Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoho :lol2:
Golata voitti threadin!

No, pakko kai tarkentaa muutamia juttuja entisenä Turkulaisena, kun etenkin Turkulaisia näyttää kiinnostavan.

- Tuo autonkaato/kaatuminen: Tapahtui opiskeluaikoina. Voimailevan kämppäkaverin kanssa oltiin palattu la-su yönä ravintolasta. Aamulla herättiin, kun naapuri soitti ovikelloa ja kysyi, että tiedetäänkö me jotain, kun hänen autonsa on kaadettu yöllä kyljelleen. Vastasin (alustamassaa vieläkin kynsien alla), että en tiedä mitään ja että emme kai nyt niin tyhmiä olisi, että alkaisimme naapurin autoa kaatamaan. Nyt vuosia tapahtuman jälkeen voin tunnustaa, että ehkä olin ainakin tietoinen asiasta...
- kondomiin kuseminen lyhyesti: Viinalla tietysti vaikutusta tapahtumiin. Tuli todella kiire lähteä pukilta, housut ja kengät nopeasti päälle ja ulos. Siinä kotiin kävellessä alkoi kusettamaan ja päätin ryhtyä toimeen. Sepalus auki ja toimeksi. Tunne oli todella mielenkiintoinen; tunsin että virtsaan mutta lorinaa ei kuulu. Kesti jonkin aikaa ennen kuin tajusin mikäs pussi siinä hepin päässä roikkuu.
- veri sepaluksissä, jota rakas äitivainaani joutui putsaamaan. Olin pokannut ravintolasta sellaisen "reissu"naisen, jota en kehdannut kotiin viedä (asuin silloin vanhempien luona kerrostalossa Turun keskustassa). Hoidettiin siis hommat tämän naikkosen Fiat 127:ssa siinä meidän ikkunoiden alla, ja naisella tietysti monkut josta johtuen housuni tulivat aivan verisiksi. Aamuulla äitini tuli hakemaan housut pyykkiin ja ihmetteli tuota verta housuissa. Oli hätävaleen paikka: "Äiti, et usko mitä eilen tapahtui. Olin ravintolan vessassa pissillä kun joku aivan tuntematon mies löi syyttä minua nenään ja se alkoi vuotamaan."

Kerro vielä se Seiskan treffijuttu. Yksityiskohtia kehiin.

pakko tunnustaa hirveänä asioita...
- Ikävöin vieläkin exää vaikka se petti mua vitusti ja kohteli muutenkin huonosti.. ja tiet on eronnut yli vuosi sitten!
- Asun perkele vieläkin kotona äidin helmoissa!
- Juon tälläkin hetkellä äidiltä salassa kaljaa!
- Inhoan itseäni ja muutenkin koko vitun elämääni
- Mua vituttaa kokoajan!
- Pelkään ihmisiä ja kokoajan mietin mitä muut minusta ajattelee
- Luulen että en tule koskaan saamaan enää tyttöystävää kun selvinpäin en uskalla puhua naisille ja humalassa olen yleensä liian vittumainen lähes kaikille ihmisille.
- Vittu mää oon luuseri :david: !

no mä tunnustan lisätunnustuksena, että tällä hetkellä on 90% todennäköisyys sille että mä luovutan naiset kokonaan. foldaan parisuhdepelistä ulos, en koskaan yritä enää.. sitäpaitti alkaa vuosiaki olemaan liikaa jo..

no mä tunnustan lisätunnustuksena, että tällä hetkellä on 90% todennäköisyys sille että mä luovutan naiset kokonaan. foldaan parisuhdepelistä ulos, en koskaan yritä enää.. sitäpaitti alkaa vuosiaki olemaan liikaa jo..

Ai 21-vuotiaana ei voi alottaa enää seurustelua naisen kanssa? :D Onkoo tää sit SE ikä missä pitää vaan tunnustaa itelleen, että on homo ja on aina ollutkin? :hyper:

tuossa iässä voi jo itselleen tiedostaa sen että naiset vaan huijaa ja kusettaa joka asiassa kokoajan eikä pelkästään miehet oo paskoja. Indican kans pistetään vielä joku päivä tämän kerhon suomen haara pystyyn!
al.bundy-no-maam.jpg

edittiä: no ei vaiteskaan... on naisetki aika ihqja :)

Ajan kovaa. Liian kovaa. Menopelistä riippumatta. En seuraa ollenkaan nopeusrajoituksia, en vähäisimmissäkään määrin. Tärkeintä on vauhdin lisääntymisen tunne, ei edes itse nopeus.

Niin ku tässä on ollu näitä kusijuttuja niin, meikäläinen kusas perjantaina alkoholin vaikutuksen alaisena parvekkeelta alas naapuuriin.. Sori.. :nolo:

hyppäsin kännissä eilen kattoon, ja sattu päähän..
aika huono olo on kaikinpuolin..

Ei se ole krapula eikä mikään jos seisoo.

todella kovassa Koistisessa (omaa sukua Kankkunen) kuoleman pelko on niin paha,etä penikin koittaa vetäytyä kohti peräsuolta.

Tuohon ei voi sanoa muuta kuin, että suunta hyvä, voimaa lisää :D siis kunhan kyseessä ei ole a) oma b) muun miehen peräsuoli...tai no jos se Koistinen (os. Kankkunen) on kuolemaa lähentelevä niin kohdilla a) ja b) ei liene niin kovin suurta merkitystä :whip:

Tunnustusta.

-Olen viettänyt monista työpäivistä puolet pakkiksen sivuilla (taas täällä)

-Olen ajanut humalassa autoa (En jumalauta tee samaa enään!)

-Aloitin penkistä nostamisen vasta 2 vuotta sitten

-Olen nuorempana sammunut juhannuksena muijan päälle ennen kuin piti alkaa touhuihin (kisskiss vaiheessa)

-Olen nuorempana sammunut baarin jälkeen muijan alle ennen kuin piti alkaa touhuihin (kisskiss vaiheessa) [Oli eri kimulit onneksi] :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom