Kotipohja
VIP
[nelo];2369145 sanoi:Tipuin. :D
:hyvä: Samoin. Ei hitto miksen ite koskaan tullut tuota ajatelluksi. Täällä sai nimittäin karkkipussin aina mantelista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[nelo];2369145 sanoi:Tipuin. :D
Tosta Anonymityn postauksesta tuli mieleeni, että mulla kävi kanssa niin että olin tossa lounaalla yhteistyökumppanin kanssa yhtenä päivänä. Vedettiin siinä oikein mukavat sapuskat naamariin ja kaffet päälle. Sit eikun maha täynnä ja matka jatkuu. Illal himassa hiffasin etten muistanut maksaa laskua. No, soitto ko. raflaan ja sanoin pikimmiten tulevani maksamaan. Myyjättären vastaus hivenen yllätti, kun tämä sanoi että rehellisyys palkitaan, ei tarvi tulla maksamaan, talo tarjoaa tämän kierroksen.
...
Tosta Anonymityn postauksesta tuli mieleeni, että mulla kävi kanssa niin että olin tossa lounaalla yhteistyökumppanin kanssa yhtenä päivänä. Vedettiin siinä oikein mukavat sapuskat naamariin ja kaffet päälle. Sit eikun maha täynnä ja matka jatkuu. Illal himassa hiffasin etten muistanut maksaa laskua. No, soitto ko. raflaan ja sanoin pikimmiten tulevani maksamaan. Myyjättären vastaus hivenen yllätti, kun tämä sanoi että rehellisyys palkitaan, ei tarvi tulla maksamaan, talo tarjoaa tämän kierroksen.
OT: mulle kävi niin että tiputin ravintolassa lautasen ja rupesin kyselemään että mitä se maksaa niin hovi sanoi talo tarjoaa koko ruuan sillä olin kuulemma hänen urallaan ensimmäinen joka on toiminut reilusti. Yleensä kuulemma kaikki vaan jatkaa toimiaan kuin ei olisi mitään tapahtunut.
Olen pöllinyt Kuopion Lidlistä askin tupakkaa 15-vuotiaana. :(
...Olen harrastanut puhelinseksiä tytön kanssa, jonka olin tapahtumahetkellä 'tuntenut' / 'tietänyt' (ensinäkeminen ja -sanat) noin 48h.
Nojaa, kyllä tuo mun mielestä tunnustamisesta kävi, koska tota en oo ennen tuonut 'ilmi' kellekään.Mitäs tunnustamista tossa nyt oli? Tais vaan pitää päästä hehkuttaan.
Nii-in, sehän se homman pointti olikin, että tällä kertaa kävikin näin.Eiköhän aika moni ole jopa harrastanut ihan oikeatakin seksiä 48h tuntemisen jälkeen?
Kaikkea fiksua tullut tehtyä:lol2::
Tunnustan, että olen joskus nuorempana teipannut tappelevan pikkuveljeni ilmastointiteipillä ja laittanut parvisänkyyn kapula suussa ja sammuttanut valot. Veli antoi anteeksi... xD
Tunnustan, että olen pukenut pikkuveljeni prinsessa Ruususeksi ja pakottanut sen tekemään näytelmää äidille yllätykseksi. Mä halusin olla prinssi ja tykkäsin tehä näytelmiä. Veli alkoi itkemään.
Tunnustan, että olen katkaissut veljeni rakkaan nokkahuilun hänen naamansa edessä kaksin käsin hänen soitettuaan sitä liikaa.
:lol2::lol2::lol2:^ Taitaa sen veli olla tällä hetkellä transvestiittina Thaimaassa ja tienaa leipänsä soittamalla kadulla nokkahuilua :dance:
Voin kertoa että näin ei onneksi käynyt:D^ Taitaa sen veli olla tällä hetkellä transvestiittina Thaimaassa ja tienaa leipänsä soittamalla kadulla nokkahuilua :dance: