Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnustan.....että en uskalla tunnustaa tiettyjä seikkoja vaikka tekisi mieli.
Nyt MiQulis ja nigsteri salat julki ;)
Katsoin jo että MiQulis oli kirjoittanut tänne, vilkaisin ja petyin.. Jos joku sut tappaa tunnustustes takia, lupaan maksaa sukulaisillesi -öö- kymmenen euroa.
- Olen tälläkin hetkellä kihloissa kolmen eri, itseäni huomattavasti vanhemman, naisen kanssa, vain hyötyäkseni heistä tulevaisuudessa. Kenenkään näiden naisen kanssa en tietenkään asu ja sormukset pysyvät visusti taskussa, jos joku kihlatuistani ei ole seurassani. Jokaiselle olen luvannut että vien sinut vihille ensi kesänä.
- Kaksi edellämainituista naisista on leskiä, suhteellisen varakkaita sellaisia, ja olen heidät juuri tämän takia tarkoin valinnut. Jokainen nainen tuntee minut eri nimellä, "ammatteja" ovat mm. hallintojohtaja ja lentoperämies. Ikäni olen valehdellut myös.
Tunnustan, että taisin saada eilen säälikikkeliä. Vai miksi sitä sanotaan, että ensin pitää itkeä ja sitten vasta heruu :jahas: (ei muka auta itku markkinoilla, hah :D)
Mitää. Miksei heruis itkemättä?? Ei voi ymmärtää
No ei meinannu antaa, mutta ilman jääminen pänni mua niin, että aloin itkeä. Sitten se heltyi ja anto aisaa niin että vikinä kävi
No ei meinannu antaa, mutta ilman jääminen pänni mua niin, että aloin itkeä. Sitten se heltyi ja anto aisaa niin että vikinä kävi
Pelimies sanoisin Toivon mukaan saat joltain rahaa, ettet oo valehdellu ihan turhaan.... ;)
Se oli niin vihainen, että :whip: :lol2:
Mäki muistan joskus, että ku muija vonku eikä ittee huvittanu.. niin vituttihan se.
Mut sitte ku itsee huvitti, ja muijaa ei.. Niin jos se lopulta suostui, niin se oli ku lahna.. Melkein tuntui, että raiskais jotain :(
Missä se huono puoli oli?
Rankkuri, olet sankarini. Oikeasti.
Mäkin ihailen sitä, että uskaltaa myöntää nauttivansa vähän erilaisista jutuista kuin useimmat. Onhan kuitenkin vähän tabuaihe (jonka kanssa kannattaa täällä raavaiden miesten seurassa olla hiukka varovainen) jos haluaa jotakin eikä jotakuta... ;)