Tunnustan...

reino sanoi:
Jos olisi säännöllinen ja luotettava source, niin kokeilisitko sitä pillua viidennenkin kerran? :D

HAHAHAH! VITTU MÄ PUTOSIN! PARAS LÄPPÄ KOSKAAN MITÄ OON TÄÄLLÄ LUKENUT!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon nähnyt Notting Hillin varmaan viis kertaa ja katson sitä taas tälläkin hetkellä. Joka kerta leffa saa yhtä hyvälle tuulelle. Myös muita romanttisia komedioita on tullut katottua useampaan kertaan:nolo:

Soiteltiin "pienenä" (eli lukiossa) pilapuheluista randomina. Valittiin vaan luettelosta sopiva uhri, ja sitten mentiin. Hubaa!!:hyper:

Ei herranjumala..:rolleyes:

mxm sanoi:
Oon nähnyt Notting Hillin varmaan viis kertaa ja katson sitä taas tälläkin hetkellä. Joka kerta leffa saa yhtä hyvälle tuulelle. Myös muita romanttisia komedioita on tullut katottua useampaan kertaan:nolo:
Sama, oon kyl nähny varmaan 10 kertaa.:haart: :lol2: :nolo:

Tunnustan, että sanoin tyttöystävälleni meneväni välitömästi nukkumaan.
Valehtelin. Teki mieli mennä tekemään omaa kivaa :P

Jaha. Vanha threadi ylös. Ei järin huono sellainen tällä kertaa. Minullakin on nimittäin tunnustus tehtävänä. Luen Ilta-sanomien horoskooppeja. Salaa. Koska olen ihan varma että vaikka ne yleensä ovat pelkkää horinaa, pakko niiden on kerran olla edes lähellä totuutta.

Kramer: You know... I faked it.
Jerry: What?
Kramer: Yeah.
Jerry: You faked it? Why would you do that?
Kramer: Well you know, if it's enough already and I just wantto get some sleep.

Todellisuuteni imitoi taidetta.

Työpaikallani ei ole omaa parkkipaikkaa ja työpaikka on keskustassa, joten kaikki lähimmät parkkipaikat ovat maksullisia. Olen ratkaissut pulmat tekemällä tietokoneella omat parkkiliput. Lipuissa on juokseva numero, niin katson aina viereisistä autoista, että missä ollaan menossa ja heitän sitten vähän lisää vielä siihen. Voin kertoa, että ei niitä erota ollenkaan kumpi on aito ja kumpi tehty parkkilippu.

Aion jatkaa toimintaani niin kauan kun käyn tuolla töissä.

-olin ensimmäistä kertaa humalassa neljävuotiaana (mitäs jättivät litran pullon ykköskaljaa keittiön pöydälle :david: )
-keväällä sauhuttelin melkein pari viikkoa putkeen humppaheinää
-tykkään tuoreesta verestä
-pakasteverestä en tykkää :urjo:
-poikuus on vieläkin tallella koska olen niin saatanan ujo :wall:
-nauroin kerran melkein pari tuntia kaverille joka istui tuolilla koiranpaskaan :lol2: ja kaiken lisäksi se paska joutui siihen omasta kengästäni vahingossa, ja se teki asiasta entistäkin hauskempaa :lol2:

- ajaneeni biiliä humalassa Naantalista (unikeonpäiviltä) Raumalle :nolo:
- pöllineeni parikymppisenä eräästä pubista monta tuoppia (tyhjiä lasisia) sekä tuhkakuppeja :down:
- kuuntelen toisinaan vanhaan tanssimusiikkia (mm. Ola Virta) sekä merimiesmusiikkia (lemppareitani Vanha Merimies Muistelee, Meripoikkatte Veis)
- luen kuolinilmoitukset aina sanomalehdistä
- kunnioitan ja arvostan sotaveteraaneja :worship:

Aloitan tällaisella kevyellä tunnustuksella:

kävelin taannoin baarista muutaman kilometrin kotiin toinen stay-up roikkuen saappaan varrella (mulla oli siis hame). Olin kyllä asiasta tietoinen, mutten jaksanut/halunnut tehdä asialle mitään, koska se oli mielestäni omituisen letkeällä tavalla seksikästä. Jälkeenpäin ajatellen olin väärässä.

Tarvinneeko mainita, että olin elämäni kännissä. Naisen ei ikinä pitäisi juoda itseään niin humalaan, koska mikään ei ole niin rumaa ja vastenmielistä kuin liian humalainen nainen.

Itkin eilen televisiota katsellessa. Noh, eipä tuossa kai muuten mitään, mutta valitettavasti idioottilaatikon läpi näkyi tuolla herkällä hetkellä Sillä Silmällä. Sattuuhan sitä.

- Olen äärettömän kateellinen serkulleni, joka on kaunis, laiha, sosiaalinen, ulospäinsuuntautuva, hauska ja muutenkin niin ärsyttävän täydellinen. Saatanan sukulaiset :curs: . Onneksi mun ei tartte nähdä sitä mun yo-juhlissa, kun sillä on omat samaan aikaan!

quiz sanoi:
en tykkää mistään enempää kuin lukioikäisistä kauniista tytöistä.

Sama!:kuola:

hömppä sanoi:
-Makaan parvekkeellani 4. kerroksessa kesäisin nudena ja luulen ettei kukaan huomaa.

Mäkin tunnustan tämän! Tosin itse köllöttelen 8. kerroksessa ja TIEDÄN muiden näkevän minut alasti. Kesällä kun lähellä olevassa puistossa kävelee jotain isompia ihmisryhmiä (esim. turisteja) nousen seisomaan parvekkeellani niin, että parvekkeen kaide peittää juuri ja juuri perintökalleuteni. Sitten vilkuttelen ryhmille iloisesti.

Täytyy samalla tunnustaa vielä toinenkin juttu, joka on aika samanlainen. Kun pidän omaa hauskaa tietokoneella, olen lähes 100 %:n varma, että minut nähdään itse teossa, verekseltään ja kirjaimellisesti housut kintuissa vastapäätä olevista taloista. Aiemmin olen jaksanut laittaa verhot kiinni ennen sessiota, mutta se häveliäisyys alkoi tuntua liian raskaalta.

No minun vuoro vissiin nyt. En ole varmasti ainut tämän "ongelman" kanssa, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa, esm lordin voitto euroviisuissa, tai miten suomi pärjää jääkiekossa, jos tulee pronssia niin sit tulee, jos taas kultaa niin kai se hyvä sitten on. Eli en ole hirveen "isänmaallinen" urheilun suhteen :) Sama homma jonkun räikkösen kanssa, yks hailee jos se keskeyttää tai voittaa mitä sillä voitan.. en mitään. Kiitos hei, tämä riittää tällä kertaa kun selvinpäin ollaan :rock:

Tunnustan olevani äärimmäisen herkkä vaikutteille: televisiota katsellessa saatan automaattisesti ilmeillä samalla tavalla kuin siellä näkyvät näyttelijät. Ajatelkaa kun joskus sivusilmällä oon seuraillu kauniita&rohkeita kun tytsi niitä kattoo, minähän automaattisesti otan sellaisia imeliä ilmeitä ja välillä siinä ja siinä ettei tippa tule linssiin. Tämä siis ihan tiedostamatonta toimintaa. Tyttöystävä välillä kysyy, että mitä ihmettä sinä oikein teet, kun vääntelen naamaani. :D :eek: :itku: :evil:

- tämän vuoden puolella pelkästään yhden yön "suhteita" . en edes laskuissa enään mukana....
- käräjät tulossa
- ajanut nuorempana kännissä..(mikä lie känniläisen päähänpisto)
- käyttäny nuorempana roinaa
- jonkinlainen seksiaddiktio (mitä enemmän nussii, sitä enemmän panettaa....:eek: ...muijille tuntuu sopivan :D)
- juon liikaa alkoholia
- nuorempana hakkasin oman isäni.. ku vittuili aikansa..
- olen vietelly serkkupojan muijan
- varastanut kaupasta, kioskista
- tehny automurtoja nuorena
- oksentanu linja-autossa siihen pieneen roskikseen
- kussu laivalla lavuaariin kun wc oli varattu
- nussinu naisten wc:ssä joka oli vielä täynnä naisia..
- uhannu tappaa naapurin koiran
- ajanu poliisia karkuun jäämättä kiinni

jätetään pahimmat vielä kaappiin..

kävelin unissani vanhempieni huoneeseen ja kusin niitten sängylle..:nolo: aamulla kesti aika kauan ennen kuin tajusin että se oli totta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom