- Pannut pehmolelua.
Sinäkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Pannut pehmolelua.
- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja. Isäni viereisessä huoneessa bisneksiä tekemässä ja minä viereisessä huoneessa housut nilkoissa :thumbs:
Tarkennas tota puulankkujen panemista? :D
Oltiin isän kanssa sellasessa puusepän varastossa/liiketilassa. Isäni oli turissut n. tunnin verran työasioita ja aika kävi vähän pitkäksi.
Sitten, jostakin syystä menin tällaisen kasan luo ja aloin näitä lankkuja lykkimään Ja onneksi niissä lankuissa oli jonkinlaiset muovit päällä, ettei tikkuja jäänyt :D. No, jonkun kymmenen minsan lykkimisen jälkeen kyllästyin ja jäin odottelemaan isääni, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
http://www.northerngrid.org/ngflwebsite/seedtosaw/images/sawmill/mixed length planks.JPG
- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja.
- Jos seisten aikoo kusta, niin se on varma, että ohi menee.
Ei helvetti. :D- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja.
"Pääsin höylään yhtä böönaa.."Jätkä kävi "höyläämässä".
Mä tunnustan että viime perjantai-lauantai välisenä yönä sotkin minttuviinaa ympäri kämppää, haukuin emäntää lutkaksi, läpsin kaluani kun se ei toiminu, laitoin kynsilakanpoistoainetta kainaloon ja nukahdin lopulta sänkyyni stetsoni päässä ja bokserit väärinpäin jalassa.
Inhoan sydämeni pohjasta tätä hymiötä . Siis juuri tämän palstan tuota hymiötä. Se näyttää mielistelevältä, anteeksipyytelevältä "ei minulla ole oikeasti mitään mielipidettä enkä halua loukata ketään la la laa" -paskiaiselta. Hyvänä kakkosena tulee :evil: -hymiö, joka on ehkä teennäisin viritys ikinä.
käyttänyt kesällä työajasta n. 40 tuntia Serranon perheen katsomiseen (TV-sarja) :lol2:. Ei pysty lopettamaan, mutta onneks alkaa lomat...
Normipäivä meikäläiselle.Ja ku joku misu ottii aurinkoo puol alasti ku katoin ikkunast... käsi kävi housuissa sitä katellessa