Tunnustan...

Mä kusin erään tyypin sheikkeriin, kaadoin liiat pois ja annoin kuivua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olen 24-v miehenalku ja tunnustan että viimeiset about 15 vuotta olen tehnyt kuset aina istumalla wc-pöntöllä. en tiedä onko tässä mitään ihmeellistä mutta eihän se nyt ehkä kovin miehekästä oo, ei vaan jaksa seisoo. baarissa kyllä kusen pisuaariin (kohteliaisuudesta muita kohtaan)

:hyper: :hyper:

olen 24-v miehenalku ja tunnustan että viimeiset about 15 vuotta olen tehnyt kuset aina istumalla wc-pöntöllä. en tiedä onko tässä mitään ihmeellistä mutta eihän se nyt ehkä kovin miehekästä oo, ei vaan jaksa seisoo. baarissa kyllä kusen pisuaariin (kohteliaisuudesta muita kohtaan)

Täältä löytyy jostain ketju jossa useampi ukko tunnusti qsevansa istualtaan, mm. Neutraali oli muistaakseni yksi heistä. Älkää kysykö miks muistan moisen. :rolleyes:

tunnustan myös itse harrastavani tätä satunnaisesti, yleensä silloin jos sattuu mukana olemaan jotain mielenkiintoista luettavaa.:)

Kohteliasta tuo on erityisesti vessan pesevää vaimoketta kohtaan, kun pissatahroja ei ole pöntön reunoilla :haart: Ja ps. ei tuo nyt niin harvinaista ole... :rolleyes:

Ok, tuossahan tuo tunnustus tuli, olen katsonut vierestä, kun mies pissaa :eek: ;)

Tunnustan saavani tyydytystä siitä, kun kuulen eräillä ihmisillä menevän huonosti. Se on niille ihan oikein, koska SITÄ SAA MITÄ TILAA.

Kuulin että mua pettänyt ja pitkään huijannut muija melkein kuoli autokolarissa. Olin aidosti iloinen asiasta (kolarista, en siitä että se jäi henkiin). Surullista sinänsä että pitkään aikaan tuo oli ainoa asia mistä tunsin oikein hyvää mieltä.
Mitkään sunamit tai muut ei kiinnosta sitten yhtään vaikka sukuakin oli mukana. Shit happens. Vituttaa vaan kun sitten kaikki molottaa koko ajan "iik kuinka kamalaa on ja lintuflunssa tulee" ja lehdet toitottaa tuomiopäivää.
Tunnustan siis olevani kylmähkö kusipiä (joka kusee aamuisin ja öisin istualtaan).

Mä taasen sitten rohkaistuneena voin tunnustaa nähneeni naisen urealla :)
Minäkin vähän liian usein kun sukulaiset eivät ikinä tajua pistää sitä vessanovea lukkoon.

Ja täällä yksi, joka kusee aika usein istuvaltaan. Mukavampaa istahtaa valtaistuimella ja lukea rauhassa Aku Ankkoja. Usein se paskakin sieltä pukkaa, kun vähän antaa sille aikaa.

Ja täällä yksi, joka kusee aika usein istuvaltaan. Mukavampaa istahtaa valtaistuimella ja lukea rauhassa Aku Ankkoja. Usein se paskakin sieltä pukkaa, kun vähän antaa sille aikaa.

Samoin voi pukata peräpukamia jos tarpeeksi pitkään istuu. Mäkin tulen ulos kaapista ja tunnustan välillä kusevani istualtaan. Välttää roiskevahinkoja ja on paljon leppoisampaa!

Pitäs meikänkin varmaan ruveta kännissä ja krapulassa kuseen istualtaan kun kerran jo pyörtyny kun himohumalassa ollu kusella ja monasti silmät alkanu sumeneen

Tuo istualtaan kuseminen on kyllä aivan saatanan koomisen näköstä mieheltä. Bloodhound Gangin biisissä Why´s everybody always pickin´ on me lauletaan: "Why´s everybody always pickin´on me? - Cause you run like a girl and sit down to pee." :D

- tunnustan nuorena kynäniskana esiintyneeni Matti Nykäsenä Seefeldissä joskus 80 luvun lopulla, sikailleeni, juoneeni ihmisten tarjoamia alkoholijuomia ja jakaneeni nimikirjoituksia Matin nimissä. Sorry Matti!
- tunnustan laittaneeni ravintilan jukeboxin soittamaan "nauravan kulkurin" 10 kertaa peräkkäin ja itse häipyneeni paikalta
- tunnustan silloiselle naapurilleni, että tiesin asiasta jotain, kun tulit kysymään la-su yönä pihalla kyljelleen kaadetusta autostasi
- tunnustan, että minusta on kirjoitettu 7 päivää lehdessä, kun julkkikset ovat kertoneet huonoimmista treffeistään
- tunnustan, että virtsalla ollessani minulla on skordari vielä päällä
- tunnusta äitivainaalleni, että pukuni housujeni sepaluksesta puhdistamasi veri ei ollut minun nenästäni kuten väitin, vaan se oli erään naisen verta
- tunnustan virtsanneeni hotellihuoneen roskikseen, kun illalla tapaamani nainen oli linnoittautunut vessaan. Unohdin tietysti tyhjentää roskiksen kun kuittasin itseni pois hotellista
- näin kostean unen vuosi sitten. Iloitsin, koska tunsin itseni vielä nuoreksi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom