:wanha:31.08.2005, 19:13
Olen miettinyt tätä jo n. ½ vuotta tosissaan, monta kertaa aikaisemminkin, ja nyt päätin ottaa itseä niskasta kiinni. EI ENÄÄ syöpäkäärylettä suuhun!
Ja taas lähtee. 1 pv takana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wanha:31.08.2005, 19:13
Olen miettinyt tätä jo n. ½ vuotta tosissaan, monta kertaa aikaisemminkin, ja nyt päätin ottaa itseä niskasta kiinni. EI ENÄÄ syöpäkäärylettä suuhun!
Ja varmasti pitää...podetko taas jotain helvetinmoista räkätautia :D:wanha:
Ja taas lähtee. 1 pv takana.
Ja varmasti pitää...podetko taas jotain helvetinmoista räkätautia :D
Tuo se on ainut mahdollisuus täälläkin: ei saa päästä lipsumaan missään vaiheessa.seuraavan kerran kun päätetään niin se päätös pitää. ei maistella sikareita, eikä röökata kännissä, niin silloin se onnistuu :whip:
Tuo se on ainut mahdollisuus täälläkin: ei saa päästä lipsumaan missään vaiheessa.
vittumaisinta tuossa lopettamisessa on ne eka kuukaudet ainakin mulla. kun aamulla tai siis päivällä heräs niin ei kiinnostanut edes sängystä nousta kun ties ettei saa röökiä, hirveä masennus päällä.
Paskin selitys ikinä tää kännissä polttaminen . Miten se eroaa polttaako kännissä vai selvinpäin. Kännissä polttaa vaan enemmän :jahas: .
Noo, se vähän riippuu. Itsellä tulee pössyteltyä juodessa (eikä aina edes silloin) ja joskus ihan selvinkin päin. Ei se mikään pakkomielle ole eikä tee juurikaan tiukkaa olla ilman. Tiedän monia, joilla se jää pelkästään kännipoltteluksi. Vähän niinkuin suklaata söisi...silloin tällöin ihan jees.mutta pitkässä juoksussa se menee siihen, että taas poltetaan myös selvänä. ani harvalla onnistuu pelkästään se kännissä poltteleminen. eli se on oltava polttamatta aina, jos meinaa oikeasti eroon tupakasta päästä.
Äläkä sitten tarjoile mulle laivalla mitään "yksiä savuja" :DNoo, se vähän riippuu. Itsellä tulee pössyteltyä juodessa
No täytyyhän mun sun asennetta vähän testataÄläkä sitten tarjoile mulle laivalla mitään "yksiä savuja" :D
Just sitä varten poltanki =)
Oon ite ollu joskus 6-8kk polttamatta.............
.....joo tietenki jatkoin sit polttamista tekemisen puutteessa ku se tapa ei kuole nii helposti.
Noo, se vähän riippuu. Itsellä tulee pössyteltyä juodessa (eikä aina edes silloin) ja joskus ihan selvinkin päin. Ei se mikään pakkomielle ole eikä tee juurikaan tiukkaa olla ilman. Tiedän monia, joilla se jää pelkästään kännipoltteluksi. Vähän niinkuin suklaata söisi...silloin tällöin ihan jees.
Toki on täysin eri homma jos on vetänyt sen norttiaskin päivässä suunnilleen syntymästä asti.