Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaa lähtee töihin saatana kun väsyttää niin vitusti. ei jaksa mitään.
Inhoan sydämeni pohjasta tätä hymiötä . Siis juuri tämän palstan tuota hymiötä. Se näyttää mielistelevältä, anteeksipyytelevältä "ei minulla ole oikeasti mitään mielipidettä enkä halua loukata ketään la la laa" -paskiaiselta. Hyvänä kakkosena tulee :evil: -hymiö, joka on ehkä teennäisin viritys ikinä.
Tunnustan yksin salilla ollessani tanssivani radio Rockin tahtiin peilien edessä ja ilmeilevän itselleni.
Voin ihan kertoa, että tuon hymylärvin lisääminen kettuilun perään ei kyllä pehmennä sitä sanomaa, vaan polkee kuittailun kohdetta yhä syvemmälle suohon.Mä tunnustan käyttäväni :tä pehmentämään vittuilua, jotten vaikuttaisi niin sydämettömältä elukalta, kuin oikeasti olen, ja toivon, että vastaanottaja on liian höntti näkemään hymiöni läpi.
Mä tunnustan että viime perjantai-lauantai välisenä yönä sotkin minttuviinaa ympäri kämppää, haukuin emäntää lutkaksi, läpsin kaluani kun se ei toiminu, laitoin kynsilakanpoistoainetta kainaloon ja nukahdin lopulta sänkyyni stetsoni päässä ja bokserit väärinpäin jalassa.
-Tunnen seksuaalista vetoa vaimoni siskoa kohtaan (suht normaalia kuitenkin?)
-Olen kahvannut vaimon serkkua vaimon nukkuessa vieressä
-Jouduin lopettamaan World of Warcraftin pelaamisen vakavaksi kehittyneen addiktion vuoksi
-Lähetin vaimon kauppaan että saisin runkata rauhassa
Minkälainen sun vaimos on jos alat tattia hakkaamaan, vaikka elävä nainenkin olisi saatavilla?:D
Ps. Ei herneitä:piis:
Minkälainen sun vaimos on jos alat tattia hakkaamaan, vaikka elävä nainenkin olisi saatavilla?:D
Ps. Ei herneitä:piis:
-Olen kahvannut vaimon serkkua vaimon nukkuessa vieressä
Tässä tapauksessa "kopeloinut".Mitä muuten meinaa kahvannut sielläpäin ? pannut vai kopeloinut ?
- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja