Tunnustan...

Äitini pierut kiihottavat minua. Tämä häiritsee minua, koska tiedän, ettei se ole normaalia. Kuitenkin monesti kun äitini päästää kaasua ilmoille, jään jonkin tekosyyn nojalla paikalle. Kaivan esimerkiksi kännykän esiin ja alan näpräämään sitä samalla haistellen tuoksua.

Muiden ihmisten kaasuvuodot eivät minua kiinnosta mitenkään. En ole uskaltanut kertoa asiasta kenellekkään, edes tyttöystävälle.
Tämä oli miun mielestä ehkä oudoin paljastus tähän mennessä... Ei vittu mikä jätkä:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äitini pierut kiihottavat minua. -- En ole uskaltanut kertoa asiasta kenellekkään, edes tyttöystävälle.

Mikä siinä kiihottaa? Haju? Silmien kirvely? Mmmmm... nami nami

PS. Parisuhde perustuu rehellisyydelle ja luottamukselle. Menet nyt hetipaikalla kertomaan sille tyttöystävälle.

Ylä-asteella oli tapana viskoa lumipalloja ovien yläpuolella olevaan katokseen, josta ne ihanasti varisi alla olevien ihmisten niskaan. Kerran sitten päätin vetästä kunnon mällin sinne kattoon, mutta kuinka ollakkaa, heitto jäi liian matalaksi ja samalla hetkellä koulun arvoisa rehtori tuli ovesta. Pallo napsahti suoraan rehtorin pälvikaljuun, joka sai aikaan raivoisan reaktion. Mutta rehtori ei nähnyt heittäjää, joten hän rupesi huutamaan parhaalle kaverilleni, minun hihittäessä vieressä kuin pikkulikka.

En jäänyt tästä ikinä kiinni.

No ladataan pahin pöytään heti.

Elikkä edellisessä duunipaikassa tuli vempattuu lastit maitopurkkiin vikana duunipäivänä. Toivottavasti kahvit maistu kantturoille seuraavana päivänä. :evil:

Ja ei tarttee yhdenkää pakkiskarjun epäillä omaa heterouttaan tän takia, olin ainoo miespuolinen tossa duunipaikassa.

Jatkakaa.

Elikkä edellisessä duunipaikassa tuli vempattuu lastit maitopurkkiin vikana duunipäivänä. Toivottavasti kahvit maistu kantturoille seuraavana päivänä. :evil:

Ja ei tarttee yhdenkää pakkiskarjun epäillä omaa heterouttaan tän takia, olin ainoo miespuolinen tossa duunipaikassa.
Ymmärrän hyvin reaktiosi. Mä olin vielä viime vuonna naisvaltaisessa puljussa töissä, ja muutaman kerran teki mieli koittaa samaa mimmien eväisiin. Kyllä naiset osaa porukalla olla varsinaisia käärmeitä.

Osoittakaahan myötätuntoa kaverille. :lol2:

Jatkakaa.

En mielestäni ihan pienestä jeesustele, mut jotenki tuntuu et tää "pila" on menny vähän yli :david:

Ehkä joku duunipaikan naisten miesystävistä lukee pakkista ja antaa pekonikääpiölle tämän tunnustuksen jälkeen satikutia :D

Jatkakaa.

Ahahahah!:D
Ei vittu tää oli kyllä ihan loistava :lol2:

Mä käytän joskus julkisesti liian seksikkäitä vaatteita ärsyttääkseni miestäni.

Mä käytän joskus julkisesti liian seksikkäitä vaatteita ärsyttääkseni miestäni.

Omalla kohdalla tommonen ei todellakaan ärsyttäisi :whip: kunhan ei nyt kuitenkaan mikskään huoraks pukeudu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom