Tunnustan...

HÄPIÄ!!!

Noi ihmisten loputtomat varastamiset ja kyrvän hieromiset nokkahuiluun mä vielä sulatan, mut että VAJAITA TOISTOJA!!! :curs:

Repesin :D :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen runkannut töissä useampaan kertaan.
Thaimaassa kävin happyend hieronnassa.
Kerran överit vedettyäni heräsin paskat housuista.
Olen maistanut omaa kustani.

Tuossa ne pahimmat, lisäillään jos tulee mieleen enemmän.

Olen runkannut töissä useampaan kertaan.
Thaimaassa kävin happyend hieronnassa.
Kerran överit vedettyäni heräsin paskat housuista.
Olen maistanut omaa kustani.

Tuossa ne pahimmat, lisäillään jos tulee mieleen enemmän.

Älä helvetissä lisäile enää!

"Kaveri" ala-asteella yllytti mut varastamaan. Ja tottahan kai menin, ku oikein haastettiin :jahas:. Päätin pistää Da capo- patukan taskuun ja siinä samassa kassatäti tuli selän taa äkäsenä. Se "kaveri" oli käyny sanomassa sille, et toi tytteli aikoo varastaa teiltä jotai...sika!
Meni moooooonta vuotta ennen ku söin seuraavan Da capon. Kyseinen patukka nosti niin kamalat lapsuusmuistot, etten pystynyt :D Nyt pystyn!

Meikä pölli ala-asteella snickers ym patukoita lähes päivittäin yhestä kaupasta. Meillä oli oikein taktiikkakin, otettiin laatikosta samalla kädellä kaks patukkaa, sitte pähkäiltiin ääneen että ei ostetakkaan, ja laitettiin toinen patukoista takaisin samalla kun sujautettiin toiset niistä hihaan. En edes koskaan jäänyt kiinni vaikka homma jatkui aika pitkään. Kai mä sitten vaan tulin viimein järkeeni.

Tunnustan, että
  • olen rikkonut katuvalon muovikuvun
  • olen kivittänyt autiotalon ikkunoita rikki
  • olen heitellyt lumipalloilla autoja sekä talojen ikkunoita
  • olen jättänyt keskelle tietä n. 1,5 m pitkän ja halkaisijaltaan reilu 10 cm puun pätkän tielle ja mennyt katsomaan piiloon miten käy
  • olen tehnyt kiljua
  • olen maannut keskellä valtatietä lähes tiedottomassa tilassa kiljukänneissäni
  • olen impannut bensaa alkoholin loputtua kesken
  • olen käynyt kusemassa kaverin kesämökkinaapureiden kuistilla olleisiin saappaisiin sekä kesäkeittiössä olleeseen kahvipannuun, useamman kerran
  • olen varastanut kaloja muiden verkoista ja katiskoista

Tuo voisi olla samalla "Mitä en tekisi enää koskaan" -lista. Eniten kaduttaa nuo joista on aiheutunut muille harmia ja vaaraa.

Tunnustan että olen poliisikuulustelussa kiistänyt rikoksen jonka olin tehnyt, koska tiesin että poliisilta puuttui näyttö.

Tunnustan että olen ollut niin kännissä töissä että sammuin kesken työpäivän.

Tunnustan että olen kokeillut kuutta eri huumetta.

Tunnustan että petin mun exää useita kertoja ja että olen ylpeä siitä. (nykyistä en pettäisi ikinä!)

Tunnustan että joskus tulee tippa linssiin kun katon American Idolssia.

Tunnustan että mulla on niin kova korkeanpaikankammo että en ikinä ole uskaltanut mennä vuoristorataan.

Tunnustan että kerran ennen huoneistohotellihuoneen luovutusta tiskasin kaikki käyttämäni astiat vessanharjalla.

Tunnustan että laitoin kaverin auton netin myyntipalstalle pilkkahintaan jonka seurauksena kaverille tuli viikon aikana pitkälti yli toistasataa puhelua.

Pöllin kioskilta karkkia ollessani yläasteella. Sitä tehtiin 2-3 kertaa viikossa, joten viikon kertymä oli aina jtn 1-2 kg. Nyt kun ajattelee niin noina vuosina sitä karkkia tuli ihan saatanasti.

Viidennellä luokalla potkin läheisen kaupan ikkunan paskaks ja jäin kiinni. No siinä sit piti lähtee kotiin selvittelee asiaa, joten kiersin tahalleen 3km ylimatkaa jotta kaveri turhautuisi ja lähtisi vittuun mutta ei. No kotona sanoin tyypille anteeks ja thats it.

Pelasin säbää pihas ja lämäsin vahingos kiven faijan takalasiin. Mun piti maksaa se, joten pöllin faijan lompakosta 1000mk ja annoin sen.

Kännissä musta tulee todellakin ääliö..ja vaikka ikää vasta 18 ni voisin latoa pitkän listan kaikista toilailuista tähän threadiin..yhen paskan baari illan jälkeen innostuin pöllimään bensatankin korkkeja autoista...tais noin 20 korkkia lähtea matkaan sinä iltana. Ei sinänsä taloudellinen menetys, mut kyl mua perkele vituttais jos joku tekis saman mulle. Aamulla hävetti niin paljon että teki mieli etsiä omistajat käsiini, mutta en sitte kehdannut kuitenkaan...tapahtumasta on puolisen vuotta aikaa, ja onneks sama ei oo toistunut :D

tunnustan, että kauhistuin lukiessani tätä threadia. Ilmeisesti en oo koskaan tehny mitään pahaa :rolleyes:

Tunnustan, että olen n. vuonna -91 yrittänyt iskeä karmeessa kännissä Outokumman saappaan naispuolista työntekijää. En muista/tiedä, minkä näköinen ko. neito oli, koska olin niin kännissä etten voinut pitää silmiäni auki. Mutta siinä se jakso kuunnella sängynreunalla mun pölpötystä pari tuntia.. :nolo:

En saanut. Mutta yrityksen puutteesta mua ei ainakaan voi syyttää... :D

-olen lyönyt "leikkitappelussa" vastustajaa päähän niin että itseltäni murtui peukalo
:D Sama melkeen, mutta keskisormi murtui mulla, muuten ollu kai aika kiltisti.

Olin tosin mukana kun kaveri työnsi toisen kaverin röökejä perseeseensä ja siitä takaisin askiin...oli polttanut kaikki :kuola:

Mä oon kännissä heittänyt vitutuspäissäni sohvapöydän seinään :rolleyes:

Hirveä kasa täällä on varkaita, minäkin menin perkele tunnustamaan, sen varastetun pyörän.
Pakkotoistolla on kuitenkin paljon myös poliiseja.

-Olen aivan saatanan väkivaltainen. Ja haluan jatkuvasti tapella.

-Valehtelen päivittäin

-Varastan kaupasta aina välillä:D joskus yläasteella tuli netottua parin frendin kanssa useita satoja euroja pöllimällä limukoreja kaupoista.

-Syön prismasta irtokarkkeja aina vähintään yhtä paljon kun ostan

-Himoitsen roinaamista

-Olen jatkuvasti katkera ja kateellinen(lähinnä rahasta ja naisista)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom