Itse oon lukenut punttimimmien "Raskaus ja treeni" -ketjun nimen helvetin monesti "Raiskaus ja treeni"
Ja minä vastaavasti "Tietoa naisten seksiturismista" eiliseen saakka "Tietoa naisten seksiturmista"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse oon lukenut punttimimmien "Raskaus ja treeni" -ketjun nimen helvetin monesti "Raiskaus ja treeni"
Tunnustan, että luulin aluksi, että Pakkiksen netistä poimittua -osion threadi "Oma thread pikkupeleille" on "Oma thread pikkupelleille" . Toisaalta olisihan se ihan kokeilemisen arvoinen idea, että "pikkupellet" tsättäilisivät omissa threadeissä poissa kunnon punttisikojen jaloista. :lol2:
Tunnustan, että luulin aluksi, että Pakkiksen netistä poimittua -osion threadi "Oma thread pikkupeleille" on "Oma thread pikkupelleille" . Toisaalta olisihan se ihan kokeilemisen arvoinen idea, että "pikkupellet" tsättäilisivät omissa threadeissä poissa kunnon punttisikojen jaloista. :lol2:
Ei ole. Mie tiiän. Housuun kuseminen on huomattavasti nolompaa. Tunnustan: kusen nykyisin lähes aina kovassa kännissä housuuni.Vielä pahempaa on herätä sänky täynnä oksennusta...
Kaveril on kans toi housuu kuseminen kovas humalas ongelma. Viimeks baaris ku oltii ni sillä meni silmät kii ja heti alko kusi valuu housuu :lol2: Voin vaan kuvitella mitä sitä vitutti herätä siihen siihen porukan nauruun lämpimäiset housus :lol2: Eikä ole kovin imarteleva lempinimi herra kusipöksy :dance:Ei ole. Mie tiiän. Housuun kuseminen on huomattavasti nolompaa. Tunnustan: kusen nykyisin lähes aina kovassa kännissä housuuni.
Niinniin, tai sitten kun menet kaverin luo juomaan niin pitää varsin joku saatanan kevytpeite ottaa matkaan, että siihen voi kääriytyä nukkumaan mennessä, ettei aamulla ole joka paikka kusen vallassa. Saatana. Kotona vaimo laittaa jo valmiiksi lattialle nukkumaan, että selviää mahdollisimman vähillä vahingoilla. Vittu mitä touhua. Mutta minkäs teet?
Tunnustan että aina kun päästän peiton alla pierun mun on pakko nostaa täkkiä ja haistella sitä, mmmm...... Smell good, don't they?
komp komp :DSama jutu mullakin et luin sen threadin nimen aina PikkuPelleille... :D
Tunnustan että kerran ennen huoneistohotellihuoneen luovutusta tiskasin kaikki käyttämäni astiat vessanharjalla.
Tunnustan että laitoin kaverin auton netin myyntipalstalle pilkkahintaan jonka seurauksena kaverille tuli viikon aikana pitkälti yli toistasataa puhelua.
Tämä on jotenkin tosi kipeetä. Itse nimen omaan en halua haistella sellaista, vaan peitto pysyisi visusti kiinni.
En siis millään kritisoi tapaasi, pisti vain silmään. Annan kaikkien kukkien kukkia
Tämä on jotenkin tosi kipeetä. Itse nimen omaan en halua haistella sellaista, vaan peitto pysyisi visusti kiinni.
En siis millään kritisoi tapaasi, pisti vain silmään. Annan kaikkien kukkien kukkia