Vitutus on kasvanut käsittämättömiin mittasuhteisiin mutta vaihtelun vuoksi voisi vaikka vähän "tunnustella"...
-Jos en ole ehtinyt lukea tenttiin niin lunttaan vielä amk:ssakin, on varma keino siihen joten en voi jäädä kiinni mutta nolottaa koko asia
-Olen varastanut pankista rahaa, en paljoa ja senkin silleen tyylikkäästi
-erään kerran sain lätkäpelissä puujalan, se oli aika kipeä mutta päälle päin ei näyttänyt juuri miltään. No meikkasin sen puuvärikynällä aika "tyylikkääksi" ja heti paukahti lääkäriltä viikon sairasloma töistä, pääsin emännän kanssa reissuun
-mulla oli joskus nenässä mustapäitä ja halusin kokeilla sellasta ihonhoitoliuska-juttua, en kehdannut ostaa sellasta niin käytin ilmastointiteippiä
-en ole käytännössä koskaan oikeasti kipeä niin olin töissä ollessani sit silleen sopivin väliajoin muka kipeä
-luulin kerran oikeasti ymmärtäväni naista.. niin tiedän, hitto mikä
-ajan liikenteessä lähes poikkeuksetta yli nopeusrajoitusten koska ne on mielestäni liian alhaiset. Jos edessäni ajaa joku vähänkään alle sallitun enkä pääse ohi siitä, ajan joskus aika lähellä sitä. Se ärsyttää, tiedän sen, mutta joskus se saa ajamaan tämän auton lujempaa. Muuten noudatan liikennesääntöjä
-...no jätetään ne pimeimmät luurangot tällä kertaa vielä kaappiin...