Tunnustan...

Tunnustan varastaneeni teininä kaupasta jotain, paniikissa, kaverin yllyttämänä.. kunnes huomasin että varastin clearasilin ilmaisnäytteen :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kusin mereen sukellusretkellä.

-Tunnustan olevani ajoittain tunnevammainen enkä osaa hymyillä ja naamani on kuin patsas eikä inahdakkaan.

-Olen kylmä, melkein sydämmetön paskiainen jolla on ajoittain itsetuhoisia ajatuksia

-Halveksun heikkoutta vaikka olen itkenyt yksikseni

-Tunnen ajoittain olevani parempi ja älykkäämpi kuin monet muut

-Minulla ei ole salin ulkopuolista elämää ollenkaan eikä minulla ole ystäviä eikä työn/koulun ulkopuolisia kavereita :itku:

-Olen kateellinen monille lähes joka asiasta.

-Haaveilen olevani isoja ja vahva kuin Hulk ja tuhoavani kaiken :curs: toinen haaveeni on herätä aamulla ja huomata kaikkien muuttuneen zombeiksi ja saisin listiä niitä ja nakella dynamiittia rakennuksiin.

-Hajotin meidän ladan ikkunat ja peilit pienenä (ainoa asia mitä kadun menneisyydestä.)

Huhhuh kylläpä helpotti

-Halveksun heikkoutta vaikka olen itse usein hetkellisesti masentunut ihmissuhdeasioista

-Puhun joskus itsekseni (leimatkaa hulluksi jos haluatte)

-Puhun joskus itsekseni (leimatkaa hulluksi jos haluatte)

Voin joskus olla parikin tuntia esim kävelyllä itseni kanssa ja puhua ja pohtia asioita itsekseni jos jokin asia vaivaa.

Just lähti asemalta partio pillit vinkuen. Ja viime viikolla oli ratkaisemattomissa poliisiraportin jutuissa tuo mysteeri mutta hyvä että selvisi;)

Arvasin! Perkele, nyt menetän työni :itku:

:lol2:

Tunnustan vihaavani jalkojen treenaamista, ja välillä tulee jätettyä jalkapäivät väliinkin :( ilman pakkista olisin varmaan vieläkin RHP. Uskottelen kuitenkin itselleni, että vielä jonain päivänä kiitän itseäni kun en jäänyt rintahauispellelinjalle :D

edit: 500:s postaus :rock:

Pakko tunnustaa....

Mut nakitettiin hiihtoratsastuskisoihin menemään hevosen perässä lumilaudalla (älkää kysykö miks suostuin :D). Kisat ohi ja kolmas sija. Kilpailijoita 13. Sm:it seuraavaks tavoitteena :D Nyt saa ens viikon juoda palkintorahoilla :lol2:

Pakko tunnustaa....

Mut nakitettiin hiihtoratsastuskisoihin menemään hevosen perässä lumilaudalla (älkää kysykö miks suostuin :D). Kisat ohi ja kolmas sija. Kilpailijoita 13. Sm:it seuraavaks tavoitteena :D Nyt saa ens viikon juoda palkintorahoilla :lol2:
:lol2: Siis mitä? Maksetaanko tommosesta oikeasti rahaa? Että menet jollain lumilaudalla hevosen perässä! :lol2: Onko tämä suurtakin kansanhuvia jossakin päin Suomea?

Mutta onnittelut voitosta tietysti, ja tsemppiä tuleviin kisoihin. :kippis1:

Fakkiin törkeestä varkaudesta frendin kanssa Perjantaina:jahas: vittukun piti jäädä kiinni. Tästä se alamäki alkaa:)

Mitä te oikein teitte sitten?

Olen laittanu Ice Geeliä palleihin, ja voin kertoa ettei tuntunut kovin hyvältä. Siinä tuli lattialla vähän aikaa sikiöasennossa maattua... :D

Olen laittanu Ice Geeliä palleihin, ja voin kertoa ettei tuntunut kovin hyvältä. Siinä tuli lattialla vähän aikaa sikiöasennossa maattua... :D

Toi o kyl semmone juttu et sitä o pakko kokeilla kerra elämässä. Sen jälkee eikyl varmaa kokeile uudestaa :hyper:

Voisitko kertoa, miksi teit sen?

Jotain omia, mitä nyt ihan nopeeta mieleen tuli:
- Olen todella huono häviäjä ja ennemmin huijaan kuin häviän
- Nyt kun sain vakituisen työsopparin, niin valmistumisen kans ei ole enää mikään kiire
- Yläasteella olen varastanut kaupasta tupakkaa. Myöhemmin väärensin henkkarit, jotta sain ostettua tupakkaa ja kaljaa, baariin pääsin myös.
- Laukesin kerran erään naisen kasvoille sen kummempia kyselemättä. Tämän jälkeen vedin saman tien vaatteet päälle ja lähdin himaan. Takki jäi jälkeen, mutta ajattelin sen olevan ihan sama. Tyttöä tämä minun operaationi ei kuitenkaan haitannut, sillä paria viikkoa myöhemmin hän oli kaivanut jostain numeroni ja halusi palauttaa takkini sekä ottaa "hommat uusiksi" :hyvä:

Tuossapa nuo, mitä nyt ihan nopeasti mieleen tuli.

Huijasin kerran Monopoly-peliä pelatessa, ja varastin pankista kaksi sellaista isointa seteliä kiinnitettyäni vastustajan huomion toisaalle.

Huh, nyt olen puhdas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom