Tunnustan...

tullu oltua jo kahtena iltana peräkkäin kaupungin vauhdissa:nolo: Unet jääny vähiin kun nukkumaanmeno venyny aamuun mutta ehkä se sen arvoista on kumminkin ollut:rolleyes: josko sitä keskittyis muutamaksi päiväksi treenaamiseen,joulukin tulossa. Toivottavasti pukki tuo paljon lahjoja:joulu3:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan muutaman kerran baarin/ryyppykeikan jälkeen pistäneeni jonkun dvd:n pyörimään ja herkissä kohdissa itkenyt kuin pikkulapsi. Se helpottaa kivasti ja sen jälkeen on hyvä olo, suosittelen :thumbs: :D

Tunnustan:
- Se olin minä ketä virtsasi erään yökerhon tuplanpotin rahakouruun, samalla kun pelasin sitä, en onneksi voittanut mitään. tyhmää. tiedän. :)

Tunnustan kaikki ja pyydän synninpäästöä!

Tunnustan, että oon sinestäny koko päivän siitä asti ku sain vikan kouluhommaan palautettua. En silti jaksa siirtyä kotoseudulle sienestämään, vaan vasta huomenna...

Tunnustan, että oon sinestäny koko päivän siitä asti ku sain vikan kouluhommaan palautettua. En silti jaksa siirtyä kotoseudulle sienestämään, vaan vasta huomenna...

Tunnustan että en tajunnut tosta viestistä juuri mitään ja olen vielä toistaiseksi melkein selvinpäin..:D

Kuinkahan yleistä tämäkin on? Meikä on välillä ihan sika ratin takana. Muija kun on kyydissä niin haukun muut tienkäyttäjät sille. Ajan aina yli rajoitusten. Ja jos joku kuppaa edessä niin haukun sitä homoksi ja ääneen mietin miksei se liiku julkisilla tai fillarilla. Ja roikun mielelläni persuksissa "vihjeenä" sille toiselle. Sama jos joku jalankulkija kävelee päin punaisia tai muuten toikkaroi tiellä, niin ajan tahallaan läheltä. Varsinkin läheisin amiksen oppilaat poukkoilevat monesti teiden yli mennessään mäkkäriin syömään hamppareita. Vedän ohi kuuttakymppiä niin että rapa roiskuu ja itsekseni haukun niitä teiniviiksihinteiksi ym. Jos joku kiilaa eteen niin roikun persuksissa.

Sitten kun sammutan auton ja astun ulos, niin olen maailman paras kaveri ja symppaattisin kuski. Huoltsikalla otan kaffet ja annan muiden mennä kassajonossa edelle ym.

Jaa niin. Haukun toisten autotkin. Jos jollain on corolla niin se on sitten japsiruosteläjä jossa on nuhapumppumoottori ja kuski on urpo. Jos taas ohi menee joku kalliimpi auto niin selvä mulkkuhan se ratissa on. Ja autokin on jatke. Itse ajelen V70:llä. Katson että onko muilla uudempi/vanhempi. Jos on vanhmpi niin nauran itsekseni köyhille. Ja jos on uudempi niin sitten vituttaa. Parkkipaikoilla kyylään autojen sisälle. Jos ei ole nahkapenkkejä Vollessa niin taas nautin. Mutta jos on kaikki + automaatti niin taas heppi kutistuu 5cm ja päivä on pilalla.

Autoihin pitäisi saada pakolliseksi varusteeksi elektroninen psykoterapeutti. Voisi ajaessaan setviä että mikä meni pienenä vinoon ja miksi ahdistaa. Löydettäisiin syy tämmöiseen viurupäisyyteen.

:hyper: repeilin aika pahasti... varsinkin tohon autovertailu osioon.

Tunnustan muutaman kerran baarin/ryyppykeikan jälkeen pistäneeni jonkun dvd:n pyörimään ja herkissä kohdissa itkenyt kuin pikkulapsi. Se helpottaa kivasti ja sen jälkeen on hyvä olo, suosittelen :thumbs: :D

Tuo nyt ei mitään kun mua aina vähän pillityttää kun katson Taru Sormusten Herrasta. Siis parissa tietyssä kohdassa; ekana siinä kun Frodo ilmoittautuu vapaahetoiseksi viemään sormusta ja toisen kerran siinä kun Aragorn on kruunattu kuninkaaksi ja 4 pientä hobittiakin kumartavat hänelle ja Aragorn sanoo ettei heidän tarvitse kumartaa ketään ja kaikki kumartavat tämän jälkeen näille hobiteille.

Perkele, nytkin tuli tippa linssiin kun ajattelin noita kohtauksia...

Tuo nyt ei mitään kun mua aina vähän pillityttää kun katson Taru Sormusten Herrasta. Siis parissa tietyssä kohdassa; ekana siinä kun Frodo ilmoittautuu vapaahetoiseksi viemään sormusta ja toisen kerran siinä kun Aragorn on kruunattu kuninkaaksi ja 4 pientä hobittiakin kumartavat hänelle ja Aragorn sanoo ettei heidän tarvitse kumartaa ketään ja kaikki kumartavat tämän jälkeen näille hobiteille.

Perkele, nytkin tuli tippa linssiin kun ajattelin noita kohtauksia...
Entäs kun Boromir kuolee? :itku:

Tunnustan, että aion seuraavaksi katsoa MTV3:n Viihdelounas-nimistä televisio-ohjelmaa. Tunnen samanaikaisesti tylsyyttä, häpeää omasta tekemisenpuutteesta sekä myötähäpeää nyt alkavan ohjelman juontajia kohtaan.:(

Ei se ole krapula eikä mikään jos seisoo.

todella kovassa Koistisessa (omaa sukua Kankkunen) kuoleman pelko on niin paha,etä penikin koittaa vetäytyä kohti peräsuolta.

Tätä minäkin olen miettinyt, kun ihmiset julistaa aina krapulapanetustaan. Ei ole koskaan tullut mieleenkään darrassa MITKÄÄN seksuaaliseen kanssakäymiseen viittaavat aktiviteetit, kun koko ajan toivoo, että lähtis jo henki ja loppuis se kärsimys.

Mun panetus on ennemminkin orastavaa siihen krapula-aamuun saakka... Tosin nykyisellä alkoholin käytöllä niitä aamuja ei onneksi juurikaan ole.

Voisinpa siis tässä samalla tunnustaa, että olen siirtynyt hienostuneempaan alkoholin käyttöön 99%:sti ja tavaksi on jopa tullut mennä hyvin monesti baariin autolla ja ottaa ne kaksi juomaa illan aikana.

Tunnustan muuttuneeni katkeraksi, vaikka sitä halusinkin välttää viimeiseen saakka.

Tunnustan, olin eilen Kansallisoopperassa katsomassa baletin Pähkinänsärkijä ja Hiirikuningas... Ja nautin joka hetkestä.

Nähnyt Pähkinänsärkijän jo muutaman kerran, mutta tämä oli kiehtova versio: Hollantilaiskoreografi oli sijoittanut tapahtumat 1800-luvun Porvooseen. Yöllä lapset lähtevät unessaan salaperäisen mekaanisiin laitteisiin ihastuneen herra Drosselmeierin kanssa fantastiselle matkalle. Klaara rakastui komeaan Pähkinänsärkijään, joka muuttuu myöhemmin prinssiksi. Ja taikalyhdyn avulla he käyvät vierailla mailla...

Olin taas unohtanut miten kaunista baletti onkaan. Omalla kierolla tavallaan tarkat nilkan, jalkaterien ja käsien asennot, äärimmäinen vartalonhallinta, puvut, upeat lavasteet... kiehtovat. Ja prkele miten vahvoja ne tanssijat omassa lajissaan ovat.

Seuraan ja kun en ehdi katsomaan tallentelen kauniita ja rohkeita...

Edit: Kerrotaan samalla sekin että olen joskus synkässä nuoruudessani kussut muutamassa baarissa vessaharjakupin täyteen...joskus niissä pirulaisissa on muuten reikä pohjassa

Seuraan ja kun en ehdi katsomaan tallentelen kauniita ja rohkeita...

Pelasin nuorempana melkein kymmenen vuotta futista ihan tosissaan ja olen jäänyt pois treeneistä sen takia että kauniit ja rohkeat tuli telkkarista ja videot ei toiminu niin ei voinu ottaa videolle

Nostetaan hyvää ketjua.

-Olen todella nuorena näpistellyt kahdesta eri kaupasta.. Otin juomatölkkejä mukaani, join ne kaupan ulkopuolella, palautin tölkit ja ostin karkkia palautusrahoilla (useamman kierroksen jouduin tekemään). Toisesta kaupasta näpistin jotain elektroniikkaleluja aika röyhkeällä tavalla (olen ollut kyseisessä kaupassa töissä myöhemmin), en jäänyt kummastakaan kiinni ja vaikka olin vasta lapsi, niin silti hävettää edelleen..
-Olen väärentänyt vanhempieni nimmareita ja, yllätys yllätys, jäin aina kiinni.
-Olen vasta vähän aikaa sitten aloittanut jalkojen treenaamisen.
-Olen ajanut krapulahuuruissa, tosin matka oli muutamia satoja metrejä rauhallisella tiellä, mutta se periaate, ettei ajeta edes krapulahuuruissa..
-Olen pöllinyt ala-asteelta ja yläasteelta milloin mitäkin (ei nyt sentään mitään tietokoneita).
-Olen soittanut pilapuheluita mm. poliisille ja inttänyt syyttömyyttäni, kun käry kävi ja poliisit pitivät pienen saarnan.

Aika lepsuja tunnustuksia muiden tunnustuksiin verrattuna, mutta aika rauhallinen olen aina ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom