Tunnustan...

Kännissä tullut lahdattua postilaatikoita saman verran kuin Lauri Törni venäläisiä. Kaikkea muuta helvetin typerää tullu angstikännissä tehtyä, jotka eivät kestä julkistamista. Nyt pysyy onneksi alkoholin käyttö lapasissa. Koskaan ei ole kyllä tullut varastettua mitään(?). :badass:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Olen aivan saatanan väkivaltainen. Ja haluan jatkuvasti tapella.

-Valehtelen päivittäin

-Varastan kaupasta aina välillä:D joskus yläasteella tuli netottua parin frendin kanssa useita satoja euroja pöllimällä limukoreja kaupoista.

-Syön prismasta irtokarkkeja aina vähintään yhtä paljon kun ostan

-Himoitsen roinaamista

-Olen jatkuvasti katkera ja kateellinen(lähinnä rahasta ja naisista)

Potentiaalinen roidragen saaja?:D

- Räjäyttänny pari postilaatikkoa.
- Räjäyttänny talon ikkunan.
- Samasta talosta ikkuna sisään kivellä joskus aamuyöstä (kännissä).
- Puristannu muutaman misun persettä baarissa siten että kaveri sai niiltä huudot enkä jäänny kiinni (kjäh kjäh :D).
- Ajannu tajuttomassa tuubassa mopolla kaupungissa joskus 16wee
- Ajannu 40 alueella 100, poliisit vastaa, kerkesin just mutkan takaanta heittää sivutielle ja polisit ei huomannu kun kääntelivät vissiin niin kauan ympäri autoa, ikinä en jäänny kiinni. En ole ylpeä tosta.
- Valehellu kuulusteluissa.
- Kävin äsken nauramaa vessassa sille yhelle sankarille kuka on jyystänny niitten lankkujen välii :lol2: tuli vaa yhtäkkii mielee se....

Tunnustellaa joskus sit muita...

[edit]

- Kävin äsken nauramaa vessassa sille yhelle sankarille kuka on jyystänny niitten lankkujen välii :lol2: tuli vaa yhtäkkii mielee se....

Tunnustellaa joskus sit muita...

[edit]
Mulle tuli kans eilen ihan yhtäkkiä tää sama juttu mieleen, kun oli porukoilla kahvipöydässä. :lol2:

Anteeksi?
kumpaa ihmettelet? jos tota lankkujenväliinjyystäjää niin tääl jossaa joku tunnisti et on jyystänny, "pannu", "hinkannu", "veivannu", "suorittannu yhdyntää" lankkujen väliin. Postilaatikoita jos ihmettelet ni...no..muutama räjähtänny...

[edit]

- Olen ajanut mp:llä 60 alueella niin lujaa, kun pyörä kulki. Ei nopeusmittaria, ei ylinopeutta. (:D)

- Mp:llä 60 alueella 100km/h maijaa vastaan. Ei saanut kiinni.

- Mp:llä 40 tai 60 alueella 80km/h poliisiautoa vastaan, joka 10min sitten oli pysäyttänyt minut.

- Koen olevani vastuuntuntoinen ja rauhallinen kuski, vaikka ajankin useasti ylinopeutta. Olen kuitenkin taitava kuski.

- En ole ikinä saanut sakkoja, vaikka varotuksia on tullut senkin edestä.

- Minulla on pakollinen tarve vähän väliä näyttää peilille palaa ja katsoa, onko lihat tallella.

:arvi:

e. Ainiin. Minulla on ollut tasan yksi laillinen moottoripyörä elämäni aikana. Pyöriä on ollut kaikenkaikkiaan 6.

Valehdellu kuulusteluis joka kerta jotain. Ajoin motukal 220kmh poliisia vastaan 80kmh alueel vilkut välähti poliisil mut en jääny kysyy mitä asiaa. Olen ajoittain vitun laiska ja saamaton. Naarmutin yhen läskin kusipään mopon tankin koulus oikee kunnolla. Se oli mulkku ja kiusas aina kaikkia et sitä en kadu :)

Valehdellu kuulusteluis joka kerta jotain. Ajoin motukal 220kmh poliisia vastaan 80kmh alueel vilkut välähti poliisil mut en jääny kysyy mitä asiaa. Olen ajoittain vitun laiska ja saamaton. Naarmutin yhen läskin kusipään mopon tankin koulus oikee kunnolla. Se oli mulkku ja kiusas aina kaikkia et sitä en kadu :)

fffffffuuuurv9.jpg

Jotain nuorena tehtyjä juttuja...

Oikeastaan koko ylä-asteen käytiin frendien kanssa päivittäin kaupoissa varastelemassa kaikenlaista, karkkia, vaatteita, kenkiä, hugo bossin ja hilfigerin hajuja, cd-levyjä, oikeastaan kaikenlaista..
Oltiin kaverin kanssa meidän isovanhempien mökillä, pienessä kännissä sitten käytiin naapurimökin kellarista viemässä kotikaljat ja siiderit (tämä 16v:nä). Jäätiin tietty myöhemmin kiinni kun niitä tyhjiä pulloja löyty meidän mökin kaapista. Isä sitten käski mun mennä itse kertomaan meidän papalle että mitä on tullut tehtyä, että hävetti...
On sitä vanhempanakin tullut (enimmäkseen) kännipäissään tullu hölmöiltyä, mutta jätetään ne nyt kertomatta..

Näitä tunnustuksia lukiessa heräsi tahto tunnustaa:
-Olen ollut putkassa
-Olen katkaissut yöllä taksijonossa ärsyttävän tuntemattoman miehen sateenvarjon. Se suuttui ja pelkäsin, että se käy päälle
-Ajan lähestulkoon aina ylinopeutta, sekä autolla että moottoripyörällä
-Olen vahingoniloinen
-Olen maailman huonoin häviämään, oli kyse ihan mistä tahansa

Huijasin kerran koko yläastetta niin pahasti että omatunto kolkutti. Pääsin jatkoon eräästä kilpailusta pyyhkimällä ja laittamalla oikeat vastaukset. Näin sain makoisat häränlihabiffit ja vapaapäivän koulusta, kun olin jatkokilpailussa. Tosin oli kaverinikin mukana tässä.

Huijasin kerran koko yläastetta niin pahasti että omatunto kolkutti. Pääsin jatkoon eräästä kilpailusta pyyhkimällä ja laittamalla oikeat vastaukset. Näin sain makoisat häränlihabiffit ja vapaapäivän koulusta, kun olin jatkokilpailussa. Tosin oli kaverinikin mukana tässä.
Mitä sitä ei tekisi proteiinin eteen?

Tuli mieleen noista koulujutuista mieleen yks tunnustettava juttu ala-asteelta, joka on painanut mieltä ja olen itkenyt omantunnontuskissa joka ilta itseni uneen.
Tunnustus:
Ala-asteella sai aina jouluna keittäjältä karkin jos sai puurosta mantelin. Otin sitten yks joulu kekseliäänä omat mantelit mukaan:D

Ala-asteella tuli sotkettua koko luokka monella hammastahnapurkilla, jotka nappastiin luokkalaisten pulpeteista(ala-asteella meillä piti pestä hampaat ja jokaisella oli oma hammastahna pulpetissa).
Kuorrutettiin luokka varmaan parillakymmenellä hammastahnatuubilla ja vielä inhottavien tyttöjen pulpettien sisään piti tietysti tyhjentää ja sotkea heidän kirjat. Lopuksi laitettiin vielä semmonen ansa maton alle, eli tuubi maton alle, korkki auki ja kun joku astuu päälle niin vituttaa..
Koskaan ei jääty kiinni, mutta nauratti seuraavana päivänä kun syyllistä etsittiin :D

Tuli mieleen noista koulujutuista mieleen yks tunnustettava juttu ala-asteelta, joka on painanut mieltä ja olen itkenyt omantunnontuskissa joka ilta itseni uneen.
Tunnustus:
Ala-asteella sai aina jouluna keittäjältä karkin jos sai puurosta mantelin. Otin sitten yks joulu kekseliäänä omat mantelit mukaan:D

Tipuin. :D

Kaikki tehdään protskun eteen :D

Ai niin ja ala-asteella 5-6 satuin löytämään kokeiden vastauksia. Niinpä reippaana poikana jättäydyin aina ruokailun jälkeen viimeiseksi ja napsin kymppejä joka ympäristöopin kokeesta.

Mä syyllistyin tänään näpistykseen, tavallaan.

Oltiin kaverin kanssa Hemtexissä, josta mä päätin ostaa alennuksesta pari pussilakanaa. Sit me pyörittiin siinä pitkin kauppaa ja höpötettiin suu vaahdossa sisustamisesta. Lopulta me käveltiin ulos ja sit kerrosta alempana siellä Kampin keskuksessa mä tajusin, että mulla on ne pussilakanat kainalossa enkä ole maksanut vahingossa niitä. Palasin sit kiltisti takaisin, tunnustin kaiken ja maksoin ostokseni. Eipä ollut kuulemma myyjäkään tajunnut mitään eikä siellä näyttänyt olevan hälyttimiä. Nyt on parempi omatunto.

Tää oli vähän huono tunnustus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom