Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt kun näihin nyt lähdettiin, niin äsken taas luin treadin Tarjotaan työtä: Täyspäiväinen järjestyksenvalvoja! varmaan seittemännen kerran väärin: Tarjotaan työtä: Täyspäinen järjestyksenvalvoja!

Tunnustan, että luulin aluksi, että Pakkiksen netistä poimittua -osion threadi "Oma thread pikkupeleille" on "Oma thread pikkupelleille" . Toisaalta olisihan se ihan kokeilemisen arvoinen idea, että "pikkupellet" tsättäilisivät omissa threadeissä poissa kunnon punttisikojen jaloista. :lol2:

Itse luin samaisen otsikon aluksi näin: "oma thread pikkupileille" :)

Tunnustan, että luulin aluksi, että Pakkiksen netistä poimittua -osion threadi "Oma thread pikkupeleille" on "Oma thread pikkupelleille" . Toisaalta olisihan se ihan kokeilemisen arvoinen idea, että "pikkupellet" tsättäilisivät omissa threadeissä poissa kunnon punttisikojen jaloista. :lol2:

Aivan sama täällä! Luulin sitä varmaan kaksi vuotta joksikin pellejen omaksi trediksi jonne voi tulla aukomaan päätään.

Vielä pahempaa on herätä sänky täynnä oksennusta...
Ei ole. Mie tiiän. Housuun kuseminen on huomattavasti nolompaa. Tunnustan: kusen nykyisin lähes aina kovassa kännissä housuuni.

Ei ole. Mie tiiän. Housuun kuseminen on huomattavasti nolompaa. Tunnustan: kusen nykyisin lähes aina kovassa kännissä housuuni.
Kaveril on kans toi housuu kuseminen kovas humalas ongelma. Viimeks baaris ku oltii ni sillä meni silmät kii ja heti alko kusi valuu housuu :lol2: Voin vaan kuvitella mitä sitä vitutti herätä siihen siihen porukan nauruun lämpimäiset housus :lol2: Eikä ole kovin imarteleva lempinimi herra kusipöksy :dance:

Niinniin, tai sitten kun menet kaverin luo juomaan niin pitää varsin joku saatanan kevytpeite ottaa matkaan, että siihen voi kääriytyä nukkumaan mennessä, ettei aamulla ole joka paikka kusen vallassa. Saatana. Kotona vaimo laittaa jo valmiiksi lattialle nukkumaan, että selviää mahdollisimman vähillä vahingoilla. Vittu mitä touhua. Mutta minkäs teet?

Niinniin, tai sitten kun menet kaverin luo juomaan niin pitää varsin joku saatanan kevytpeite ottaa matkaan, että siihen voi kääriytyä nukkumaan mennessä, ettei aamulla ole joka paikka kusen vallassa. Saatana. Kotona vaimo laittaa jo valmiiksi lattialle nukkumaan, että selviää mahdollisimman vähillä vahingoilla. Vittu mitä touhua. Mutta minkäs teet?

Joo monella tuo on ongelmana just sen takia kun ympäripäissään ei yksinkertaisesti kiinnosta/muista käydä kusella.

Tunnustan että, rakastan erästä tyttöä enemmänkuin mitään muuta, mutta hän ei usko tätä. Olen aika tunneherkkä, ja lähes joka kerta itken hänen perään, kun olen kavereiden kanssa ulkona, välillä tulee heikko hetki ihan yhtä äkkiä kun mietin jotain tyhmiä juttuja. Ja välillä tekee mieli satuttaa ja kiduttaa itseäni että saisin hänet uskomaan, että oikeasti tykkään hänestä...

Tunnustan että aina kun päästän peiton alla pierun mun on pakko nostaa täkkiä ja haistella sitä, mmmm...... Smell good, don't they?

Eipä oo toi sänkyyn kuseminen kännissä ongelma ei, mutta baarien vessoissa musta on joskus hauska ihan tahallaan kusta osittain lattialle ja pytyn kannelle, itseasiassa mihin vaan paitsi pönttöön. Ajattelen aina että eipä oo mun vessa, eipä oo mun ongelma. Tiiän että tää on vitun tyhmää ja lapsellista, mutta niihän se menee että minä itse otan vaan yhen tuopin, sitten se toinen minä tulee ja juo ne muut...

Tunnustan että aina kun päästän peiton alla pierun mun on pakko nostaa täkkiä ja haistella sitä, mmmm...... Smell good, don't they?

Tämä on jotenkin tosi kipeetä. Itse nimen omaan en halua haistella sellaista, vaan peitto pysyisi visusti kiinni.

En siis millään kritisoi tapaasi, pisti vain silmään. Annan kaikkien kukkien kukkia :)

Tunnustan: Treenaisin munasillani, jos kukaan ei olisi näkemässä. :dance: Olen myös käyttänyt itseruskettavaa ja kyllä, olen laittanut sitä myös vehkeeseeni.

Sama juttu... :D miten voi näin moni erehtyä samoin? :D

Eiköhän asia mennyt perille, että moni luki sen väärin? Kohta tääl on 200 postii, missä jokanen kertoo et luki sen pikkupelleille.

Tunnustan että kerran ennen huoneistohotellihuoneen luovutusta tiskasin kaikki käyttämäni astiat vessanharjalla.

Tunnustan että laitoin kaverin auton netin myyntipalstalle pilkkahintaan jonka seurauksena kaverille tuli viikon aikana pitkälti yli toistasataa puhelua.

Voi helvetti mitä porukkaa. :D Taas kerran piti kerätä itteensä lattialta, huhhuh. :kippis1::lol2:

Tämä on jotenkin tosi kipeetä. Itse nimen omaan en halua haistella sellaista, vaan peitto pysyisi visusti kiinni.

En siis millään kritisoi tapaasi, pisti vain silmään. Annan kaikkien kukkien kukkia :)

Etkö rakasta itseäsi?

Tunnustan itsekkin tämän hieman ehkä kyseenalaisen tavan. Välillä on kivaa tehdä ns."lämmin kuppi" ihan vain oman miehekkyytensä todistamiseksi. On se niin mukavaa pieraista kaikuen omaan kupissa olevaan kätöseensä ja vetäistä nuo ihanat pieruhöyryt keuhkoonsa. Ja kivaa on myös tehdä samainen temppu kaverille ihan vaan tunnelman kohottamiseksi :). Itse asiassa se on jo muodostunut ihan tavaksi kaveripiireissäni. Ei me mitään kätellä kun tavataan, nyrkkipierut naamalle vaan. Tytöystävälle en kuitenkaan suosittele tuota tekemään. Sairasta? Kenties, mutta kaikkihan meistä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom