Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Ja kolmaskin päivä meni yhtä helposti.

Nikotiinipurkat on kyllä perseestä. Maku kestää tasan 3,5 sekunttia, jonka jälkeen alkaa kirvely ja paskanmaku nousemaan suuhun. Ei siinä, kait ne toimii, kun ei varmasti purkan jälkeen tee mieli tupakkia.

Imeskelytapletit taas ovat varsin hyviä. Maku on suorastaan erinomainen, eivätkä kovinkaan kalliita ole. 12 tabua alle 4 ecua.

Nikotiinipurkat alkoi myöskin närästää omalla kohdalla. Tapletit (ne snadit, ei mintunmakuiset, tms.) taas toimi hyvin.

T: nykyinen feströkare

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni on historia ton görssin suhteen:D

Enslin poltin n. 4 vuotta, sitten olin 3 vuotta siten, että poltin vain juodessa (alkoholia). Siirryin uudelle paikkakunnalle töihin, jossa alkoi rööki taas maistumaan. Päätin polttavani maksimissaan 6kk, sitten katkeaa taas. Uskomattominta on, että täsmälleen 6kk jälkeen lopetin röökinpolton:eek:

Nyt on 11kk mennyt jälleen sillä menolla, että baarissa tulee sauhuteltua. Tosin treeniputken takia viinaksetkin ovat jääneet todella vähälle vimeisen vuoden aikana.

Mulla tulee kyllä niin huono olo siitä röökistä aina seuraavana päivänä, ettei taatusti tee mieli polttaa. Varsinkin kun poltan kuin korsteeni heti, kun otan tuopin kouraan:D . Eka rööki pistää voimaan pahoin jopa:rolleyes:

Kyllä se on savuttomampana mukavampi viettää arkielämää. Ei maistu paskanmaku suussa, eikä haise pahalta.

Turha on muuten käyttää mitään kallista partavettä, jos polttaa tupakkaa. Se tupakanhaju peittää allensa aika tehokkaasti kaiken.

Nikotiinipurkat alkoi myöskin närästää omalla kohdalla. Tapletit (ne snadit, ei mintunmakuiset, tms.) taas toimi hyvin.

T: nykyinen feströkare

Mulla närästi ensimmäiset 2-3 nikotiinipurkkaa. Nyt ne ei enää närästä kun vatsa on tottunut niihin? 3 niksapurkkaa kuluu päivässä tällä hetkellä, otan ne aina tiettyihin aikoihin (n. klo 13, n. klo 17 ja vähän ennen nukkumaanmenoa) eikä tee juuri mieli röökiä missään vaiheessa päivää.

6 päivää kulunut ja fiilis loistava. :)

Niin, sellaista piti kysyä että onko kukaan käyttänyt nikotiinikorvausvalmisteita alkoholin käytön yhteydessä? Onko vienyt tupakanhimon myös silloin? Itse ajattelin ottaa purkat mukaan baariin seuraavalla kerralla...

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta kannattaisi vaan jättää ne nikotiinipurkat yms. mahdollisimman nopeasti pois tai ei ainakaan ottaisi niitä kuin oikeasti hädän hetkellä. Kun lopetat röökinpolton, niin nikotiini poistuu noin neljässä päivässä kokonaan elimistöstä. Nikotiinipurkkaa syömällä vaan pitkittää tilannetta ja vieroitusoireita. Meillä duunissa yksikin nainen lopetti heinäkuussa röökinpolton ja vieläkin käyttää nikotiinivalmisteita.. vähän enemmän pitäisi olla selkärankaa ja kanttia. Mutta pillereitä kannattaa tosiaan kantaa mukana (myös baarissa), koska niiden antama henkinen turva rauhoittaa.

Itse lopetin noin kolmatta viikkoa sitten ja olotila on ollut ensimmäistä viikkoa lukuunottamatta loistava! Itse aion olla jatkossa täysin nollalinjalla, koskien kännitupakoimista (myös nameja pikkusikareita)... MUUTEN jossain vaiheessa taas lipsuu, se voi viedä kuukauden tai kaksi vuotta, mutta jossain vaiheessa sitä on taas koukussa.

Päätin lopettaa tupakan polton totaalisesti viime vuoden lopussa. Nyt olen ollut lähes koko ajan polttamatta (oli tuossa tuo kamala kriisi niin poltin reilu kuukausi sitten pikkutopan melkein putkeen, en tosin muista siitäkään mitään. En ollut humalassa...), eikä kyllä ole useampaan kuukauteen tehnyt mielikään. Mitään purkkia tai laastareita en ole käyttänyt, kähyytellyt olen jostain seiska luokasta lähtien :jahas:

10v kerkesin polttaa ja nyt 8kk ollut polttamatta.. välillä tekis mieli, mutta ajattelen etten hyödy siitä mitään niin jää vain ajatukseksi.
olo on mitä mahtavin!!!

tsemppiä vaan lopettajille!!!

Perjantaina päätin lopettaa polttamisen. Baaripolttamiset sallin tammikuuhun asti, jolloin nekin loppuvat sitten. Hyvin on tiistaille ainakin pärjätty ilman ongelmia. :thumbs:

Eli homma on seuraava. Kävin äsken tupakilla ja yhtäkkiä tuli ajatus mieleen et: nyt saatana loppuu tämän myrkyn veteleminen ja tämä on viiminen tupakka!! Tähän asti on ainaki pitänyt (:D) ja uskon että pitääki tästä eteenpäin.
Ennenki on loppunut polttaminen hetken mielijohteesta yli ½ vuodeksi. Tästä tämä lähtee, pitää psyykata itseä. Kaikki mukaan vaan!

Uskoa veljet ja siskot!

vajaa 12 vuotta poltettu. välillä enemmä välillä vähemmän. selvinpäin menee n. aski pvässä. angiinassakin yms. tulee vedettyä kun tekee perkele mieli, sit polttaa 1/3 tupakan ja ajattelee kuinka paskalta se maistuu, mutta taas max pari tuntia ja uusi yritys.

katotaan nyt millon aikuinen mies sais itteään niskasta ja lopettais ton turhan rahanmenon, kun tää opiskelijan budjetti ei loputtomiin veny.

aamut alkaa jokapäiväisellä yökkimisellä silmät punasina, kun yrittää räkiä sitä "palloa" pois kurkusta. mitäköhän tännekin avaudun? varmaan haen motivaatiota lopettamiseen. pitäs vaa samalla lopettaa sen kaljan kanssa läträys, koska päissäni en edes kuvittele pystyväni olemaan polttamatta.

6 päivää takana. On ollut yllättävän helppoa.
Sitä nyt nukkuu öisin paljon sikeämmin ja on virkeämpi päivisin. Lisäksi säästyy rahaa.. Mitä järkeä polttamisessa olikaan?

Ja kolmaskin päivä meni yhtä helposti.

Nikotiinipurkat on kyllä perseestä. Maku kestää tasan 3,5 sekunttia, jonka jälkeen alkaa kirvely ja paskanmaku nousemaan suuhun. Ei siinä, kait ne toimii, kun ei varmasti purkan jälkeen tee mieli tupakkia.

Imeskelytapletit taas ovat varsin hyviä. Maku on suorastaan erinomainen, eivätkä kovinkaan kalliita ole. 12 tabua alle 4 ecua.

Oletko käyttänyt Nicotinellin tabletteja? Itse kun en ole niitä maistanut ja Nicoreten tabut ei maistu millekkään, kirvelee kurkkua vain.

Jotain 5v tullut polteltua, tavallaan ei enää nappaa oikein tuo käryttely, paitsi marssitauoilla intissä. Jos nyt joku 5 röökiä menee päivässä niin ei haittaa, ennen tuli vedettyä se vähintään toppa päivään. Lopetan kokonaan sitten kun siltä tuntuu, meni siihen sitten kuukausi, vuosi tai kolme vuotta. Yks hailee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom