Vitutus on kasvanut käsittämättömiin mittasuhteisiin mutta vaihtelun vuoksi voisi vaikka vähän "tunnustella"...
-PMMP:n Pikkuveli on mielestäni hyvä biisi
-Jos en ole ehtinyt lukea tenttiin niin lunttaan vielä amk:ssakin, on varma keino siihen joten en voi jäädä kiinni mutta nolottaa koko asia
-Olen varastanut pankista rahaa, en paljoa ja senkin silleen tyylikkäästi
-Rakastan vieläkin Eleon...exääni ihan yli kaiken;)
-Tulee puuhasteltua omaa kivaa aika usein ja ajattelen joka kerta samaa naista, edes Ironchefin Laatua Pojille-postaukset eivät ole auttaneet asiaa. (eli ei mitään paineita rautakokki mutta se on nyt susta kiinni millon mä pääsen exästäni yli):whip:
-erään kerran sain lätkäpelissä puujalan, se oli aika kipeä mutta päälle päin ei näyttänyt juuri miltään. No meikkasin sen puuvärikynällä aika "tyylikkääksi" ja heti paukahti lääkäriltä viikon sairasloma töistä, pääsin emännän kanssa reissuun
-mulla oli joskus nenässä mustapäitä ja halusin kokeilla sellasta ihonhoitoliuska-juttua, en kehdannut ostaa sellasta niin käytin ilmastointiteippiä
-olen kai vähän tunneherkkä ja itkin joskus riidellessäni exän kanssa
-olen joskus vietellyt naisia vai osoittaakseni itselleni että voin saada heidät, nostaa itsetuntoa
-olen mustasukkainen mutta en todellakaan niin paljon kuin exäni luuli, (mitäs meni kerran "osoittamaan" epäilykseni oikeiksi)
-joskus kun olin hänen seurassa menin vessaan muka asioille, laitoin hanasta juoksemaan vettä ja piereskelin pahimmat kuplat pois. En piereskellyt hänen seurassaan mutta vatsa tuli kipeäksi jos joutui kauan pitämään ne sisällä
-Laatua tytöille-palstaa tule joskus kateltua että tietäs mistä ne tytöt tykkää, vielä on matkaa..
-en ole käytännössä koskaan oikeasti kipeä niin olin töissä ollessani sit silleen sopivin väliajoin muka kipeä
-luulin kerran oikeasti ymmärtäväni naista.. niin tiedän, hitto mikä
-ajan liikenteessä lähes poikkeuksetta yli nopeusrajoitusten koska ne on mielestäni liian alhaiset. Jos edessäni ajaa joku vähänkään alle sallitun enkä pääse ohi siitä, ajan joskus aika lähellä sitä. Se ärsyttää, tiedän sen, mutta joskus se saa ajamaan tämän auton lujempaa. Muuten noudatan liikennesääntöjä
-...no jätetään ne pimeimmät luurangot tällä kertaa vielä kaappiin...