user...
Banned
Ei ne muut oo koskaan valittanu ;) vain oma.Miks pitää muita miehiä rankaista jos oma ukko vituttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ne muut oo koskaan valittanu ;) vain oma.Miks pitää muita miehiä rankaista jos oma ukko vituttaa.
Juurikin se!Oliks siinä se isä- episodi?
Oon huvinvuoks tilannut kavereilleni netistä ilmaisen jehovantodistajien kotiinkäynnin :D
Kusin eilen muijan porukoiden lattialle 0,7l kossun ja muutaman kaljan jälkee. Ja tos pari viikkoa sitte katoin netistä videota ja paskatti helvetisti ,no ajattelin pidättää sen videon ajan ei olis kannattanu tuli paskat housuu :jahas:
Kusin eilen muijan porukoiden lattialle 0,7l kossun ja muutaman kaljan jälkee. Ja tos pari viikkoa sitte katoin netistä videota ja paskatti helvetisti ,no ajattelin pidättää sen videon ajan ei olis kannattanu tuli paskat housuu :jahas:
Oon huvinvuoks tilannut kavereilleni netistä ilmaisen jehovantodistajien kotiinkäynnin :D
Eiks suurin osa (jopa joku 75%??) ihmisistä itseään muita parempana/fiksumpana?
Vielä pahempaa on herätä sänky täynnä oksennusta...Viime yönä oli tullu kännissä kuset housuihin
Tunnustan, että luulin aluksi, että Pakkiksen netistä poimittua -osion threadi "Oma thread pikkupeleille" on "Oma thread pikkupelleille" . Toisaalta olisihan se ihan kokeilemisen arvoinen idea, että "pikkupellet" tsättäilisivät omissa threadeissä poissa kunnon punttisikojen jaloista. :lol2:
No ladataan pahin pöytään heti.
Elikkä edellisessä duunipaikassa tuli vempattuu lastit maitopurkkiin vikana duunipäivänä. Toivottavasti kahvit maistu kantturoille seuraavana päivänä. :evil:
Ja ei tarttee yhdenkää pakkiskarjun epäillä omaa heterouttaan tän takia, olin ainoo miespuolinen tossa duunipaikassa.
Jatkakaa.
Sama juttu. :lol2: Varmaan puolivuotta luin sen otsikon joka kerta väärin, sitten ensimmäisen kerran kun avasin tredin, koin valaistumisen.
Kuten myös.Itse oon lukenut punttimimmien "Raskaus ja treeni" -ketjun nimen helvetin monesti "Raiskaus ja treeni"
... Mä luulin vielkin et se on pelleille, silmäni ovat vihdoinkin auki :wtf: