Tunnustan...

Clayman sanoi:
Jaahas, mitäs sitä tänään tunnustaisi, no vaikka:
- Olen ajanut kerran kännissä autoa
- kerran olen kokeillut huumetta, oli mukava ilta sen jälkeen :)
- ampunut linnun
Voisin tunnustaa samat. Paitsi että huumekokeilun jälkeen ei todellakaan ollut hauska ilta. Ja on joskus tullut ajettua useammankin kerran kännissä:( fiksua. Ja ammuttua useampikin lintu. Ja kalojakin olen tappanut. Ja sammakon kerran pienempänä impulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan laatanneeni kaverinini avonaiseen pesukoneeseen ensimmäisen dokausreissuni jälkeisenä aamuna darrapaskalla istuessani. Ikinä ollut niin huono olo kuin silloin..

Huhtamo sanoi:
Muistaakseni n.12-vuotiaana ostin koulun jalkeen kaupasta aina paksuimman kurkun. Menin kotiin, katkasin sen puoliksi, laitoin toisen puolen mikroon ja toisen jaakaappiin. Hetken lammettyaan mikrossa, poistin sen mikrosta, kaavin pienella, mutta pitkalla lusikalla kaikki "sisalmykset" ulos niin, etta jaljelle jai vain sisalta kostea ja pehmea kuori. Juuri sopivan kokoinen home made pussy 12-vuotiaalle klopille. Tata kaytin bildena aina 13-vuotiaaksi asti, kunnes natsasi ensimmaista kertaa aitoa bildea. Lopetin kurkkufetissini siihen. Sairasta? Kylla, erittain.

Etkai vain syöny sitä kurkkua käytön jälkeen? :D

Måpå sanoi:
-Panisin lähes jokaista muijaa, joka kävelee vastaan.

Muista kuitenkin panna vain mielessä;)

olen ajanut kerran kännissä. jäin kiinni ja puhalsin 1,7. kortti kuivahti, ehdollista paukahti, sakkoakin tuli ja henkisesti kasvoin useamman vuoden kun putkasta kotiin kömmin. en suosittele kenellekään. itse olen sen jälkeen ollut todella tarkka tuon asian kanssa, koska kuvittelin ennen tuota iltaa, että en voisi kuuna kullanvalkeana ajaa jos otan.
putkasta kun heräsin aamulla, oli jalassa keltaiset kumihanskat sukkien tilalla. railakkaat synttärit oli siis ollut...noloa. täytin tuolloin 19 ja salmiakkikossu oli juuri keksitty.

Itkeä pillitin kuin viimeistä päivää kun CSI Miamin etsivä ammuttiin yhdessä jaksossa. Ja Dr Phil on itkettänyt mua useammin kuin kerran. :nolo:

Niin, ja oon nuorempana laulanut kirkkokuorossa! (Mutta siitä olen luonnollisesti vain ylpeä ;) )

Tykkään yleensä katsoa elokuvia yksin, ja tämän tietää kaikki. Mutta kukaan ei tiedä että mikä se syy on. Eläydyn aivan tajuttoman syvälle elokuvaan, oli se mikä vaan. Olen huomannut että kasvoni imitoivat tahdotta elokuvassa näkyvän hahmon ilmeitä ja tunteita. Joten on sanomattakin selvää etten voi katsoa jotain traagista draamaa seurassa, kun muut hekottavat joillekkin mummon viimeisille sanoille ja minä yritän niellä sitä palaa kurkustani...

Luen aktiivisesti siskoni Demiä ja Gloriaa. Jos jään kiinni niin kerron olevani tylsistynyt, mutta oikeasti noissa on ihan mielenkiintoista settiä.

Rocky6 sanoi:
Luen aktiivisesti siskoni Demiä ja Gloriaa. Jos jään kiinni niin kerron olevani tylsistynyt, mutta oikeasti noissa on ihan mielenkiintoista settiä.

Tunnustan tämän itsekkin.... Tosin vain tuota Demiä.... Hyvä lehti.... NOT...:urjo:

Noose sanoi:
Ei perhana, kirkkokuorosta tuli mieleen et oon soittanu pienenä hanuria. :) Siis sitä soitinta.

Minäkin soittelin tuossa vajaa 10 vuotta sitten vähäsen aikaa.

Olen kerran kokeillut huumetta, se oli marihuanaa.
Ja olin jo valmiiksi sen verran pierussa, että on oikeastaan tuntenut mitään. Seuraavana päivänä koski piähän, mitä ei viina vielä tuossa iässä muutoin tehnyt, joten jokin vaikutus marilla oli.

Minulla ei ole ollut ainuttakaan yhden yön suhdetta.
Mistä kätevästi seuraavaan: minulla ei ole vitunkaan hajua (pun intended) miten nainen isketään baarissa.

Olen harrastanut seksiä vain 4 naisen kanssa.
ergo, kaikki siis seurustelusuhteessa.

Intissä minulta pöllittiin saappaat. Panin vahingon kiertämään, ja pöllin toisen joukkueen kaverin saappaat.
Se nyppii vieläkin.

Jos olisi ylimääräistä rahaa, ja asiansa osaava lekuri valvomassa, ja määräisi vain pienimmän asialliseen kehitykseen tarvittavan määrän, kokeilisin steroideja ilman muuta.

Jos olisi säännöllinen ja luotettava kontakti, niin varmaan kokeilisin sitä maria uudestaan.

Ns kovia huumeita en uskaltaisi enkä halua kokeilla.

SerialLoser sanoi:
...kokeilisin steroideja ilman muuta.
...niin varmaan kokeilisin sitä maria uudestaan.
Jos olisi säännöllinen ja luotettava source, niin kokeilisitko sitä pillua viidennenkin kerran? :D

reino sanoi:
Jos olisi säännöllinen ja luotettava source, niin kokeilisitko sitä pillua viidennenkin kerran? :D

Hehheeee....:D :D :D :D

Öö, olin minä siis kunkin naisen kanssa useammin kuin kerran.
Mutta kokeilisin, kokeilisin hyvin mielelläni.
Kertakaikkiaan erittäinkin kernaasti. :(

En olisi muistanut tätä ellen olisi eilen penkonut kaappeja.

Minulla on ollut pitkät hiukset ja letti on tallessa siitä kun se leikkasin veks. En tiedä miksi sitä säilytän.

tunnustan (häpeän :nolo: ) olevani mäkissä duunissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom