Tunnustan...

Timba79 sanoi:
:lol2: Sulla on sitten sama "tauti" kuin minullakin. Ja jos on tarve ostaa jotakin, niin en todellakaan tahdo pysyä housuissani kun on jo kiire kauppaan räpläämään eri laitteita. Toinen fetissi on nuo ilotulitteet näin ennen uuttavuotta.
Tähän ja vilma-liinan juttuun liittyen tunnustan, että pitäis ostaa uus auto ja raha polttaa näpeissä enkä millään malttais olla järkevä vaan haluan tehokkaan (bemarin) auton..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voin tunnustaa et mä olin vuosi sitten putkassa yhden yön. Ei johtunut sammumisesta/kännistä, mutta ei siitä sen enempää.

Voin myös tunnustaa että osaan olla liikenteessä (tehokkaampi auto alla) oikea kusipää hurjastelija, vaikka muuten halveksin sellasta ja haukun kavereille/poikaystävälle ihmisiä jotka kaahaavat liikenteessä..:nolo:

Ei sen suurempia tällä kertaa:D

Sinttu, me ollaan melkein samiksii:kippis1: mä olin teininä putkassa ihan sammumisesta ja hurjastellakin osaan:nolo:

nim. 130km/h tutkaan 80km/h alueella tosin jo pari vuotta sitten:rolleyes:

niin ja olen ottanut muutamat poset koulun vessassa, hississä yms paikoissa:lol2:

Tunnustan, se olin mä. Mut se ei ollu mun vika.

Ps. tuohon sun siguun, Tiilisukassa, haluaisin vain sanoa, että:

Konstit on monet, sano ukko ku pöyällä kissaa nussi.

Yhtä#Hauista sanoi:
nim. 130km/h tutkaan 80km/h alueella tosin jo pari vuotta sitten:rolleyes:

Ilmankos kaikki tuolla bongausthreadissa onkin kertonut bonganneensa sut aina ajamassa polkupyörällä jyviksessä. :D

Teen tämän tunnustuksen ensimmäisen kerran... Eikös sitä sanota, että myöntämisestä alkaa paraneminen. :D

Mä olen jonkin sortin ostosholisti. Vaatteisiin, kenkiin ym. menee kuukausittain satoja euroja. Ostan vaikka en tarvitsekaan mitään. Kenkiä on useita kymmeniä pareja ja vaatteille ei enää riitä tilaa vaatehuoneessa. Ei tästä aiheesta sen enempää, ehkä kuva "varastosta" kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa...

Eilen tuli autolla mokattua liikenteessä. Mitään ei sattunut mutta vain siksi, että oli käsittämätöntä onnea matkalla. Kuolema oli lähellä, se oli niiden sekunnin sadasosien sisällä. Oma kuolema mua ei liikauttanut paskaakaan. Sen huomasin, enkä ollut yllättynyt. Mutta minäpä en olekkaan ole yksin tässä maailmassa. Se iski tajuntaani hetkellä kun vaara lähestyi. Ymmärsin jotain kirkkaampana kuin koskaan.

Pohdin paljon asioita tuon jälkeen, ja pohdin edelleen. Oma piittaamattomuuteni, rappioni ja henkinen tilani ei olekkaan henkilökohtainen ongelmani. Vaan se voi koitua monen viattoman ja rakkaan ihmisen turmioksi. Ymmärrän sen nyt. En voi jatkaa enää näin.

MerZi sanoi:
Mä olen jonkin sortin ostosholisti. Vaatteisiin, kenkiin ym. menee kuukausittain satoja euroja. Ostan vaikka en tarvitsekaan mitään. Kenkiä on useita kymmeniä pareja ja vaatteille ei enää riitä tilaa vaatehuoneessa. Ei tästä aiheesta sen enempää, ehkä kuva "varastosta" kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa...

Sama vaiva mullakin. On kai vaan ylimääräistä rahaa, joka pitää tuhlata. :D Äsken just toisessa threadissa mainitsin, että ostin eilen erään InterSportin puolix tyhjäksi ja jatkan huomenna sit samaa rataa. :D
Ostin toppatakinkin, vaikka mulla on jo ennestään kahdeksan hyvää talvitakkia.. :nolo: Pitänee kohta muuttaa isompaan asuntoon, johon myös mun vaatteet mahtuis paremmin. :rolleyes:
Mut jos ihan järjen kanssa miettii, niin kyllä nuokin rahat voi aina järkevämminkin käyttää. Ei sinne salillekaan aina tarvitse Röhnischit päällä mennä, mut on kiva ostaa mukavia vaatteita.

Anteeksi :offtopic:

Eleonoora sanoi:
On kai vaan ylimääräistä rahaa, joka pitää tuhlata. :D

no kyllä minä voin ottaa mieluusti vastaan kaiken ylimääräsen rahan :D

mulla sitä nimittäin ei oo koskaan ylimäärästä
;)

ja oli taas :offtopic: joten kiitoksia ja anteeksi

Okei. Aion laittaa oman panokseni lisää tähän soppaan:

Olen shoppailu-addikti, ns. 'shop-a-holic'.

Olen nuorempana joutunut pahoihin maksuvaikeuksiin ostosmanian takia, sillä prioriteettini olivat:

1. Ostelu
2. Ruoka
3. Laskut

Tuosta varmaan tajuaa että väärä järjestys mutta nuorena annoin mennä vaan [16-20v]. Aikuistuin sekä opin käyttämään rahaa vasta paljon myöhemmin... Luojan kiitos! Muuten sitä olisi kyllä elämä aika rempallaan :D Noh, tuossa oli asian vakava puoli mutta puhutaanpa ihan itse tunnustuksesta:

Saan varmaankin jotain seksuaalista mielihyvää ostelusta. Sekä henkistä että fyysistä. Mitä enemmän minulla on rahaa tuhlattavana sitä nautinnollisempaa se on. Saatan olla hurmosta vastaavassa tilassa kun tiedän että pankkikortillani on kasapäin rahaa jota voin käyttää täysin miten haluan. Ei ole juurikaan kauppoja joista poistuisin tyhjin käsin. Ostan aina vähintään purkkaa, huulirasvaa, hiuslenkkejä tai ihan mitä vaan pientä, vaikka jonkun aikakausilehden.

Joskus varaan tuntikausia, jopa päiviä sille että kiertelen tiettyjä kauppoja ja ostan kaikkea ihanaa mitä silmiini sattuu. Yli puolet ostoksistani on heräteostoksia, mutta tähän voin silti ylpeänä todeta: Oikeastaan yksikään ostos ei ole kaduttanut eli en shoppaile sokkona paskaa pelkän ostamisen takia, aina ne tulevat ainakin jollain tavalla tarpeeseen.

Ostan kosmetiikkaa, hajuvesiä [parhaimmillaan samaan aikaan oli n. 50 eri tuoksua], laukkuja [näitäkin haalin useita kymmeniä]. Alusvaatteita ostelen joka kuukausi [ja ihmettelen miten tilastojen mukaan suomalaiset ostavat kuulemma n. 2.5kpl rintaliivejä vuodessa...]. Teetän itselleni koruja, sisustan kotia. Kerään kaapit täyteen tuoksutuikkuja ja -kynttilöitä ja kaikenlaista pientä sisustustavaraa silmät kiihkossa kädet täristen.

Tunnustin jo aiemmin tässä threadissa ostelleeni törkeästi joululahjoja, vain muutamille ihmisille mutta noin 100kpl. Haluan siis ostella myös muille. Saatan viettää koko päivän kaupoilla, ostaa vain yhden tavaran itselleni ja kaikki muut ovat esim. kumppanille. Näen jatkuvasti tavaroita tai vaatteita jotka huutavat nimeäni hyllyistä... Joskus vietän päivähaaveilujen parissa paljon aikaa ja kuvittelen millaista olisi voittaa lotossa ja mitä kaikkea ostaisin läheisilleni ja itselleni.

Ostamisen ja seksin voisi rinnastaa aika lähelle toisiaan, niin uskomatonta nautintoa rahan tuhlaaminen voi tuottaa. Luulen että jos minuun laitettaisi jotain mittareita ja antureita shoppailupäivän ajaksi siinä olisi jos jonkinlaista aivokäyrää, kiihottumistiloja, hapensaannin muutoksia, sydämensykkeen tihentymisiä ym seksuaalisiin tilanteisiin viittaavia fysiologisia muutoksia :hyper: :whip: :lol2:

Vitutus on kasvanut käsittämättömiin mittasuhteisiin mutta vaihtelun vuoksi voisi vaikka vähän "tunnustella"...

-PMMP:n Pikkuveli on mielestäni hyvä biisi
-Jos en ole ehtinyt lukea tenttiin niin lunttaan vielä amk:ssakin, on varma keino siihen joten en voi jäädä kiinni mutta nolottaa koko asia
-Olen varastanut pankista rahaa, en paljoa ja senkin silleen tyylikkäästi
-Rakastan vieläkin Eleon...exääni ihan yli kaiken;)
-Tulee puuhasteltua omaa kivaa aika usein ja ajattelen joka kerta samaa naista, edes Ironchefin Laatua Pojille-postaukset eivät ole auttaneet asiaa. (eli ei mitään paineita rautakokki mutta se on nyt susta kiinni millon mä pääsen exästäni yli):whip:
-erään kerran sain lätkäpelissä puujalan, se oli aika kipeä mutta päälle päin ei näyttänyt juuri miltään. No meikkasin sen puuvärikynällä aika "tyylikkääksi" ja heti paukahti lääkäriltä viikon sairasloma töistä, pääsin emännän kanssa reissuun
-mulla oli joskus nenässä mustapäitä ja halusin kokeilla sellasta ihonhoitoliuska-juttua, en kehdannut ostaa sellasta niin käytin ilmastointiteippiä
-olen kai vähän tunneherkkä ja itkin joskus riidellessäni exän kanssa
-olen joskus vietellyt naisia vai osoittaakseni itselleni että voin saada heidät, nostaa itsetuntoa
-olen mustasukkainen mutta en todellakaan niin paljon kuin exäni luuli, (mitäs meni kerran "osoittamaan" epäilykseni oikeiksi)
-joskus kun olin hänen seurassa menin vessaan muka asioille, laitoin hanasta juoksemaan vettä ja piereskelin pahimmat kuplat pois. En piereskellyt hänen seurassaan mutta vatsa tuli kipeäksi jos joutui kauan pitämään ne sisällä
-Laatua tytöille-palstaa tule joskus kateltua että tietäs mistä ne tytöt tykkää, vielä on matkaa..
-en ole käytännössä koskaan oikeasti kipeä niin olin töissä ollessani sit silleen sopivin väliajoin muka kipeä
-luulin kerran oikeasti ymmärtäväni naista.. niin tiedän, hitto mikä :david:
-ajan liikenteessä lähes poikkeuksetta yli nopeusrajoitusten koska ne on mielestäni liian alhaiset. Jos edessäni ajaa joku vähänkään alle sallitun enkä pääse ohi siitä, ajan joskus aika lähellä sitä. Se ärsyttää, tiedän sen, mutta joskus se saa ajamaan tämän auton lujempaa. Muuten noudatan liikennesääntöjä
-...no jätetään ne pimeimmät luurangot tällä kertaa vielä kaappiin...

MissEvilEve sanoi:
Ostan kosmetiikkaa, hajuvesiä [parhaimmillaan samaan aikaan oli n. 50 eri tuoksua], laukkuja [näitäkin haalin useita kymmeniä]. Alusvaatteita ostelen joka kuukausi [ja ihmettelen miten tilastojen mukaan suomalaiset ostavat kuulemma n. 2.5kpl rintaliivejä vuodessa...]. Teetän itselleni koruja, sisustan kotia. Kerään kaapit täyteen tuoksutuikkuja ja -kynttilöitä ja kaikenlaista pientä sisustustavaraa silmät kiihkossa kädet täristen.
Sama minulla. :nolo: Ja hyvä teksti Eveltä muutenkin. Kaiken lisäksi mä olen ihan hurja ostamaan netistä. Sen lisäksi että kiertelen kauppoja, teen hyvin usein myös nettiostoksia, yleensä tilaan vaatteita ja kenkiä.

Ja tuo 2,5 rintaliiviä vuodessa?!?! Mä ostan alusvaatteita joka kuukausi, keskimäärin yhet rintaliivit ja kolmet alkkarit. Haalin myös pieniä sisustustavaroita, mutta silti suurin paheeni on kengät. Suurin osa niistä on korkokenkiä ja saappaita (olen piikkikorko/-kanta-addikti) joilla ei todellakaan ole päivittäistä käyttöä.

Ja minun kohdallani ei todellakaan ole kyse ylimääräisestä rahasta... Voisin takuulla sijoittaa ne paremminkin tai vaihtoehtoisesti säästää.

Mäkin ostan joka kuukausi muutamat stringit. Tuntuu että ne on kaikki aina pyykissä yhtä aikaa!!?! Ja ne kun ei maksa paljoa. Rintsikoita en kyl joka kuukausi, parit kolmet vuodessa enkä ikinä mitään halpisliivejä kun ne kosahtavat ja on epämukavat vieläpä.:curs:

myös treenivaatteita tulee osteltua vähän liikaa, mutta en tykkää jos paita haisee pinttyneelle jo pesusta otettaessa.

Ja dieetillä olen sisustusfriikki, viimeksi ostin 100€ hintaisen ihanan itämaisen päiväpeitteen indiskasta:eek: Loppupeleissä olikin oikein onnistunut ostos:rolleyes:

Eikös shoppailu ole ihan hyväkin pahe jos ostaa sitä mistä on oikeesti edes jotain hyötyä, vai kuins?:david: ;)

Miten teillä tytöillä on varaa laittaa noin paljons shoppailuun? :O

EDIT: Voisin tunnustaa itekin. Menin ostamaan veronpalautuksilla hetken mielijohteesta 250 euron näytönohjaimen pelailua varten. Joka on täysin turhaa. Tonkin ois voinut käyttää pukeutumiseen ja nyt miettii et pitäiskö se myydäkin pois. :puna:

No niin, jos tälle linjalle lähdetään:
Mä ostelen kanssa alusvaatteita aivan käsittämättömiä määriä. Varsinkin korsetteja ym. hienouksia on kaapit pullollaan.
Toinen mihin olen addiktoitunut ovat kaikki erilaiset ja -kokoiset laukut. Varsinkin kesäisin tulee osteltua niitä vähän joka kaupasta "kun ne on niin kivan värisiä ja jännää materiaalia jne jne". Ainoa ongelma on se, etten enää tiedä mihin ne laittaisin, kun eivät kaappiin mahdu!
Treenivaatteiden ostelusta nyt ei kannata edes puhua..:nolo:

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom