-Olen kussut housuihin, kun nukuin muijan kanssa samassa sangyssa
-Olen ollut aina rattijuoppo
-Olen nuorempana ryostanyt puukolla uhaten *****n
-Olen ollut nuorempana yli 10 kertaa putkassa ja lahemmas 10 kertaa oikeudessa
-Olen pettanyt jokaista naista kenen kanssa olen ollut
-Murtauduin yla-asteella kouluuni yolla, opettajalta syyhkitylla avaimella, saaden mukaani elektroniikkaa
-Olen kayttanyt huumeita aina budista koksuun ja kaikkea silta valilta
-Olen maannut arviolta 100-150 naisen kanssa
-Kuulen jatkuvasti naisilta olevani komea, ja kaytan sita haikailemattomasti hyvakseni
-Ollessani 14 vuotias, yli 4kymppinen mies yritti kayttaa minua seksuaalisesti hyvakseen. Han laittoi siittimeni suuhunsa, enka pistanyt vastaan. Hetken paasta havahduin ja kaadoin hyllyn hanen paalleen jonka jalkeen potkin hanta maassa ja vein hanen rahat.
-Olen harrastanut seksia naisen kanssa 8 kaverini kanssa samaan aikaan
-Olen harrastanut seksia naisen kanssa, taman aviomiehensa katsellessa ja runkatessa vieressamme. En tuntenut kumpaakaan.
-Olen kayttanyt useasti vakivaltaa. Nyrkkirauta, pamppu, vyo ym esineet ovat olleet kaytossa
-Roina+alkoholi yhdessa ovat aiheuttaneet minulle monia tappeluita
-Monet naiset ovat itkeneet peraani, ja saan siita aina mielihyvaa (lue. kusi nousee paahan)
-Olen hyvassa duunissa ja saan hyvaa palkkaa. Tamanki tyopaikan sain kusettamalla.
-En ole koskaan kaynyt sukupuolitautitesteissa (onks toi yhdyssana?)
-Lukiossa lunttasin kokeissa aina kun mahdollista. Ruotsin yo:n tein ihan lottona. 20 minuutissa valmis ja A tuli.
-Intissa poltettiin kavereiden kanssa paivittain pilvea
-Olen kaksi kertaa vienyt eri muijan Studio51:en varastoon kesken illanvieton. Toisella kerralla panin ja toisella annoin suihin. Sama tapahtui entisen Tiikerin siivouskomerossa, seka Hesarin ja Glorian vessassa.
-Vaarensin nuorempana HKL:n lippuja ja myin puoleen hintaan
-Minulla pitaisi olla nykyaan asiat kunnossa. Teen sita duunia mista tykkaan, minulla on paljon kavereita, terveys on hyva, en juurikaan enaan juo, syon ja treenaan hyvin, kroppa on kuosissa, saan lahes aina tahtoni lapi, minulla on koti seka Suomessa, etta muualla eli voin matkustaa milloin haluan, ihmiset pitavat seurastani, pimpsaa tulee eli naiset juoksee perassa, jannitysta ja seikkailua ei elamastani puutu, mutta silti minulla on meneillaan ollut jo pari vuotta joku ihme masennuskausi. En tieda miksi. Umpikuja on tullut vastaan jo monesti ja usein on ollut aika surkea olo. Nuo sekoiluajat ovat jaaneet taakseni, mutta valilla tulee edelleen holmoiltya. Maksamattomia laskuja minulla on arviolta 15000 euron edesta. Olen jo 5 vuotta heittanyt kaikki perinta- ja ulosottolaskut suoraan roskiin. Paitsi vuokra tietenkin. Muita laskuja ei nykyaan tulekkaan. Nykyaan ei tajua miten on voinu olla niin hukassa koko nuoruuden. Mutta eteen- ja ylospain tasta vaan mennaan... kaikesta oppii.
Tulipas avauduttua! Tais menna vahan yli, mutta tunnustaahan taalla olikin tarkoitus. Tuli kylla parempi fiilis. Thanks pakkis! Todella tarkea foorumi minulle!