Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja. Isäni viereisessä huoneessa bisneksiä tekemässä ja minä viereisessä huoneessa housut nilkoissa :thumbs:

Jep, kaikki on nyt selvää. Olen kuullut kaiken mitä ihmisen pitää eläessään kuulla.
Mulla ei tule olemaan enää ikinä mitään lisättävää mihinkään, olen saavuttanut korkeimman henkisen tilan.

Ei se ei ole 42, Douglas Adams oli väärässä......

Tarkennas tota puulankkujen panemista? :D

Oltiin isän kanssa sellasessa puusepän varastossa/liiketilassa. Isäni oli turissut n. tunnin verran työasioita ja aika kävi vähän pitkäksi.

Sitten, jostakin syystä menin tällaisen kasan luo ja aloin näitä lankkuja lykkimään Ja onneksi niissä lankuissa oli jonkinlaiset muovit päällä, ettei tikkuja jäänyt :D. No, jonkun kymmenen minsan lykkimisen jälkeen kyllästyin ja jäin odottelemaan isääni, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

http://www.northerngrid.org/ngflwebsite/seedtosaw/images/sawmill/mixed length planks.JPG

Oltiin isän kanssa sellasessa puusepän varastossa/liiketilassa. Isäni oli turissut n. tunnin verran työasioita ja aika kävi vähän pitkäksi.

Sitten, jostakin syystä menin tällaisen kasan luo ja aloin näitä lankkuja lykkimään Ja onneksi niissä lankuissa oli jonkinlaiset muovit päällä, ettei tikkuja jäänyt :D. No, jonkun kymmenen minsan lykkimisen jälkeen kyllästyin ja jäin odottelemaan isääni, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

http://www.northerngrid.org/ngflwebsite/seedtosaw/images/sawmill/mixed length planks.JPG

Joo nyt on kyllä kaikki kuultu ja nähty pienen pääkopan sisällä. Aina ei tosin voi ymmärtää.

Panojutuista tuli mieleen.. olen harrastanut seksiä töissä. Monasti.

Huumorin kukka on se kaunein kukka. Ja sä oot vähintään Mr. Universum :D

Mä tunnustan että viime perjantai-lauantai välisenä yönä sotkin minttuviinaa ympäri kämppää, haukuin emäntää lutkaksi, läpsin kaluani kun se ei toiminu, laitoin kynsilakanpoistoainetta kainaloon ja nukahdin lopulta sänkyyni stetsoni päässä ja bokserit väärinpäin jalassa.

Buahaahaa :lol2: ei oo todellista :D
(vaik eipä paljoa naurattas jos oma äijä tolleen tekis :D )

Inhoan sydämeni pohjasta tätä hymiötä :) . Siis juuri tämän palstan tuota hymiötä. Se näyttää mielistelevältä, anteeksipyytelevältä "ei minulla ole oikeasti mitään mielipidettä enkä halua loukata ketään la la laa" -paskiaiselta. Hyvänä kakkosena tulee :evil: -hymiö, joka on ehkä teennäisin viritys ikinä.

Mä vihaan tätä :kuola:. Siis oikeesti ei kenelläkään ala valua kuola jostain kaurapuurosta!! Ja sit kun nään tän :urjo: niin pakko rullata seuraava teksti, ei pysty kattoon.

Onkohan mulla jotain eritteitä vastaan?:confused:

käyttänyt kesällä työajasta n. 40 tuntia Serranon perheen katsomiseen (TV-sarja) :lol2:. Ei pysty lopettamaan, mutta onneks alkaa lomat...

käyttänyt kesällä työajasta n. 40 tuntia Serranon perheen katsomiseen (TV-sarja) :lol2:. Ei pysty lopettamaan, mutta onneks alkaa lomat...

Joskus kävi aivan samat Archie Bunkkerin ja Bel Airin prinssin kanssa... Tosin koukkuun en jäänyt, telkkarista ei vaan neljän maissa silloin tullut mitään muuta...

Oon iha kuokussa Serranon perheeseen. En tie mitä tehä ku koulu alkaa:itku:. Ja ku joku misu ottii aurinkoo puol alasti ku katoin ikkunast... käsi kävi housuissa sitä katellessa:nolo:

Menkää kysymään, josko ottais suihin :D Antakaa vaikka 100e. Olishan se hienoo olla rikas. Rahalla saa melkein mitä vain :D Vois heittää, etä ota suihin niin saat tän 500e. Jos se ei omaa massia kuluttaisi. Esim. Formulakuskit :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom