Tunnustan...

Menkää kysymään, josko ottais suihin :D Antakaa vaikka 100e. Olishan se hienoo olla rikas. Rahalla saa melkein mitä vain :D Vois heittää, etä ota suihin niin saat tän 500e. Jos se ei omaa massia kuluttaisi. Esim. Formulakuskit :D

Mun siskolle oltiin ihan oikeasti tultu ehdottamaan tuota hiljaisella kadulla, kun oli jäänyt bussista pois. Joku keski-ikäinen pukuäijä kuulemma. 100 euroa se oli kuulemma tarjonnut. Sisko raukka oli pelästynyt ja loukkaantunut ja kyllähän tosta varmasti suurin osa naisista loukkaantuu. Ei sisko edes pukeudu mitenkään tyrkysti, mutta kaunis se kyllä on :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsensähän se runkkari siinä saattaa häpeään eikä sitä vonkaamisen kohdetta :jahas:

Mä odottelin kerran bussia pysäkillä kun joku pukuäijä pysähtyy siihen ja sanoo "ootsä mihin menossa, tuu kyytiin". Ensin hämmennyin ja vastasin vaan "enkä tuu ku oon menossa töihin", sitten alko naurattaa että voi hyvä ihme, setä hiihtelee nyt vaan kotiin vaimonsa ja mun ikäisten lastensa luo ja hajoo vaikka epätoivoon jos tuommoseen täytyy alentua. Ja mä olin menossa töihin vessoja siivoomaan niin ettei ollu kyllä vaatteista kiinni :lol2:

olin joskus vuosia sitten kahvilla kaverin luona joka aina valitti että tulee tiskiä, tiskaa sitten astiasi. nuolin kupin reunat ja lusikan, pistin kaappiin.

teininä kun poltin , kaveri tuli ja vinkui natsaa, hieroin filtteriä huulessa olevaan märkärupeen hänen huomaamatta.

olen hakannut tattia työaikana

varastin hossassa portsarilta tippikipasta

hajotin pahiksien peltoautot ja syytön ihminen sai vuokseni turpaan kaksi kertaa

Söin suklaakanlenterin loppuun jo joulukuun alussa. :nolo:

Perus. :D

Tunnustan että olen tehnyt saman kuin Mike, mutta joka vuosi niin kauan kuin muistan :rolleyes:

Mä vihaan tätä :kuola:. Siis oikeesti ei kenelläkään ala valua kuola jostain kaurapuurosta!! Ja sit kun nään tän :urjo: niin pakko rullata seuraava teksti, ei pysty kattoon.

Onkohan mulla jotain eritteitä vastaan?:confused:

Joo tuola "kuola" hymiö syö kanssa mua iha vit...
Ja niin osuvasti kun sen ilmaisitkin niin aina sitä pitää käyttää puuron yhteydessä, ja etenkin punttimimmit ? :D

"Huomenna saa taas puuroa ja sinne sotkee raejuustoa....:kuola:"

btw. en voi myöskää ymmärtää mite joku voi sotkea raejuustoa puuroon, mutta se nyt taas ei kuulukaa tähän threadiin...:offtopic:

Ja niin osuvasti kun sen ilmaisitkin niin aina sitä pitää käyttää puuron yhteydessä, ja etenkin punttimimmit ? :D

Koska on niin vitun cool ja erikoista olla punttaava mimmi, joka syö fiksusti ja jonka mielestä body-safkat ovat todella herkullisia. Ei edes tee mieli karkkia, en tajua miten kukaan voi syödä pullaa hyi!

Samaa kategoriaa on "Hei vittu oikeesti, muija joka kuuntelee metallia, voi :rock: vähänkö siistii, en olis uskonu!! WAU!!"

yritin asentaa World of warcraftia koneelleni muttei suostunut toimimaan. olin varsin pettynyt kun en päässyt kokeilemaan kunnolla 14päivän ajan tätä superpeliä.

En oikeen tiedä ihan tarkaan että mitä tarkoittaa nämä reeni jaot. esim. yksijakoinen ja kaksijakoinen jne..:nolo:

Tää oli paha:D

Koska on niin vitun cool ja erikoista olla punttaava mimmi, joka syö fiksusti ja jonka mielestä body-safkat ovat todella herkullisia. Ei edes tee mieli karkkia, en tajua miten kukaan voi syödä pullaa hyi!

Samaa kategoriaa on "Hei vittu oikeesti, muija joka kuuntelee metallia, voi :rock: vähänkö siistii, en olis uskonu!! WAU!!"

Haha paremmin tota mun vineä ei ois voinu enää täydentää :D

Joo tuola "kuola" hymiö syö kanssa mua iha vit...

btw. en voi myöskää ymmärtää mite joku voi sotkea raejuustoa puuroon, mutta se nyt taas ei kuulukaa tähän threadiin...:offtopic:

Jaahas vai käyt sä vaklaamas:whip:

Ajelin mahakarvat veke ihan vittuillessani. Vähäiset rintakarvat meni samalla.

Nyt kun katsoo peiliin tai alaspäin niin tulee ihan Putte Possu mieleen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom