Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fakkiin törkeestä varkaudesta frendin kanssa Perjantaina:jahas: vittukun piti jäädä kiinni. Tästä se alamäki alkaa:)
Vittu kun piti mennä varastamaan? Vittu kun vituttaa kaikki VARKAAT saatana!

edit:tää viesti ois käyny paremmin tuonne vitutus-ketjuun.

-Mä olen oikeesti aika ujo ja hiljainen(lue: mutta olen avoin ja sanon tarvittaessa miten asiat on)...
-Mä olen kirjoittanut itselleni kirjeen vuosia sitten, jonka saan avata täytettyäni 25.
-Esiinnyn parilla foorumilla miehenä.

Olen laittanu Ice Geeliä palleihin, ja voin kertoa ettei tuntunut kovin hyvältä. Siinä tuli lattialla vähän aikaa sikiöasennossa maattua... :D

Tunnustan tehneeni saman, tosin en varsinaisesti tarkoituksella. Nivunen vihoitteli ja pahemmin ajattelematta kouraan tuli purkki Ice Poweria. Kunnon satsi nivuseen ja sitten vasta välähti.

Tunnustan liioittelevan naisseikkailujani. Ei puheistakaan saisi mitään Ron Jeremyn haastajaa, mutta silti... Todellisuus on tarua ihmeellisempää ja omat räpellykseni eivät ilman värikynää kelpaisi mihinkään "keskusteluihin". En kuitenkaan usko, että tämä tunnus johtuisi ensimmäisestä tunnustuksesta.

Tunnustan lainanneeni kouluaineita kavereille lukiossa. Rahasta. Paljoa en tienannut, mutta kyllä sitä muutama bisse tuli niillä rahoilla saatua. Oluet tuli kiskottua vielä lukion toisen vuoden aikana vanhemmilta salaa. Kannatti kierrättää aineita.

Tunnustan sammuneeni kaverin kukkapenkkiin hyvissä ajoin päivällä. Toisen kaverin kukkapenkkiin olen
oksentanut. En silti koe omaavani mitään erityistä kukkapenkkifetissiä. Ja vaikka olisikin, niin en sitä täällä(kään) ääneen sanoisi.

Tunnustan nauravani muiden tunnustuksille omassa yksinäisyydessäni. Tosielämässä minulla ei olisi munaa nauraa samoille asioille, ei ainakaan jos joku peruspakkislaisen kokoinen sälli olisi tunnustusvuorossa.

Oon ruokakaupassa töissä ja joskus "uudelleenpalautan" asiakkaitten jo kertaalleen palauttamia pulloja kun kukaan ei nää ja sit lunastan sen kuitin kassalla ja pidän rahat ittelläni.
Eilen baarissa join vaan omia juomiani, ostin tasan yhden siiderin jotta sain lasin johon pystyin kaatamaan omia.
Rölli ja Metsänhenki elokuvan soundtrackilla on täydellisiä biisejä !
Oikeesti mun pitäis nyt olla lukemassa yokirjotuksii...

Esiinnyin suomi24 seuranhaku chatissa naisena ja kysyin x ja y mieheltä heidän puhelin-numeroaan. Annoin sitten x-henkilölle y-henkilön numeron ja toisinpäin. X sanoi myöhemmin ettei tainnut ihan naiselta kuulostaa.

E: molemmat luulivat saaneensa "naisen" numeron.

Omistaja piti koiraa pihalla vapaana, jolloin pentu loikki mun kannoilla jonkin matkaa. Mun sen hetkiset kengät oli olosuhteisiin nähden huonot, koska ne luisu niin saatanasti. Pari kertaa sitten onnistuin poksauttamaan ressukkaa kuonoon, kun se sinnikkäästi tarpoi lumipöperössä mun perässä. Mä en kääntyessä edes nähnyt sitä, kun se oli ihan mun nilkkojen juuressa kököttääs. :D

Mä potkin useinkin meidän Marttia vahingossa. Se on niin vikkelä liikkeissään, etten ihan aina huomaa kun se jo säntääkin lenkillä siihen eteen kesken juoksun. Ei se koskaan ole moksiskaan itse, mutta ai että tuntuu pahalta :/

Mä potkin useinkin meidän Marttia vahingossa. Se on niin vikkelä liikkeissään, etten ihan aina huomaa kun se jo säntääkin lenkillä siihen eteen kesken juoksun. Ei se koskaan ole moksiskaan itse, mutta ai että tuntuu pahalta :/

Kröhöm, Martti on varmaan koira :D. mä poljin kerran mun koiran hännän korkkareilla, kun se oli pentu ja kamala huuto siltä pääs...ja iteltä melkein itku :( asiaa ei auttanut yhttän että aika moni oli todistamassa tilannetta ja mun "eläinrääkkäystä".

Eihän tuo vielä ole kipua nähnytkään. On vain niin pirun veikeä fiilis kun ei tiedä on skrebat jäässä, tulessa vai sulamassa.

Tiikeribalsami toimii myös hyvin. Voitelin sillä olkapään ja kun menin vessaan pesemään käsiä erehdyin vahingossa ensin kusasemaan. Jäi peukalosta ja etusormesta sitten balsamiläikät pilin varteen ja seuraavan tunnin oli hieman levoton olo.

heh

Noh postataan jotain todella häröä

Menetin neitsyyteni 5-vuotiaana isosiskolleni. isosisko silloin 17. (hyväksikäytetty siis)
Olen ex-narkomani. 4 vuotta taukoa takana.
Olen ollut koulukiusattu.
Sain elämän reilaan kävin lähihoitaja koulun valmistuin sieltä mielenterveys ja päihde hoitajaksi ja viime vuonna minulla todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. eli en oikein voi tehdä alan töitä xDDD

sellasia mut salilla on kiva käydä se helppaa kummasti.

Potkaisin tänään vahingossa koiranpentua...Kaksi kertaa.
Meiänkin koiraa on tullut potkaistua usemman kerran, mutta siitä se ei ole moksiskaan, pahempi juttu on kun astuu sen tassulle, silloin se huutaa kivusta :( nostan tietenkin sen aina syliin ja lohduttelen sitä hetken kun tollanen vahinko sattuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom