Voisitko kertoa, miksi teit sen?
No eikai siihen mitään erityistä syytä ollut, puhtaasta mielenkiinnosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisitko kertoa, miksi teit sen?
Vittu kun piti mennä varastamaan? Vittu kun vituttaa kaikki VARKAAT saatana!Fakkiin törkeestä varkaudesta frendin kanssa Perjantaina:jahas: vittukun piti jäädä kiinni. Tästä se alamäki alkaa
Olen laittanu Ice Geeliä palleihin, ja voin kertoa ettei tuntunut kovin hyvältä. Siinä tuli lattialla vähän aikaa sikiöasennossa maattua... :D
Hemmetti nyt munkin tekis mieli testata sitä Ice Geeliä:D
Sama. Mä luulen että nää kokeilleet on vaan neitejä ja liioittelee kipua. :D
nii nii, kerro nyt vaan totuus ;)Potkaisin tänään vahingossa koiranpentua...Kaksi kertaa.
Potkaisin tänään vahingossa koiranpentua...Kaksi kertaa.
Mä potkin useinkin meidän Marttia vahingossa. Se on niin vikkelä liikkeissään, etten ihan aina huomaa kun se jo säntääkin lenkillä siihen eteen kesken juoksun. Ei se koskaan ole moksiskaan itse, mutta ai että tuntuu pahalta :/
Sama. Mä luulen että nää kokeilleet on vaan neitejä ja liioittelee kipua. :D
Eihän tuo vielä ole kipua nähnytkään. On vain niin pirun veikeä fiilis kun ei tiedä on skrebat jäässä, tulessa vai sulamassa.
Meiänkin koiraa on tullut potkaistua usemman kerran, mutta siitä se ei ole moksiskaan, pahempi juttu on kun astuu sen tassulle, silloin se huutaa kivusta :( nostan tietenkin sen aina syliin ja lohduttelen sitä hetken kun tollanen vahinko sattuu.Potkaisin tänään vahingossa koiranpentua...Kaksi kertaa.