Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vituttaa lähtee töihin saatana kun väsyttää niin vitusti. ei jaksa mitään.

Onneks oon tänään vaan yhteentoista asti. Muuten kyl hajois pää ihan samaan asiaan.

Inhoan sydämeni pohjasta tätä hymiötä :) . Siis juuri tämän palstan tuota hymiötä. Se näyttää mielistelevältä, anteeksipyytelevältä "ei minulla ole oikeasti mitään mielipidettä enkä halua loukata ketään la la laa" -paskiaiselta. Hyvänä kakkosena tulee :evil: -hymiö, joka on ehkä teennäisin viritys ikinä.

Mä tunnustan käyttäväni :):tä pehmentämään vittuilua, jotten vaikuttaisi niin sydämettömältä elukalta, kuin oikeasti olen, ja toivon, että vastaanottaja on liian höntti näkemään hymiöni läpi.

Tunnustan yksin salilla ollessani tanssivani radio Rockin tahtiin peilien edessä ja ilmeilevän itselleni.

Mä tunnustan käyttäväni :):tä pehmentämään vittuilua, jotten vaikuttaisi niin sydämettömältä elukalta, kuin oikeasti olen, ja toivon, että vastaanottaja on liian höntti näkemään hymiöni läpi.
Voin ihan kertoa, että tuon hymylärvin lisääminen kettuilun perään ei kyllä pehmennä sitä sanomaa, vaan polkee kuittailun kohdetta yhä syvemmälle suohon.:)

Mä tunnustan että viime perjantai-lauantai välisenä yönä sotkin minttuviinaa ympäri kämppää, haukuin emäntää lutkaksi, läpsin kaluani kun se ei toiminu, laitoin kynsilakanpoistoainetta kainaloon ja nukahdin lopulta sänkyyni stetsoni päässä ja bokserit väärinpäin jalassa.

Mä tunnustan että viime perjantai-lauantai välisenä yönä sotkin minttuviinaa ympäri kämppää, haukuin emäntää lutkaksi, läpsin kaluani kun se ei toiminu, laitoin kynsilakanpoistoainetta kainaloon ja nukahdin lopulta sänkyyni stetsoni päässä ja bokserit väärinpäin jalassa.

Äijä kunnon apina :)

Eräässä vartiointifirmassa yöpiiriä ajaessani kerran pääsi käymään näin että oma auto oli viikonlopun yli huollossa enkä millään saanut kyytiä/autoa lainaksi töihin. Matkaa kumminkin oli sellanen 40 kilsaa suunta ja bussilla ei päässyt. Noh sovittiin sitten viikonlopun kahden muun vartijan kanssa että mä otan firman auton ja ajan sillä työmatkani sen viikonlopun yli ja sulautetaan sitten ylimääräset kilometrit kaikkien kiertoihin.

Oikein, ihan perusjuttuja... (alkaako firma S:llä)

-Tunnen seksuaalista vetoa vaimoni siskoa kohtaan (suht normaalia kuitenkin?)
-Olen kahvannut vaimon serkkua vaimon nukkuessa vieressä
-Jouduin lopettamaan World of Warcraftin pelaamisen vakavaksi kehittyneen addiktion vuoksi
-Lähetin vaimon kauppaan että saisin runkata rauhassa

-Tunnen seksuaalista vetoa vaimoni siskoa kohtaan (suht normaalia kuitenkin?)
-Olen kahvannut vaimon serkkua vaimon nukkuessa vieressä
-Jouduin lopettamaan World of Warcraftin pelaamisen vakavaksi kehittyneen addiktion vuoksi
-Lähetin vaimon kauppaan että saisin runkata rauhassa

Minkälainen sun vaimos on jos alat tattia hakkaamaan, vaikka elävä nainenkin olisi saatavilla?:D

Ps. Ei herneitä:piis:

Minkälainen sun vaimos on jos alat tattia hakkaamaan, vaikka elävä nainenkin olisi saatavilla?:D

Ps. Ei herneitä:piis:

no mitä hauskaa siinä pildessä on jos sitä saa silloin kun haluaa?

Mitä muuten meinaa kahvannut sielläpäin ? pannut vai kopeloinut ?
Tässä tapauksessa "kopeloinut".

Ei oltu vielä naimisissa ja tapauksesta on vuosia aikaa. Joskus myöhemmin kerroin vaimolle kännissä tästä tapauksesta, mutta vaimo oli ihan "ymmärtäväinen".

- Pannut pehmolelua.
- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja. Isäni viereisessä huoneessa bisneksiä tekemässä ja minä viereisessä huoneessa housut nilkoissa :thumbs:
- Hajoittanut tälläisen madonkudontavehkeen eräässä käsityömuseossahttp://vaattojarvi.fi/koulu/kuvat/matonkudonta.jpg
- Varastanut rahaa vanhempien lompakoista.
- Yrittänyt myydä marihuanaa. Lensi kyllä roskikseen, kun ei käynyt kaupaksi :D
- Näpistellyt tiimarista herätyskelloja ja sytkäreitä.
- Kusen istualteni. Jos seisten aikoo kusta, niin se on varma, että ohi menee.

Nämä tulivat äkkiseltään mieleen. En ole näistä asioista ylpeä. Kaikki tilanteet olen tehnyt selvinpäin, täyttä ymmärrystä vailla :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom