Tunnustan...

Tää on vähän tylsä, mutta:
Vihaan jokaista ihmistä, eniten itseäni.
:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tulee pitkä lista...
-potkaissut joskus 6vanhana mutsia kumisaappaalla täydet perseelle ku pesi lattioita
-olen polttanut roskakatoksen
-vetäny aineita butaanista piriin
-käyn usein ihmisten lohialtailla kalassa
-muksuna jäätiin kiinni altailta ja ukko heitti pyörät altaaseen ja vei virvelit asui korkean kallion alla ni heiteltiin pään kokosilla kivillä ja lekaharkoila ukon talo ja auto paskaks
-murtautunu kouluun, muutamaan jäätelökioskiin,moneen autoon ja muutamaan varastoon ja 2 asuntoon
-ammuskelin ilmakolla piripäissäni ihmisiä huvikseni
-hakannu isäni
-kärynnyt ratista 2 kertaa
-oon lyöny poliisia pidätystilanteessa ni hakkasivat putkaan kostoks porukalla
- ammuin jalkajousella piripäissäni kultaisen noutajan
-tapellu kadulla lukemattomia kertoja
-jouduin tarkkailuluokalle 6 luokalla
-olin vuoden koulukodis
-oon ollu linnas (enää en mee koittanu kovasti rauhottua)
-velat on niin kovat ettei kannata mennä verolisiin töihin oon siis pimeesti keikkahommis
-luukuttanu paljon varastettua tavaraa
-yleistä sekoilua ja ilkivaltaa ja pikkuvarastelua niin paljon ettei jaksa muistaa

linnakeikan jälkeen loppunu suurimaks osaks tollaset touhut oli nin kova paikka ku vapaus lähti. vuoden paikat pystyny oleen ilman mitään paitsi parikertaa putkas mut seki sen takia et ei olis tapahtunu mitää. mitään en kadu paitsi tota koiraa ja mutsia käy sääliks ku sille toi varmaan on kovin paikka ollu.
nyt ku oon alkanu käymään salilla ni saanu vähän alkoholiaki vähennettyä ni ehkä musta viä jotenki kelvollinen tulee

tulee pitkä lista...
-potkaissut joskus 6vanhana mutsia kumisaappaalla täydet perseelle ku pesi lattioita
-muksuna jäätiin kiinni altailta ja ukko heitti pyörät altaaseen ja vei virvelit asui korkean kallion alla ni heiteltiin pään kokosilla kivillä ja lekaharkoila ukon talo ja auto paskaks
-murtautunu kouluun, muutamaan jäätelökioskiin,moneen autoon ja muutamaan varastoon ja 2 asuntoon
-hakannu isäni
-olin vuoden koulukodis
-velat on niin kovat ettei kannata mennä verolisiin töihin oon siis pimeesti keikkahommis
-yleistä sekoilua ja ilkivaltaa ja pikkuvarastelua niin paljon ettei jaksa muistaa

linnakeikan jälkeen loppunu suurimaks osaks tollaset touhut oli nin kova paikka ku vapaus lähti. vuoden paikat pystyny oleen ilman mitään paitsi parikertaa putkas mut seki sen takia et ei olis tapahtunu mitää. mitään en kadu paitsi tota koiraa ja mutsia käy sääliks ku sille toi varmaan on kovin paikka ollu.
nyt ku oon alkanu käymään salilla ni saanu vähän alkoholiaki vähennettyä ni ehkä musta viä jotenki kelvollinen tulee

Oikee suunta:thumbs: Toivottavasti käy hyvin.

tulee pitkä lista...
-hakannu isäni
-olin vuoden koulukodis

Uus Huhtamo :rock:

hyi tää hävettää ja kammottaa...
joskus n. 13-14vuotiaana oltiin jengin kans ruotsissa turnauksessa ja mentiin sit oikee urheiliamaisesti mäkkiin safkaamaan..me pikkutytöt sitte kourittii niit pillei hirvee määrä ja tungettiin korviin ja nenään ja hihitettiin kovasti.ja pillit vietiin tietenki sit takas mistä otettiin.
HYI, hyi, yäk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joskus kaverit leipo opettajille pullii myyntiin opettajien huoneeseen ja oli kävelly varpasilleen pullataikinassa.
kamalaa.yäk yäk hävetttäääääääääää, ite en tossa onneks ollu mukana..

lähetin äsken Annielle privaa deitin takia :haart: :nolo:
EDITTIÄ: niin ja istun jossain tuiran räkälässä tällä hetkellä...

Täytyy se itekki tunnustaa pahoja tekoja ;)
- Tapoin ala-asteella meidän luokkaan tulleen linnun, lyömällä sitä vastapalloon repulla :itku:
- 5-luokalla pöllittiin nuorisotalosta kuivakakku henkilökunnan jääkaapista :lol2:
- Kun olin 3-luokalla, 6-luokkalainen haukkui mua rääksi ja menin hakkaa sen välitunnilla :(
- Tais olla juhannus 2002 kun otin äitin salkkarikossupullon ja soudin järven toiselle puolelle kaverin kanssa ja juotiin siitä puolet. Sitten täytettiin se puoli järvivedellä ja vietiin takasin kämpille :D
- Kerran kun olin menossa avaamaan pyöräni lukkoa, niin joku amatööri oli parkkeerannu oman pyöränsä siihen ihan viereen. Taisin heittää sen aidan toiselle puolelle kun se haittas kulkua siinä :rolleyes:
- Ala-asteen kolmannella tai neljännellä laitettiin kaverin kanssa sinitarralla nastoja ihmisten kenkien sisäpuolelle :eek: Siinä sai joku pahan haverin, kun laitto kenkää jalkaan :down:
- Hesa Cupissa otettiin parin tyypin kanssa vastapuolen joukkueen pelaaja ja vietiin kylmään suihkuun :D

Muutama paha teko oli tässä :0:

Mikään ei hävetä niin paljon, kuin se kun ammuin meidän suloista koiranpentua itsetehdyllä jykevällä(helvetin vaikeasti ladattava) varsijousella kylkeen.:1: :wall:

Onneksi puunuolen pää oli tylppä ja suomenlapinkoiran(millainen ihminen ampuu lapparin pentua?!?!) turkki paksu.

Muistan aina sen ulvahduksen ja pelästyneen ilmeen:itku:

-Omistan Fleshlight-tekovaginan:thumbs:

Eipä mulla mitään kummallista (vielä) onneksi.
-Näpistelyä :nolo: (tämä homma lopetettu)
-Tappeluita
-Hylättyyn autoon murtautuminen. No tämä ei ollu mitään vakavaa. Autossa ei ollu sitten bensaa, joten tultiin muutaman päivän kanssa uudestaan bensan kanssa, mutta autosta oli akku viety perk*. Sitä paitsi se oli OPEL.
-Yms. Ilkivaltaa nuorempana.
-Piratismi (myös rahallisen hyödyn otto, ennen)
-Olen jäänyt joistaki teoista kiinni, mutta onnistun aina lipertelemään itseni ulos, kuin koira veräjästä.

Nyt olen puhdas kuin lumipallo. :D

Näitä juttuja kun lukee tajuaa sen kuinka kiltti ja sinisilmäinen itse on.

Tyyliin kaikista pahin, mitä on tehnyt on joku näpistys kaupasta teini-ikäisenä.

Tyyliin kaikista pahin, mitä on tehnyt on joku näpistys kaupasta teini-ikäisenä.

Mä en ole tehnyt edes tuota, tosin olen valehdellut kavereille että olen näpistellyt. Se on kenties vieläkin säälittävämpää?

Mä en ole tehnyt edes tuota, tosin olen valehdellut kavereille että olen näpistellyt. Se on kenties vieläkin säälittävämpää?

Heh, toinen säälittävä ilmoittautuu!

Tosin nykyisin pöllin kaupasta aina muovipussit, eli nakkaan ne kärryyn ja 99% tapauksista ne ei siitä hintaa ota. Perustelu on etten maksa mistään mainospussista. :david:

Rakastan exääni vieläkin.

Valehtelen kavereilleni päin naamaa.
Huijaan urheilussa ja melkein kaikessa muussakin minkä kerkeän.
Lunttaan kokeissa.
Esitelmät ja aineet ovat joko kavereilta pummimiani tai suoraan netistä kopioituja.

tulee pitkä lista...
-hakannu isäni
-olin vuoden koulukodis

No huh huh, ootko oikeasti sitä mieltä että on relevanttia tiedotella tällaisista teoista julkisesti... Ei vittu, jotain moraalia...

"hakannut isäni" ja "potkaissut mutsia". Just vitun joo.:zzzz:

No huh huh, ootko oikeasti sitä mieltä että on relevanttia tiedotella tällaisista teoista julkisesti... Ei vittu, jotain moraalia...

"hakannut isäni" ja "potkaissut mutsia". Just vitun joo.:zzzz:

Kaveri on ainakin rehellinen ja tunnustus-threadissa tunnustaa mitä on tehnyt. Vittuako siinä muut arvostelemaan.

Kyllä sun pitää saad jo pesää..juo viinaa niin lähtee ujous ;)

Ei ole noin yksinkertaista. Esim. mä olen viimeisen puolen aikana saanut ryyppyreissuilla huomiota saanut vastakkaiselta sukupuolelta positiivista huomiota ja lähestymisyrityksiä enemmän, kuin jaksan muistaa, vaikka ennen inttiaikaa ei naiset IKINÄ vilkaisseetkaan meikäläiseen.

Noh, mä olen vaistomaisesti torjunut niistä jokaisen, vaikka olisin ollut kuinka kännissä. Esim. viime viikonloppuna festareilla semmonen helvetin hyvännäkönen blondi vilkutti mulle kaukaa ja mä katoin ympärille, että ei kait toi nyt mulle vilkuta, mutta se tuli heittämään mulle läppää niistä näistä ja mä vaan vastailin tylsästi ja sanoin sitten, että joo: "mun pitää lähteä tonne.". Vitut piti.

Oli vaan päässä se kiusallinen ajatus, että enhän MÄ nyt tommosta herkkua ansaitse, vaikka mieli tosiaan tekikin:david:

Pitäis kait mennä terapiaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom