Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistaakseni n.12-vuotiaana ostin koulun jalkeen kaupasta aina paksuimman kurkun. Menin kotiin, katkasin sen puoliksi, laitoin toisen puolen mikroon ja toisen jaakaappiin. Hetken lammettyaan mikrossa, poistin sen mikrosta, kaavin pienella, mutta pitkalla lusikalla kaikki "sisalmykset" ulos niin, etta jaljelle jai vain sisalta kostea ja pehmea kuori. Juuri sopivan kokoinen home made pussy 12-vuotiaalle klopille. Tata kaytin bildena aina 13-vuotiaaksi asti, kunnes natsasi ensimmaista kertaa aitoa bildea. Lopetin kurkkufetissini siihen. Sairasta? Kylla, erittain.

jarhu sanoi:
En oo saanu pillua pariin kuukauteen.
pistetään paremmaksi! En oo saanu pillua päälle seitsemään kuukauteen :curs: Minkä näkönen se on ja mitä sille pitikään tehdä??

Tunnustan....

Harrastaneeni seksiä 15 vuotiaana 25 vuotiaan naisen kanssa.
Minulla ei ole ollut muita kuin seksi suhteita (lukuun ottamatta yhtä vähän pidempää, jonka jätin kun piNppaa ei herunut vähään aikaan)...
Olen sammunut turkissa ja tarjonnut koko baarille kaksi kierrosta...kahtena iltana.
Olen varastanut.
Olen ajanut humalassa
...muuta en näin pikkupäissäni tunnustakkaan

Tyhejensin kännissä erään tyypin pyöränkumit jonka jälkeen avasin pyörässä olleen pumpun ja heitin hieman virtsaa sisään.Oli kuulemma lentänyt kuset melkein naamalle ku jannu oli alkanu pumppaan ilmaa renkaisiin.

Ainiin...nyt täytyy tunnustaa yks helv. nolo juttu...hajotin Poliisipäällikön postilaatikon potkaisemalla...luulin sitä erään ERITTÄIN mulkun henkilön p-laatikoksi. Poliisi setä sitten soitti seuraavana päivänä ja sanoi että jos maksaisin hänen laatikostaan pari kymppi, jotta hän saisi uuden laatikon.

D sanoi:
Siis isäsi tarjosi.

Ei kun minä...ihan OMIA itse tienattuja rahoja ne oli., juuri olin kesätyöt tehnyt ja tili tuli. Eikä hotellin baarissa tainnut onneksi olla kuin joku kymmenen henkeä.

Vuokatissa oltiin juhannusta viettämässä joskus 20v:nä tyttöporukan kanssa. Asuttiin rivitalo lomaosakkeessa. Yöllä juotiin omalla terassilla kaverin kanssa drinksuja kun naapurin asukkaat tuli autolla (2 nuorta paria). Huudeltiin jotain "hauskaa juhannusta" ja niiltä tuli takas jotain ylimielistä kuittia....Niinpä me fiksusti käytiin lyömässä niiden autosta hedelmäveitsellä 2 rengasta puhki.
Ei nähty niitä enää aamulla mutta toivottavasti heillä oli mukava paluu matka mistä lie olivatkaan.

ace-oo- sanoi:
Ostin jotain piparminttu wake-up geeliä naamalle. :nolo:

Nyt ace-oo- istahtaa lähimpään tuoliin, hengittää syvään ja rauhallisesti. Valkotakkiset sedät tulee kohta.. ;)

D sanoi:
Onko siinä minä ja sinä?
Siinä on sinä ja sun aina positiivinen asenne, höpsö!:haart: :5:+ (toivoisin tietysti olevani asenteen paikalla mutta jätkä on liian päälikkö :itku: :jahas: )

Jaahas, mitäs sitä tänään tunnustaisi, no vaikka:
- Olen ajanut kerran kännissä autoa
- kerran olen kokeillut huumetta, oli mukava ilta sen jälkeen :)
- ampunut linnun

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom