Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen pöllinyt Kuopion Lidlistä askin tupakkaa 15-vuotiaana. :(
-Puhun joskus itsekseni (leimatkaa hulluksi jos haluatte)
Just lähti asemalta partio pillit vinkuen. Ja viime viikolla oli ratkaisemattomissa poliisiraportin jutuissa tuo mysteeri mutta hyvä että selvisi;)
:lol2: Siis mitä? Maksetaanko tommosesta oikeasti rahaa? Että menet jollain lumilaudalla hevosen perässä! :lol2: Onko tämä suurtakin kansanhuvia jossakin päin Suomea?Pakko tunnustaa....
Mut nakitettiin hiihtoratsastuskisoihin menemään hevosen perässä lumilaudalla (älkää kysykö miks suostuin :D). Kisat ohi ja kolmas sija. Kilpailijoita 13. Sm:it seuraavaks tavoitteena :D Nyt saa ens viikon juoda palkintorahoilla :lol2:
vittukun piti jäädä kiinni.
Fakkiin törkeestä varkaudesta frendin kanssa Perjantaina:jahas: vittukun piti jäädä kiinni. Tästä se alamäki alkaa
Olen laittanu Ice Geeliä palleihin, ja voin kertoa ettei tuntunut kovin hyvältä. Siinä tuli lattialla vähän aikaa sikiöasennossa maattua... :D
Olen laittanu Ice Geeliä palleihin, ja voin kertoa ettei tuntunut kovin hyvältä. Siinä tuli lattialla vähän aikaa sikiöasennossa maattua... :D
Fakkiin törkeestä varkaudesta frendin kanssa Perjantaina:jahas: vittukun piti jäädä kiinni. Tästä se alamäki alkaa