Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kusin eilen muijan porukoiden lattialle 0,7l kossun ja muutaman kaljan jälkee. Ja tos pari viikkoa sitte katoin netistä videota ja paskatti helvetisti ,no ajattelin pidättää sen videon ajan ei olis kannattanu tuli paskat housuu :jahas:

Ala-asteella tiputin erään idiootin tarjottimen lattialle ruokalassa ja hänet laitettiin siivoamaan..

Pöllin myös ala-asteella kaverini kanssa omenia naapurilta... <- valtavat adrenaliini ryöpyt:rock:

Nii ja jos vaan tilaisuus tulee nii otan välittömästi pitkähihasen pois ja teen leukoja tai dippiä jne ihan vaan ollakseni cool..:D

Toivon joskus että olis pokkaa tehä kaikkea kiellettyä iha vaa huviks niiku kaverit, mutta oon iha liian kiltti :D aina pyörii joku loistava idea päässä mutta sitten se vähän jää rangaistuksen pelossa :rolleyes:

Nii ja repeilen iha järjettömästi näille tunnustuksille xD

Eiks suurin osa (jopa joku 75%??) ihmisistä itseään muita parempana/fiksumpana?

Ei sille voi mitään että ite on niin fiksu <.<

Nii ja tohon perseiden/rintojen katsomiseen.. Mitäs laittavat esim tiukat vaatteet päälle että oikein korostuu muodot o.o kuitenki haluaa että miehet huomaa, turha esittää loukkaantunutta jälkeenpäin.. huuteleminen on sitte iha eri juttu :D

Olen saanut pippurikaasut naamalle, hieronut silmiä tuskissani sen jälkeen. Jossain vaiheessa olen päättänyt kusta ja ottanut käsillä kiinni vehkeestä.

Seuraavana iltana saunoessa kelailin et nyt on joku tavallista rajumpi tauti ku polttelee aivan saatanasti ja juoksin lauteilta pois.

:jahas:

Välttelin naisystävääni viikon.

Tunnustan, että luulin aluksi, että Pakkiksen netistä poimittua -osion threadi "Oma thread pikkupeleille" on "Oma thread pikkupelleille" . Toisaalta olisihan se ihan kokeilemisen arvoinen idea, että "pikkupellet" tsättäilisivät omissa threadeissä poissa kunnon punttisikojen jaloista. :lol2:

Tunnustan että kun aikoinani kun en ollut alottanu vielä saliharrastusta ja näin aina miten veli käy jossain Pakkotoisto.comissa niin luulin aina että tää sivu liitty jotenkin pakko oireisiin, oli helpotus kun veljellä ei sellaisia ollutkaan. :D

Tunnustan, että luulin aluksi, että Pakkiksen netistä poimittua -osion threadi "Oma thread pikkupeleille" on "Oma thread pikkupelleille" . Toisaalta olisihan se ihan kokeilemisen arvoinen idea, että "pikkupellet" tsättäilisivät omissa threadeissä poissa kunnon punttisikojen jaloista. :lol2:

Sama juttu. :lol2: Varmaan puolivuotta luin sen otsikon joka kerta väärin, sitten ensimmäisen kerran kun avasin tredin, koin valaistumisen.

No ladataan pahin pöytään heti.

Elikkä edellisessä duunipaikassa tuli vempattuu lastit maitopurkkiin vikana duunipäivänä. Toivottavasti kahvit maistu kantturoille seuraavana päivänä. :evil:

Ja ei tarttee yhdenkää pakkiskarjun epäillä omaa heterouttaan tän takia, olin ainoo miespuolinen tossa duunipaikassa.

Jatkakaa.

Hieno mies.;)

Oliko kenties duunipaikassa vastarintaa muiden kanssa jostain turhista asioista vai miten oli?:D

Itse oon lukenut punttimimmien "Raskaus ja treeni" -ketjun nimen helvetin monesti "Raiskaus ja treeni"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom