILLE.....U can DO IT....:thumbs:
Ei loppunut tupakan käryttely....
Noi Champixit teettää 15h yöunet ja ois kiva olla suht pirteäkin joskus. Ei viitti mitään efua alkaa tuon takia veteleen... kokeillaan sitten joskus nicoretella tmv. korvikkeella.