Tunnustan...

Olen ajanu mopolla poliisia karkuun, ajanu 100km/h keskustassa 40km/h rajotuksella+muuta pöljän mopoilijan sekoilua...:(
Tässä on murto-osa mitä olen tehnyt:/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen ajanu mopolla poliisia karkuun, ajanu 100km/h keskustassa 40km/h rajotuksella+muuta pöljän mopoilijan sekoilua...:(
Tässä on murto-osa mitä olen tehnyt:/

Jos joku mopo oikeasti kulkisi 100km/h tai enemmän, sillä pitääkin ajaa poliiseja karkuun, ei se ole tyhmää :D

Päiväkodissa oli sokeritautinen poika. Kerran suutuin pojalle jostain ja haukuin häntä "senkin sokeritautinen!" :) Tästä tuli niin huono omatunto ja paha mieli.

Ala-asteella moraalini oli todella korkea. Ollessani Sokoksella tarttui takkiini pari kissatarraa, mitkä huomasin vasta kotona. Omatunto soimasi, että oli tehnyt varkauden!

Yläasteella lähti kaikki kaupoista mukaani (meikit, vaatteet, ruuat tms.), siis maksamatta. Kyllä se moraali heikkenee. Onneksi tuo touhu on loppunut.

Usein valehtelen kuuntelevani tiettyjä bändejä tai lukevani tiettyjä kirjoja, koska pelkään että muuten en olisi vakuuttava. Tai olen saattanut lukea tietyn kirjailijan kirjoittaman kirjan, mutta sanon pitäväni hänen koko tuotannostaan...

Tänään kuuntelin noloa hittikappaletta, Tokyota! Kuuntelukertoja enemmän kuin 10. Tanssin, lauloin ja fiilistelin miettimällä vanhoja ihastuksia (sellasia, jotka jäänyt kaivertamaan).

Eiköhän saa jo riittää. Nämä ei ole edes noloja. Ai niin, tämän kerron vielä. Olen ollut ihastunut ainakiin kolmeen kaveriini, siis naiseen! Ihastuminen on muuttunut ystävyydeksi...

tää nyt on vähän vaikeaa... mutta kai se on sanottava...

Olen yrittäny tappaa ihmisen, ja siinä melkein onnistuinkin..

:itku: olen pahoillani...

Julie Andrews - [Mary Poppins OST] Feed The Birds (Tuppence A Bag)

Tuli kyyneleet silmiin tästä biisistä.

Myönnän että räjäytimme dynamiitillä kahden kaverin kanssa parkkihallin oven paskaksi enkä jäänyt kiinni...ja laitoimme saman parkkihallin palohälytykset soimaan monet kerrat ja nauroimme kun brankkarit tulivat turhaan...anteeksi.

Myönnän että räjäytimme dynamiitillä kahden kaverin kanssa parkkihallin oven paskaksi enkä jäänyt kiinni...ja laitoimme saman parkkihallin palohälytykset soimaan monet kerrat ja nauroimme kun brankkarit tulivat turhaan...anteeksi.

dynamiitilla?:lol2: vittu että oon sulle kateellinen:D
Meilllä oli pentuna pelkkiä töntön nalleja ja eihän ne nyt niin kovaa pamahtanut:D

dynamiitilla?:lol2: vittu että oon sulle kateellinen:D
Meilllä oli pentuna pelkkiä töntön nalleja ja eihän ne nyt niin kovaa pamahtanut:D

Joo no olis voinut huonosti käydä tossa, onneks kaverin faija oli näyttänyt frendille miten sen kanssa toimitaan kun pöllimme ne dynyt ja nallit niitten landelta...sen faija oli joku asvaltti työn tekijä...

E: vieläkin makselen tyhmyyksiä pois...kuten metrovaunua joka meni aika pahaan kuntoon kun se kolahteli tunnelissa molempiin seiniin mun takia.

Joo no olis voinut huonosti käydä tossa, onneks kaverin faija oli näyttänyt frendille miten sen kanssa toimitaan kun pöllimme ne dynyt ja nallit niitten landelta...sen faija oli joku asvaltti työn tekijä...

E: vieläkin makselen tyhmyyksiä pois...kuten metrovaunua joka meni aika pahaan kuntoon kun se kolahteli tunnelissa molempiin seiniin mun takia.

tuo ei oo enää hauskaa...

Tunnustan kuuntelevani Bluen ja Elton Johnin Sorry Seems to Be the Hardest Word -kappaletta tällä hetkellä. Ja fiilistelen sitä.

Hävettää. :nolo:

Näin joku kommentoi aikaisemmin tässä threadissä ja komppaan täysin: "Näitä juttuja kun lukee tajuaa sen kuinka kiltti ja sinisilmäinen itse on." En ole koskaan edes näpistänyt mitään kaupasta.

-Olen lintsannut lukiosta satoja tunteja, selityksenä mm. hammaslääkäri :D
-Olen luntannut lähes jokaisessa matikan/kemian kokeessa kirjoittamalla kaavat laskimen kannen sisäpuolelle. Esitelmät teen yleensä Wikipediaa pohjana käyttäen.
-Olen nukkunut historian ja englannin tunneilla (ja autokoulun teoriatunnilla:david:)
-Mulle sattuu pyöräillessä päivittäin "läheltä piti"-tilanteita autojen ja kevyenliikenteen kanssa, koska ajan liian kovaa ja kuulokkeet korvilla
-Olen 6-vuotiaana polttanut tupakkaa, se jäikin sitten ainoaksi kerraksi, hyi helvetti et maistu pahalta:lol2:
-19v. synttäribileissäni nuoleskelin koko illan kihloissa olevan jätkän kanssa baarissa:down:
-Olen äärimmäisen sitoutumiskammoinen
-Pelkään hämähäkkejä + muita ötököitä ja lintuja (etenkin isoja papukaijoja)
-Olin tänään duunissa melkein koko päivän niin, että mulla oli oman nimilappuni lisäksi vasemmalla puolella rinnassa jonkun toisen nimilappu. Tuli aika *reps*, *kops* ja *lol* kun tajusin jutun päivän loppuvaiheessa. Kaikenlisäksi se oma nimilappuni oli väärinpäin:lol2:. Ilmankos oli asiakkaat niin hilpeitä tänään, saatana ne nauroi vaan päin naamaa eikä kukaan vaivautunut sanomaan mitään:jahas::D.
-En osaa punnertaa

Tunnustan että kyllästyin kävelemiseen ja jonkun rämä pyörä tarttu mukaani keskustasta...
Ja yritin tänään huoltsikalla kusta 2 metrin päästä pisuaariin, ei toiminu ihan kuten aluksi ajattelin.

Lupaudun tunnustamaan kaiken sillä hetkellä kun asun omassa kämpässä ja olen taloudellisesti omavarainen eli en ole enää porukoiden elätettävä :). Pittää vissin kans tarkistaa pari vanhenemis aikaa tuolta valtionkirjasta. Palataan asiaan mitä luultavimmin 2008 Huhtikuussa.

- Olen tälläkin hetkellä kihloissa kolmen eri, itseäni huomattavasti vanhemman, naisen kanssa, vain hyötyäkseni heistä tulevaisuudessa. Kenenkään näiden naisen kanssa en tietenkään asu ja sormukset pysyvät visusti taskussa, jos joku kihlatuistani ei ole seurassani. Jokaiselle olen luvannut että vien sinut vihille ensi kesänä.

- Kaksi edellämainituista naisista on leskiä, suhteellisen varakkaita sellaisia, ja olen heidät juuri tämän takia tarkoin valinnut. Jokainen nainen tuntee minut eri nimellä, "ammatteja" ovat mm. hallintojohtaja ja lentoperämies. Ikäni olen valehdellut myös.

- Panin kaverini kännistä tyttöystävää Ruotsinlaivalla.

- Hehkutan monelle tuntemalleni tyypille Kummisetä-trilogiaa, vaikka se on mielestäni ihan perseestä.

- Valehtelin eilen penkkitulostani 5 kiloa korkeammaksi mitä se todellisuudessa on. Oikea tulos on 120 kg. :itku:

Uskokaa tai älkää.

p.s. meikäläisen elämä taitaa perustua valheelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom