Tunnustan: Mä olen ihan himmee kenkäfriikki. Olen neljän viime kuukauden aikana ostanut 14 paria kenkiä, lenkkareita, kävelykenkiä ja retrolenkkareita. Koska mulla on niin iso jalka, joudun useasti tilaamaan ulkomailta, mutta "ongelmanahan" siinä on tietenkin se että valikoima on paljon parempi ->tulee ostettua enemmän. Sit mä tykkään että mun kengät on uuden näköiset, joten en käytä niitä koskaan loppuun, vaan ne jää koiranulkoilutuskengiksi tms., joten tilaa ne vievät ihan perkeleesti. Pääsin aikoinaan duuniin urheilukauppaan kenkäosastolle ihan vaan siksi että kerroin että olen ihan kenkäfriikki. Hyvä että sai yhtään rahaa ulos siitä puljusta, kun kaikki meinas mennä kenkiin...
Sitten toinen nolo tunnustus: Mun mielestä Backstreet Boysien Shape of my heart on siis aivan sairaan loistava biisi, stemmalaulua ja suuria tunteita..Ihan kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin kun ajattelenkin sitä.
Nyt on isolla miehellä takki tyhjä.
Sitten toinen nolo tunnustus: Mun mielestä Backstreet Boysien Shape of my heart on siis aivan sairaan loistava biisi, stemmalaulua ja suuria tunteita..Ihan kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin kun ajattelenkin sitä.
Nyt on isolla miehellä takki tyhjä.