Tunnustan...

Tunnustan: Mä olen ihan himmee kenkäfriikki. Olen neljän viime kuukauden aikana ostanut 14 paria kenkiä, lenkkareita, kävelykenkiä ja retrolenkkareita. Koska mulla on niin iso jalka, joudun useasti tilaamaan ulkomailta, mutta "ongelmanahan" siinä on tietenkin se että valikoima on paljon parempi ->tulee ostettua enemmän. Sit mä tykkään että mun kengät on uuden näköiset, joten en käytä niitä koskaan loppuun, vaan ne jää koiranulkoilutuskengiksi tms., joten tilaa ne vievät ihan perkeleesti. Pääsin aikoinaan duuniin urheilukauppaan kenkäosastolle ihan vaan siksi että kerroin että olen ihan kenkäfriikki. Hyvä että sai yhtään rahaa ulos siitä puljusta, kun kaikki meinas mennä kenkiin...

Sitten toinen nolo tunnustus: Mun mielestä Backstreet Boysien Shape of my heart on siis aivan sairaan loistava biisi, stemmalaulua ja suuria tunteita..Ihan kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin kun ajattelenkin sitä.

Nyt on isolla miehellä takki tyhjä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
reenailija sanoi:
Mihin nuo kaikki tavarat mahtuvat? :eek:

Kaappeihin, vaatekomeroon jne. Ja sitten olen sellainen etten kauaa yleensä säilyttele vanhoja vaatteita/tavaroita vaan pistän nopeasti kiertoon ne mitä en juurikaan enää käytä/tarvitse. Myyn vaatteet ja laukut ym veke ja ostan sillä rahalla lisää uusia. En siis ole niinkään krääsän keräilijä :)

MerZi sanoi:
Sama minulla. :nolo: Ja hyvä teksti Eveltä muutenkin. Kaiken lisäksi mä olen ihan hurja ostamaan netistä. Sen lisäksi että kiertelen kauppoja, teen hyvin usein myös nettiostoksia, yleensä tilaan vaatteita ja kenkiä.

Lisää tunnustuksia: Juu olen myös nettikauppa-addikti eli surffaan kaikenlaisissa paikoissa ja tilaan mitä vaan vaatteista laukkuihin ja pussilakanoista mattoihin ja verhokankaisiin. :nolo:

GoA sanoi:
Miten teillä tytöillä on varaa laittaa noin paljons shoppailuun? :O

Paljastus: TEEN TÖITÄ ;) No mutta vakavastikin, itselläni varmaan säästyy useita satoja euroja muihin ihmisiin nähden kuukaudessa rahaa sillä en tupakoi, en käy ravintoloissa, en juo laisinkaan alkoholia jne. Nuo ovat varmaan isoimpia menoeriä ihmisillä ja mulla noihin menee tasan 0e. Myöskin esim vuokra ja bensakulut jne ovat yllättävän edullisia joten eiköhän se ole myös siitäkin kiinni miten rahaa käyttää ja kuka minnekin sitä haluaa sijoittaa :)

Tähtityttö sanoi:
Ainoa ongelma on se, etten enää tiedä mihin ne laittaisin, kun eivät kaappiin mahdu!

Oma keinoni tosiaan on myydä eteenpäin. En säilyttele turhia kaapissa roikkumassa vaan siirryn elämässä etiäpäin ;) Eihän niistä toki täyttä hintaa saa mutta vaikka 50% alkuperäisestä ja taas on kaapeissa tilaa uusille. Mitäs ne siellä tekisvät pölyttymässä, kiertoon vaan ja sekin hyöty niistä irti :thumbs:

Armadillo sanoi:
Sitten toinen nolo tunnustus: Mun mielestä Backstreet Boysien Shape of my heart on siis aivan sairaan loistava biisi, stemmalaulua ja suuria tunteita..Ihan kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin kun ajattelenkin sitä.

Tunnustan ihan saman enkä edes häpeä sitä :lol2:

MissEvilEve sanoi:
Tunnustan ihan saman enkä edes häpeä sitä :lol2:

Niin, mutta mä oon miäs :wall: ...

Huoh. Tunnustan olevan ns. Drama Queen. En tosin mitenkään ilkeällä tavalla tietty, mutta mielikuvitus kyllä on aika hurjanlainen. Pitäisiköhän vaihtaa alaa ja rueta kirjoittaa Harlekiini-kirjoja :D

Mika1979 sanoi:
Vitutus on kasvanut käsittämättömiin mittasuhteisiin mutta vaihtelun vuoksi voisi vaikka vähän "tunnustella"...

-mulla oli joskus nenässä mustapäitä ja halusin kokeilla sellasta ihonhoitoliuska-juttua, en kehdannut ostaa sellasta niin käytin ilmastointiteippiä
Toimiko? :D

Järkyttäviä nää naisten shoppailuviestit. :eek: Toivottavasti mulle ei satu ihan noin innostunutta shoppailijaa elämääni koskaan. Ois mukava jos ne hirveet rahasummat käyttäis johonkin vähän fiksumpaankin kuten omaan yhteiseen asuntoon ja sen sisusteluun tms. Tosin tää taas sitten ei varmaan oo muiden mielestä fiksumpaa? :D

MissEvilEve sanoi:
Olen nuorempana joutunut pahoihin maksuvaikeuksiin ostosmanian takia

Onneksi mulle ei ole vielä tullut mtn vaikeuksia, vaan kaikesta huolimatta rahaa jää kyllä säästöön. Mut kyllähän tuota tänäänkin pari sataa eskoa vaatteisiin ja ruokaan meni.. :rolleyes:

Mika1979 sanoi:
-Rakastan vieläkin Eleon...exääni ihan yli kaiken:rolleyes:

:D

:rolleyes:

ZweCCo sanoi:
Järkyttäviä nää naisten shoppailuviestit. :eek: Toivottavasti mulle ei satu ihan noin innostunutta shoppailijaa elämääni koskaan. Ois mukava jos ne hirveet rahasummat käyttäis johonkin vähän fiksumpaankin kuten omaan yhteiseen asuntoon ja sen sisusteluun tms. Tosin tää taas sitten ei varmaan oo muiden mielestä fiksumpaa? :D

No juurihan esim itse luettelin että asuntoon ja sisusteluun menee suuri osa tästä rahasta, shoppailua se on kuule sekin ja itselleni TÄRKEIN osa ostelua :)

Tunnustan, että juuri nyt, kun muut juhlivat, minä katson Harry Potter-elokuvaa ja virkkaan. Välillä pitää tietysti katsoa Pakkiksen uudet postit, mutta tällä linjalla mennään.

Tämä ei myöskään poikkea hirveästi ihan normipäivästä :jahas:

Ultimecia sanoi:
Tämä ei myöskään poikkea hirveästi ihan normipäivästä :jahas:

Yhtä lepposasti mäkin otan. Ei viinan juontia, ei sählinkiä eikä rasittavia ihmisiä ympärillä. Rauhallista elämän pohdiskelua vaan. Parempaa uuttavuotta en voisi toivoa.

Tunnustan että missasin UudenVuoden vaihteen klo 00.00:eek:

Hyvä me:lol2: Unohtu uudenvuoden lupauksetki!! no mut kai ne voi sen jälkeeki luvata..hehe

Pelottavia noi naisten shoppailutunnustukset. Ostimpa tos taas vähän sitä sun tätä, mites nää sais taas mahtuu kaappeihin. Aargh! Love & Peace :)

Metallimiehenä diggaan minäkin mm. Kari Tapioo, Reijo Taipaletta, Topi Sorsakoskea ja Jukka Raitasta. Reiskan esittämä Satumaa on sairaan hyvä biisi! Lauleskelen noita salaa automatkoilla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom