Tunnustan...

Mä tunnustan, että miesten mahat threadin mahavertailukuvissa yks niistä mahoista on mun.

Ei tosin nykyinen maha. Ei vaan löytyny sopivaa netistä. Itse asiassa 2 niistä kuvista on kotialbumista. Sori broidi. :D

edit: Salilokki aka He-Man, jos luet, niin älä kerro J-Manille. ;)

Kuvat 2 ja 3

Ja tää oli tunnustus sille että kävin katsomassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3. sun ja 4. broidin, tää on selviö :D
Jeps, näinhän se on. Tossa on 3:ssa on muuten aika paljon läskiä, vaikka tossa ketjussa veikkailtiin muuta. Väri on vaan kohdallaan niin ei näytä niin pahalta, viime kesän reissusta tuo kuva. Velipoijaan kessi näyttää pahemmalta tuossa kuin oikeasti on.

Tunnustan, että en pidä

- oluesta (muutama harva poikkeus)
- siideristä (vain yksi merkki maistuu)
- lonkerosta
- viinasta (hyvin lantrattuna menee)
- shampanjasta
- kuohuviinistä
- valkoviinistä
- punaviinistä

Silti kännissä on kivaa olla vähän väliä, eli humaltuminen itsessään ei ole mikään nautinto vaan se lopputulos. :D

Äitikään ei varmasti uskoisi jos kuulisi, mutta kävin tänään keräämässä mustikoita metsästä. Hyviä olivat. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan sijoita minua marjanpoimijoiden kastiin. Miehet ja marjanpoimijathan on erikseen.

No saatana kävinhän minäki eilen mustikoita poiminassa:jahas: mutta en minä paljoo poiminu, taisin syyä enempi mitä poimia;)

Tunnustan, että käsi on jo ehtinyt käymään pöksyissä useamman kertaa viimeisen vuorokauden aikana. Se siitä kuukauden pidättäytymisestä.

Mä pidän koiransuklaan mausta.

Inhoan sydämeni pohjasta tätä hymiötä :) . Siis juuri tämän palstan tuota hymiötä. Se näyttää mielistelevältä, anteeksipyytelevältä "ei minulla ole oikeasti mitään mielipidettä enkä halua loukata ketään la la laa" -paskiaiselta. Hyvänä kakkosena tulee :evil: -hymiö, joka on ehkä teennäisin viritys ikinä.

Inhoan sydämeni pohjasta tätä hymiötä :) . Siis juuri tämän palstan tuota hymiötä. Se näyttää mielistelevältä, anteeksipyytelevältä "ei minulla ole oikeasti mitään mielipidettä enkä halua loukata ketään la la laa" -paskiaiselta. Hyvänä kakkosena tulee :evil: -hymiö, joka on ehkä teennäisin viritys ikinä.

Etkös sä valittanut muutenkin "mikä muissa mättää"-threadissä hymiöiden liiallisesta käytöstä.

Kuunnelkaa ihmiset Ultimeciaa, hymiöt johtavat vakavaan riippuvuuteen.

Mua vituttaa toi sama hymiö mutta myös mesen versiona ja ihan kirjaiminakin..jotenkin tuntuu sarkastiselta ja ylimieliseltä.:D

Tulee mieleen Katri-Helena Lordi-paidassa. Kun on niin vitun rankkista.
:lol2:

Ps. Älä tapa...

Mä tunnustan että mun kukat kuolevat koska olen liian laiska kastelemaan niitä. Jotenkin luotan siihen että kyllä ne pärjäävät, kun kaikki aina sanoo "kyllä kaikki jotenkin järjestyy". Eli kukat ovat kuolemattomia siis. Saas nähdä, kesäkuun alussa viimeksi kastellut ja vielä ne sinnittelee..

:lol2:

Ps. Älä tapa...

Mä tunnustan että mun kukat kuolevat koska olen liian laiska kastelemaan niitä. Jotenkin luotan siihen että kyllä ne pärjäävät, kun kaikki aina sanoo "kyllä kaikki jotenkin järjestyy". Eli kukat ovat kuolemattomia siis. Saas nähdä, kesäkuun alussa viimeksi kastellut ja vielä ne sinnittelee..

:):):):):):):):):):):):):):)

Mä tykkään ärsyttää muita :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom