Tunnustan...

En oo kehannu paljastaa että hajotin työpaikan kuumemittarin kun mittailin lämpöö n. 5 kertaa päivässä, ihan vaan kun on tylsää ja miusta on mukava mittailla. Oon hajottanu noita mittareita kotonakin ainaki 3-4 :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajelin mahakarvat veke ihan vittuillessani. Vähäiset rintakarvat meni samalla.

Nyt kun katsoo peiliin tai alaspäin niin tulee ihan Putte Possu mieleen!

Miks ihmeessä ajelit? Ne mahakarvat miehellä on niin :kuola: :D
Se sänki on rumannäköistä ja tuntuu pahalle...

En oo kehannu paljastaa että hajotin työpaikan kuumemittarin kun mittailin lämpöö n. 5 kertaa päivässä, ihan vaan kun on tylsää ja miusta on mukava mittailla. Oon hajottanu noita mittareita kotonakin ainaki 3-4 :rolleyes:
Sibylliahan on ihan sekaisin :D Mitä kivaa siinä mittaamisessakin muka on?
Oho, joskus näinkin päin..

Mitähän sitä itse tunnustaisi. Mä en tee juurikaan töitä palkkani eteen tällä hetkellä. Eikä harmita yhtään. Olipas kuiva tunnustus :(

Onhan se mielenkiintosta; onko eri tulos kun mittaa eri kainalosta, vaihteleeko se lämpö jos on juonu kahvia yms. Ja on aina tekemistä seuraavat 10 minuuttia - odottaa että se aika kuluu ja näkee tuloksen.

Ja se on SIPULIA :jahas:

Inhoan sydämeni pohjasta tätä hymiötä :) . Siis juuri tämän palstan tuota hymiötä. Se näyttää mielistelevältä, anteeksipyytelevältä "ei minulla ole oikeasti mitään mielipidettä enkä halua loukata ketään la la laa" -paskiaiselta..

Meilläpäin tuota hymiötä sanotaan homo-hymiöksi. Tämä pakkiksen versio ei tosin ole niin gay kuin se messengerissä esiintyvä vastaava viritelmä. Se on jo 1-5 gay-asteikolla 5, tämä pakkiksen on ehkä 3.

Homot älkööt sitten vetäkö herneitä.

Se sänki on rumannäköistä ja tuntuu pahalle...

Hahaa, tämä sänki on kaunis jatuntuukin muuten hyvälle!
( Tule tsekkaa jos et usko )

Sitäpaitsi tekee ihan hyvää välillä nähdä toi röllö tossa hyllymässä!

Ei kutita.

olin aamulla salilla ja takas himassa 12.00,aloin grindaamaan 2x PL1000 Omppua Starsilla,tunti ja 45 min myöhemmin olin hävinnyt 6300$ ns. yhteistililtä,
aloin dokaamaan ja dokaan edelleen,2 muuta tilin hallitsijaa ei tiedä vielä asiasta mitään,mutta luulen puhelimen soivan piakkoin.:lol2:

tyttöystävälle sanoin olevani talkoissa ja tulevani huomenna tai jopa sunnuntaina,mutta dokaan siis himassa ja pelaan edelleen,mutta nyt omilla rahoilla ja tappiolla ollaan kiitettävästi.

illalla yöelämään,jäänköhän siitäkin kiinni? terveisiä vaan sinne nahkasohvalle,juon viinaa niin,etä irtoaa rusketus.

olin aamulla salilla ja takas himassa 12.00,aloin grindaamaan 2x PL1000 Omppua Starsilla,tunti ja 45 min myöhemmin olin hävinnyt 6300$ ns. yhteistililtä,
aloin dokaamaan ja dokaan edelleen,2 muuta tilin hallitsijaa ei tiedä vielä asiasta mitään,mutta luulen puhelimen soivan piakkoin.:lol2:

tyttöystävälle sanoin olevani talkoissa ja tulevani huomenna tai jopa sunnuntaina,mutta dokaan siis himassa ja pelaan edelleen,mutta nyt omilla rahoilla ja tappiolla ollaan kiitettävästi.

illalla yöelämään,jäänköhän siitäkin kiinni? terveisiä vaan sinne nahkasohvalle,juon viinaa niin,etä irtoaa rusketus.

Tuohon vielä pari juttua, niin voi sanoa, että hyvin menee..
Jää jollekkin tyttöystäväsi kaverille kiinni yöllä vieras nainen kaulassa, niin että tyttöystäväsi saa varmaan asiasta tiedon, heti.
Ja toiseksi, mikä nostaisi sitten sitä kunnon morkkisvitutuskrapulaa, kun kunnon kutina ja kirvely alakerran kaverilla, eli vetele paljaalla...
Näiden asioiden summan kanssa kun huomenna painit, niin siinä punnitaan jo miestä, että lähteäkö vitutukseen salille vai maistuisko pieni päiväkänni. Oikeastaan iso.

Turvallista matkaa!

Vitutuksen myötäeläjänä -r3-

Tuohon vielä pari juttua, niin voi sanoa, että hyvin menee..
Jää jollekkin tyttöystäväsi kaverille kiinni yöllä vieras nainen kaulassa, niin että tyttöystäväsi saa varmaan asiasta tiedon, heti.
Ja toiseksi, mikä nostaisi sitten sitä kunnon morkkisvitutuskrapulaa, kun kunnon kutina ja kirvely alakerran kaverilla, eli vetele paljaalla...
Näiden asioiden summan kanssa kun huomenna painit, niin siinä punnitaan jo miestä, että lähteäkö vitutukseen salille vai maistuisko pieni päiväkänni. Oikeastaan iso.

Turvallista matkaa!

Vitutuksen myötäeläjänä -r3-

mä en ole koskaan pettäny naisiani,tunteet ne on mullakin.
enkä oo koskaan vedelly paljaalla muita kuin niitä joiden kanssa olen asunut.(en lähisukulaisia kuitenkaan):eek:

päiväkännin saatan ottaa:jahas:

Ja mä kuulema puhun kunnon kännissä kielillä:eek:

Okei, sen takia kolme kertaa silloin krapulassa aamulla takaapäin kun edellisellä kerralla jäi saamatta takaa sulta. Ehkä se oli oma syy silloin mutta nyt oli pakko ottaa takaisin kun jäi häiritsemään silloin. Nytpä tiedät.

Viittikkö vähän selventää.. :hyper:

T: Utelias

Olen nukkunut yövuoroilla 00:00-07.00 herätys 30 min välein ja tilaanteen tarkastus, ja takaisin nukkumaan. Tein vieläpä kaikki yövuorot itse.

Avril Lavignen Girlfriend on hyvä biisi:rock:, Amanda Bynes on helvetin hyvännäkönen:hyper: ja paris hilton vitun ruma.:urjo:
Onko kukaan ollenkaan samaa mieltä?

Avril Lavignen Girlfriend on hyvä biisi:rock:, Amanda Bynes on helvetin hyvännäkönen:hyper: ja paris hilton vitun ruma.:urjo:
Onko kukaan ollenkaan samaa mieltä?
Avril Lavigne pitäisi lähettää biiseiseen syvimpään helvetin persreikään, Amanda Bynes ei ole erityisen hyvännäköinen (ei ainakaan She's The Man leffan katsottuani) ja Paris Hiltonia panisin miljuunasta eskosta, muutoin saisi painua vittuun piskeinensä ja pupujussukoidensa kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom