Tunnustan...

vilma-liina sanoi:
-"pakotan" oppilaita laulamaan duettona itseni kanssa mm. Antti Tuiskun biisejä esim. käsityön tunneilla..

Julmaa! Niin saatanan julmaa :itku: tuosta ei hevillä toivu, tai jos toipuu niin soon sitten ainoa hoitokeino...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika1979 sanoi:
Vitutus on kasvanut käsittämättömiin mittasuhteisiin mutta vaihtelun vuoksi voisi vaikka vähän "tunnustella"...

-...no jätetään ne pimeimmät luurangot tällä kertaa vielä kaappiin...

No mut eihän tuo ollut ees pimeetä vielä. Lähinnä katkeran miehen puhetta ja hieman Matti Näsää ;)

Tunnustan että olen saatanan laiska, mutta ahne välillä. Töitä teen välillä aika paljonkin, mutta ainoastaan rahan takia. Raha taas on minulle työkalu kokemuksiin. Rahalla eiole mulla mitään arvoa vaan hassaan kaiken heti ihme juttuihin ja turhuuksiin sekä kaikkiin asioihin mitä ei "aikuisen" pitäisi tehdä, kituutan laiskuuttani aikani miltei persauki, rehkin taas vitusti ja hommaan rahaa jonkun tonnin, lepään laakereillani, treenaan ja ihmettelen jurrissa ja teen mitä lystään, kunnes olen taas pennitön.
Nyt alkaa taas se rahanteko ja sekös harmittaa, tekisi mieli vaan laiskotella. Mutta parempi näin kuin että olisi vakituinen työpaikka ja tarttisi siellä ihmetellä kuukausia putkeen.

Aika päämäärätöntä, mutta nyt kun tän tänne kirjoitin, niin en minä tätä sittenkään häpeä, kai tässä saa joka jätkä tehdä miten lystää? Piru, tuli turha tunnustus.

Mika1979 sanoi:
Vitutus on kasvanut käsittämättömiin mittasuhteisiin mutta vaihtelun vuoksi voisi vaikka vähän "tunnustella"...

-Jos en ole ehtinyt lukea tenttiin niin lunttaan vielä amk:ssakin, on varma keino siihen joten en voi jäädä kiinni mutta nolottaa koko asia
-Olen varastanut pankista rahaa, en paljoa ja senkin silleen tyylikkäästi
-erään kerran sain lätkäpelissä puujalan, se oli aika kipeä mutta päälle päin ei näyttänyt juuri miltään. No meikkasin sen puuvärikynällä aika "tyylikkääksi" ja heti paukahti lääkäriltä viikon sairasloma töistä, pääsin emännän kanssa reissuun
-mulla oli joskus nenässä mustapäitä ja halusin kokeilla sellasta ihonhoitoliuska-juttua, en kehdannut ostaa sellasta niin käytin ilmastointiteippiä
-en ole käytännössä koskaan oikeasti kipeä niin olin töissä ollessani sit silleen sopivin väliajoin muka kipeä
-luulin kerran oikeasti ymmärtäväni naista.. niin tiedän, hitto mikä :david:
-ajan liikenteessä lähes poikkeuksetta yli nopeusrajoitusten koska ne on mielestäni liian alhaiset. Jos edessäni ajaa joku vähänkään alle sallitun enkä pääse ohi siitä, ajan joskus aika lähellä sitä. Se ärsyttää, tiedän sen, mutta joskus se saa ajamaan tämän auton lujempaa. Muuten noudatan liikennesääntöjä
-...no jätetään ne pimeimmät luurangot tällä kertaa vielä kaappiin...

Nämähän on vain osoituksia siitä että löytyy kekseliäisyyttä ja aloitekykyä. Sekä pikkuista pelurin luonnetta. Ei helvetissä tollasia asioita hävetä kannata jos ne auttaa omasta elämästäs nauttimaan.

:lol2: Tämä ketju on hauska.

Itse tunnustan:

- nyt ollessani viikon kipeä olen surrut aidosti, etten ole päässyt alennusmyynteihin
- ajatukseni poikaystävästäni/ihmisestä jota tapailen muuttuvat joka päivä eri suuntiin. Olen onneksi oppinut olemaan hiljaa suurimman osan ajasta, etten turhaan säikäytä häntä
- olen kauhistunut "naimakahvoistani", jotka ilmestyivät joulukuun aikana
- rakastan opiskelua, enkä kehtaa siitä kenellekään sanoa. Lempi puheenaiheeni on opiskeluasioista tilittäminen :lol2: (pyrin pitämään paatosta kuitenkin sisälläni)
- olen ajatellut välillä, että olen hankkinut liikaa kavereita. Siis ystäviä, kavereita ja tuttuja. Ei meinaa siimat pysyä käsissä, kun yrittää sumplia jotenkin tapaamisia ja yhteydenottoja, ettei välit katkeaisi
- toisten itsekurin ja itsestään huolehtimisen täydellinen puute saa minut ärsyyntymään, mietin itsekseni, että "taasko tuo jumaliste hakee kaljaa ja makkaraa, vaikka mahaa on jo varmaan 10-kertaiseen diabetesriskiin muutenkin.. :david: "

hafanafa sanoi:
Eipä tuu kummemmin mielee mitä ois kavereille tehny mut muuta:

-Huijasin veroissa
-Tein pimeää työtä
-Hain sossusta rahaa pitemmän aikaa vaikka mulla oli sitä tilillä ,josta en ilmoittanut.
eikä kyl hävetä yhtään ja tekisin varmasti samat uusiksi jos ois mahdollisuus. harmittaa jopa etten hoksannut hakea työttömyyskorvausta ajalta jona olin pimeissä töissä..

:curs: :curs: :curs: :wall:

Vaimoni on kaupungilla töissä, tekee mm. toimeentulotukipäätöksiä. Kaltaisesi vetelät huijaripaskat mädättävät tätä yhteiskuntaa. Onneksi tekemistäsi petoksista voi jäädä kiinni jälkeenpäinkin ja rahat saadaan perittyä takaisin. Päälle ravahtaa petossyyte. Onneksi nykyään pankeilla on kysyttäessä velvollisuus ilmoittaa tilitiedot sosiaalitoimistoon.

Missäs paikkakunnalla hafanafa asuukaan? :curs:

edit: kappas, Rovaniemeltä löytyy mies, joka on kupannut rehellisten veronmaksajien rahoja.

Niinpä... mutta myös yhteiskunnan nykyisessä systeemissä on vikaa, jos terve aikuinen, työkykyinen ihminen voi elää yhteiskunnan ja muiden veronmaksajien siivellä koko ikänsä tekemättä päivääkään töitä.

Tunnustan todella inhoavani ja jopa halveksivani näitä siipeilijöitä ja puistoissa notkuvia juoppoja

Originally Posted by RRKalle
Nämähän on vain osoituksia siitä että löytyy kekseliäisyyttä ja aloitekykyä. Sekä pikkuista pelurin luonnetta. Ei helvetissä tollasia asioita hävetä kannata jos ne auttaa omasta elämästäs nauttimaan.

Joo en minä sillä että noita häpeäsin..Kunhan vaan tunnustin:rolleyes: Mutta niitähän jäikin vielä kaappiin..;)

Natu79 sanoi:
:curs: :curs: :curs: :wall:

Vaimoni on kaupungilla töissä, tekee mm. toimeentulotukipäätöksiä. Kaltaisesi vetelät huijaripaskat mädättävät tätä yhteiskuntaa. Onneksi tekemistäsi petoksista voi jäädä kiinni jälkeenpäinkin ja rahat saadaan perittyä takaisin. Päälle ravahtaa petossyyte. Onneksi nykyään pankeilla on kysyttäessä velvollisuus ilmoittaa tilitiedot sosiaalitoimistoon.

Missäs paikkakunnalla hafanafa asuukaan? :curs:

edit: kappas, Rovaniemeltä löytyy mies, joka on kupannut rehellisten veronmaksajien rahoja.

Pidäs nyt housut jalassa, vaikka kateeksi käykin kun toisella lätää on.

Mieti hetki kumpi hyödyttää yhteiskuntaa enemmän esim 1 vai 2.

Esim 1. Rehti peruspieni´palkkalainen. Tienaa 1600 egeä kuussa, maksaa 15 prossaa veroja, joiden käsittelyyn ja yhteiskunnan paperihommiin menee 25 prossaa tästäkin vähästä. Elää vähästään ja käy paskalla.

Esim 2. Ulkomailla pimeitä töitä tekevä joka nostaa 5 kk vuodessa sossusta 400 egeä, yhteensä siis 2000 egeä. Käy ulkomailla tekemässä reppuhommia ja käyttää heidän palveluitaan, tienaa 500 euroa kuussa ulkomaalaisten fyffeä ja tuo sen Suomeen, jossa hassaa kaikki ennen pitkää, suuren osan vielä yliverotetuihin tuotteisiin kuten viinaan ja bensaa sekä ehkä autoveroon kun on ulkomailta ostanut mersun.

Esim 2 ei varmaankaan tulisi olla mitenkään huono omatunto, vai?

RRKalle sanoi:
Esim 1. Rehti peruspieni´palkkalainen. Tienaa 1600 egeä kuussa, maksaa 15 prossaa veroja, joiden käsittelyyn ja yhteiskunnan paperihommiin menee 25 prossaa tästäkin vähästä. Elää vähästään ja käy paskalla.

Tuo esittämäsi 25% menee joka tapauksessa niihin paperihommiin. Ero on siinä että joku muu maksaa ne silti, ja toinen siipeilee. Välillä menee reppuhommiin ja maksaa ruoat ja asumiset toiseen maahan. Samaan aikaan laskuttaa meitä veronmaksajia. Ja kusettaa soskusta vielä toisen mokoman.

Joku maksaa aina. Joku lintsaa, toinen maksaa enemmän.

Toisaalta pimeissä hommissa on se lohtu, että näillä rehtireinoilla eläkekerymä jää pienemmäksi. Tosin kai ne vanhanakin osaa kusettaa systeemiä sopivasti. Tai jos eivät, niin pöllivät suoraan kaupasta. Säästyisi siinäkin taas 25% paperinpyörityksen kustannuksia.

25% oli ihan heitto, oma arvio siis, ja niin menee pimeän duunarinkin rahoista.
Muttamutta! Kämppä duunarilla on Suomessa(useimmiten) vaikka olisi Ugandassa duunissa, eli se ei ole pois Suomelta, ja reissuajalta ei oikein pysty nostamaan soskusta, ja ne rahat mitä Kelalta saa on aika pieniä, koska ei ole ollut papereiden mukaan duunissa aikoihin. Useimmat ei saa mitään työkkärirahoja, eli pelkästään lorvailuajallaan kusettaa sossusta 360 egeä kuussa, enemmän tällanen jätkä rahaa valtiolle tuo kun useimmat, reppumiehet yleensä sen veerti juoppoja että veroa saa maksaa alkoholiverona aivan saatanasti enempi kun ruokaa ja vessapaperia ostava persaukinen.

ähh..
Tunnustan ottaneeni juuri 2 päivää saikkua töistä että kerkee salille...:D

Kuuntelen Jope Ruonansuun biisiä Enkeleitä toisillemme...ja itken. Kaikki ois nyt paljon helpompaa kun ei olis niitä hyviä muistoja..

Jopella on hienoja biisejä aina vikana levyllä, ei ollenkaan ihme jos itkettää niitä kuunnellessa. Toi enkeli on oikeesti aivan älyttömän kaunis biisi. Jope on hieno jätkä, tykkään sikana. Löytyy kaikki sen levyt, tunnustan. Tääl soi Jopen Minä ja Jaana!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom