Tunnustan...

Heh, toinen säälittävä ilmoittautuu!

Tosin nykyisin pöllin kaupasta aina muovipussit, eli nakkaan ne kärryyn ja 99% tapauksista ne ei siitä hintaa ota. Perustelu on etten maksa mistään mainospussista. :david:

:wall: Tuo on niin ärsyttävää kuin vain voi olla. Kai ymmärrät että se on näpistys? Jos siitä mainospussista ei viitsi maksaa niin sitten viedään kauppaan oma kassi. Ja tässä on kyllä mukana jotain henkilökohtaista kaikkia muovipussin näpistelijöitä/irtokarkkeja hyllystä syöviä vastaan.:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Roinannut
-Pahoinpidellyt
-Käynyt kaikki mahd. huumeet läpi (5vuotta pohjalla)
-Istunut tutkinnassa törkeistä rikoksista, selvisin kuitenkin syyttömänä.
-Ampunut kolapäissäni melkein ystävääni päähän..
-Ottanut lukuisia autoja luvatta käyttöön 15 vuotiaasta alkaen(piripäissäni), se touhu loppui kyllä lyhyeen, jonka jälkeen alkoi pahempi huumekierre.

Onhan näitä, mutta paheiden summahan on vakio.. Nyt kiskon roinaa ja pameja, käyn koulua, olen onnellinen ja rakastunut. Elämä hymyilee pitkästä aikaa. Pamit on tiputettu melkein nolliin ja tämän vuoden loppuun mennessä ne tiputetaan täysin nolliin, jonka jälkeen en enään sinisiin pillereihin koske.

MTV soi just taustalla ja sieltä tulee 10 biisiä Justin Timberlakea. Siinä on ollut monta biisiä, mitkä on Justin featuring joku räppiäijä....nolottaa sanoa, että laitoin just volumea kovemmalle...

MTV soi just taustalla ja sieltä tulee 10 biisiä Justin Timberlakea. Siinä on ollut monta biisiä, mitkä on Justin featuring joku räppiäijä....nolottaa sanoa, että laitoin just volumea kovemmalle...

Öhöm, mä omistan Justin Timberlaken levyn :nolo: .

Vaimoke lähtee välillä näin kesäisin muksujen kanssa mökille, sillä välin kun mä nukun yövuoron jälkeen pitkälle päivään. Siinä sitten päivän aikana soitellaan ja aina muistan kehua kuinka uutterasti kokkailen kotona ja teen rästissä olevia kouluhommia.

Oikeesti mä sotken aina läheiseen kebab-kioskiin lounaalle ja muun ajan hakkaan kotona xboxia. :rock:

Toinen tunnustus liittyy meidän yhteiseen saliharrastukseen. Joskus niin vituttaa kun tuon paremman puoliskon treenaaminen on yhtä nosukiitoa koko ajan. Nytkin se pumppailee penkissä jo omalla painollaan ja vetää pitkälti yli toista kymmentä leukaa. Mun tulokset ja "kehitys" on jumalauta junnannut vimoset 4 vuotta lähes paikallaan :curs: :itku:

Eli lahjattomuuden lisäks oon kateellinen paska

-minut on tuomittu:

7 rattista
4 törkeästä ratista
47 autovarkaudesta
18 törkeästä varkaudesta
14 väärennöksestä
16 petoksesta
3 ampuma-aserikoksesta
1 törkeästä ampuma-aserikoksesta
2 kotirauhanrikkomisesta
1 räjähdysaineen luvattomasta hallussapidosta
98 murto/tavallisesta varkaudesta
lukuisista liikenteen vaarantamisista
sekä lukuisia,jos ei satoja mieleen tulemattomia rikoksia joista en ole luku pitänyt (edellä olevat otteita kriminaalihuoltolaitoksen raportista vapautuneesta vangista)

Epäilty:

huumausainerikoksista
virassa olevan poliisin murhayrityksestä
pahoinpitelystä
sekä monista pienemmistä asioista

olen ollut 3 kertaa vankilassa,yhteistuomiot 6v 8kk
olen ollut pidätettynä 67 kertaa vuoden -95 jälkeen,usein vapautettu näytön puutteessa.

Tehnyt useita törkeitä tuhotöitä,polttanut autotallin,moottoripyörän ,6 autoa ja yhden talon.

koskaan en ole vahingoittanut toista ihmistä vakavasti.

olin koulukodissa ikävuodet 15-18,lomille pääsin 4 kertaa kun karkailin ja varastelin autoja alati.

oikeudessa minua on syytetty 16 kertaa,eniten syyteitä oli vuonna -96 yhteensä 46 kappaletta jokaisesta tuli tuomio.

Olen tehnyt PALJON tyhmiä asioita nuorempana.. ja väillä vanhempanakin...

Kokeillut kaikkea sallittua ja vähemmän sallittua, sekä täysin kiellettyä. Mitään näistä en todellakaan pidä mitenkään pahana... koska niitä on kokeillu ja tietää nyt ettei se omalle elämälle sovi.

Esim: ammattikoulussa harrastin seksiä erään opettajan kanssa varastossa.Myöhästyttiin vielä seuraavalta tunnilta reilusti!. Mutta ei se paha ollut, eli ei se mitään. Hauskaa oli !Näimme vielä senkin jäkeen muutamaan otteeseen...:D

^Oli ihan kiva jätkä?

Mun pitää tunnustaa, että mun riskorekisteri on ihan puhdas.
-Olen kuitenkin jättänyt kilpa-ajossa poliisit taakseni. Pikatiellä. Kerran kaupungissa.
-Olen vahingoittanut vahingossa erästä kuuluisaa kitaristia heittämällä sitä tähtisadetikulla käteen. :D
-Olen antanut eräälle tyttöbändin kitaristille pakit.

-minut on tuomittu:

7 rattista
4 törkeästä ratista
47 autovarkaudesta
18 törkeästä varkaudesta
14 väärennöksestä
16 petoksesta
3 ampuma-aserikoksesta
1 törkeästä ampuma-aserikoksesta
2 kotirauhanrikkomisesta
1 räjähdysaineen luvattomasta hallussapidosta
98 murto/tavallisesta varkaudesta
lukuisista liikenteen vaarantamisista
sekä lukuisia,jos ei satoja mieleen tulemattomia rikoksia joista en ole luku pitänyt (edellä olevat otteita kriminaalihuoltolaitoksen raportista vapautuneesta vangista)

Epäilty:

huumausainerikoksista
virassa olevan poliisin murhayrityksestä
pahoinpitelystä
sekä monista pienemmistä asioista

olen ollut 3 kertaa vankilassa,yhteistuomiot 6v 8kk
olen ollut pidätettynä 67 kertaa vuoden -95 jälkeen,usein vapautettu näytön puutteessa.

Tehnyt useita törkeitä tuhotöitä,polttanut autotallin,moottoripyörän ,6 autoa ja yhden talon.

koskaan en ole vahingoittanut toista ihmistä vakavasti.
Sanoisin, että aika kohillaan :D
Ootko parantanu jo tapojasi :thumbs:

Tunnustan, että olen treenannut "koko ikäni" kotona. Oikealla salilla käynnit voi laskea kahden käden sormilla. Olen vakavissani suunnitellut, että alkuvuodesta hankin ensin kuukausi-, ja sen jälkeen mahdollisesti (jos "sosiaalinen treenaaminen" ei osoittaudu ylivoimaiseksi :lol2: ) vuosikortin salille. Mahdollinen treenikaveri saattaisi olla hyväkin juttu. Käsittääkseni salit tekevät joulun jälkeen edullisia tarjouksia joulukilojen ahdistamille... Odotellaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom