Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen 24-v miehenalku ja tunnustan että viimeiset about 15 vuotta olen tehnyt kuset aina istumalla wc-pöntöllä. en tiedä onko tässä mitään ihmeellistä mutta eihän se nyt ehkä kovin miehekästä oo, ei vaan jaksa seisoo. baarissa kyllä kusen pisuaariin (kohteliaisuudesta muita kohtaan)
olen 24-v miehenalku ja tunnustan että viimeiset about 15 vuotta olen tehnyt kuset aina istumalla wc-pöntöllä. en tiedä onko tässä mitään ihmeellistä mutta eihän se nyt ehkä kovin miehekästä oo, ei vaan jaksa seisoo. baarissa kyllä kusen pisuaariin (kohteliaisuudesta muita kohtaan)
tunnustan myös itse harrastavani tätä satunnaisesti, yleensä silloin jos sattuu mukana olemaan jotain mielenkiintoista luettavaa.olen 24-v miehenalku ja tunnustan että viimeiset about 15 vuotta olen tehnyt kuset aina istumalla wc-pöntöllä. en tiedä onko tässä mitään ihmeellistä mutta eihän se nyt ehkä kovin miehekästä oo, ei vaan jaksa seisoo. baarissa kyllä kusen pisuaariin (kohteliaisuudesta muita kohtaan)
Mä taasen sitten rohkaistuneena voin tunnustaa nähneeni naisen urealla
Minäkin vähän liian usein kun sukulaiset eivät ikinä tajua pistää sitä vessanovea lukkoon.Mä taasen sitten rohkaistuneena voin tunnustaa nähneeni naisen urealla
Ja täällä yksi, joka kusee aika usein istuvaltaan. Mukavampaa istahtaa valtaistuimella ja lukea rauhassa Aku Ankkoja. Usein se paskakin sieltä pukkaa, kun vähän antaa sille aikaa.
Mä kusen istualteen ainaki darra-aamusin ku ei jaksa seistä. :D
Darra-aamuisinhan se vasta jaksaakin seista ;)
- tunnustan, että minusta on kirjoitettu 7 päivää lehdessä, kun julkkikset ovat kertoneet huonoimmista treffeistään