Tunnustan...

Kun tämä tuli kerran jo tunnustettua tuolla toisessa threadissä, niin pistetään se nyt tännekin. Muuten yleinen periaate on kyllä se, että koskaan ei tunnusteta tai myönnetä yhtään mitään. :evil:

Teen toisinaan pankkikortilla ostoksia kaupoissa, vaikka tiedän että tili menee miinukselle. Kohta tosin tämäkin tulee mahdottomaksi kun sirukortin lukulaitteet kaupassa (ne, mihin pitää naputtaa PIN-koodi) huomaavat tuon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässäpä muutamia omia:
-Esiinnyn norten kuvagallerioissa usein sadistisena neekerinä, tai muuten vaan epäterveenä. tätä harrastavat kaverinikin
-Kerran kustiin porukalla yhden kaverini viinapaukkuihin, yhteensä tää tyyppi joi illan aikana noin litran kusta, sekä vaatteiden pesuainetta jonkin verran.
-Runkkaan työ-harjoittelupaikoillani aina kun mahdollista, eli 1-2 kertaa päivässä.
-Varasta kännissä kaikenlaista, mielellään polkupyöriä, mutt kaikki varastettava kelpaa.
-saan viinan juonnista paniikkihäiriöitä, tai jotain sen tapasia.
-haastan riitaa kännissä aina kun vaan mahdollista.
-juon kunnes oksennan, tai en nää eteeni
-ensimmäisen kerran join viinaa ala-asteella
-saatan tupakoida 10 savuketta yhteen soittoon.
-soittelen vieläkin pila-puheluita

tässäpä muutamia tunnustuksia.

-Kerran kustiin porukalla yhden kaverini viinapaukkuihin, yhteensä tää tyyppi joi illan aikana noin litran kusta, sekä vaatteiden pesuainetta jonkin verran.

LOL!!!:hyper:

Mä tiedän mun frendien tekevän tota samaa rafloissa! Ja jengi vetää niitä varastettuja "oluita" ihan solkenaan. :hyper: Vittu onneksi mä en oo ikinä ottanu väärää tuoppia baarissa..

LOL!!!:hyper:

Mä tiedän mun frendien tekevän tota samaa rafloissa! Ja jengi vetää niitä varastettuja "oluita" ihan solkenaan. :hyper: Vittu onneksi mä en oo ikinä ottanu väärää tuoppia baarissa..

Mä oon muuten ottanu, mutta en ota enää :urjo:

Kyllä kai sen silti maistaa mikä on kaljaa ja mikä kusta. Luulisi :D

Olen 183cm pitkä ja painan 83kg. Omistan S-koon hihattoman paidan :thumbs:

Mutta olin nuori ja kokematon kun sen ostin ! eli viime kesänä ! ::david:

oon tehny paljo kaikkea pahaa, mutta pahin on se että minusta Alizeen J'ai pas vingt ans on ihan hyvä biisi. Samoin se ni una sola palabra, ja laura bonon non credo nei miracoli..

vittu et homoo musiikkii;)

Niin ja oon kännispäissäni harrastellut sänkyjuttuja ainakin 40v ulkomaalaisnaisen kanssa.
auts. saatikka että aina kun oon pitäny kotibileet oon oksentanu ja sammunu ennen 22.00..
noloin on silti mun naismaku, joka on täälläkin herättänyt hilpeyttä ihkuihmisketjus

Mä tunnustan, että miesten mahat threadin mahavertailukuvissa yks niistä mahoista on mun.

Ei tosin nykyinen maha. Ei vaan löytyny sopivaa netistä. Itse asiassa 2 niistä kuvista on kotialbumista. Sori broidi. :D

edit: Salilokki aka He-Man, jos luet, niin älä kerro J-Manille. ;)

Tunnustan voiman pimeän puolen vetävän minua jälleen kuvien pariin, joista saan kiksejä. Koitan pysyä vahvana ja panna hanttiin.

Koitan pysyä vahvana ja panna hanttiin.

Okei, mä oon aika varma että tämä oli tahallaan jätetty koukku, mutta pakko siihen on tarttua. Sori.

Siis: eikö sun nimen omaan pitänyt olla panematta hanttiin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom