Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CCC sanoi:Noin 6 vuotta sitten Suomenlinnalla jonossa n. 1000 muun ihmisen kannssa söin rasvaista kanankoipea kastikkeen kera jonossa lauttaa odotellessa. Juhannusaattona siis. Kanankoiven (viereisiltä tytöiltä pummattu) syötyäni huomasin, että käteni ovat rasvaiset eikä minulla ole paperia. Kaverillanikaan ei ollut paperia. Huomasin sitten etäämpänä koiran :evil:, jonka kutsuin luokseni, teeskentelin taputtavani ja silittäväni sitä eläinrakkaudesta (samalla vaivihkaa katsoen josko omistaja huomaa mitä on tapahtumassa) samalla pyyhkien kaikki kananrasvat ja kastikkeenjämät koiran turkkiin. Pahoitteluni koiranomistajalle.
jos äijä käy kotona hermoon tai kiusaa mua niin ,laitan katri helenaa kehiin:arvi: .Anonymity sanoi:Tunnustan ostaneeni eilen Anttilasta Kari Tapion uusimman cd-levyn. Siis itselleni. Myyjä vielä kyseli, että laitetaanko johonkin palautuskuoriin, mutta sanoin ettei tarvitse. Luuli varmaan että ostan lahjaksi, joten siitä voi vetää johtopäätöksen, etten ole perinteisen Kari Tapio -fanin näköinen...
JH4 sanoi:-- tarjoan sinulle bissen --
modified sanoi:Tuli eilen katsottua 3doc aiheesta poketeollisuus ja HIV. Joudun tunnustamaan totaalisen tietämättömyyteni aiheesta. En ollut koskaan kuullutkaan Max Hardcoresta ja, että ylipäänsä harrastetaan esim anaali tuplapenetraatiota. WTF?
E: Varsinkin kun kysyin sopisiko se vaimolle aamulla kahvipöydässä niin hänelle siinä ei ole mitään uutta.
Leeco sanoi:Anaali tuplapenetrointi on jenkkien myydyin pokegenre tällä hetkellä
Kaikki joukolla katsomaqan saatatte yllättyä:D
grimJester sanoi:
Kaksi miestä hinkkaamassa kalujaan yhteen on homostelua, tapahtui se sitten salin pukuhuoneessa, huoltoaseman vessassa tai naisen perseessä :jahas:
Not that there's anything wrong with that :arvi:
Onhan tuosta hyötyä armeijassa, jos täytyy nimilappua tai jotain vastaavaa ommella :D Vittu mikä neiti! :lol2:Viikinki 86 sanoi:- kun muut pojat olivat yläasteella puukässässä minä olin rättikässässä mistä isäni keksikin minulle lempi/haukkumanimen "hinttikässän herttuatar" :D
Viikinki 86 sanoi:- kun muut pojat olivat yläasteella puukässässä minä olin rättikässässä mistä isäni keksikin minulle lempi/haukkumanimen "hinttikässän herttuatar" :D
AM sanoi:Itse voin tehdä vastakkaisen tunnustuksen.
-Vietin yläasteella keskimäärin 10h/vko teknisessä työssä(a.k.a. veistossa).
-En vieläkään tiedä miten se oli mahdollista.
Tunnustan: En ole kokeillut. Sen näkemisestä filmillä ei tule samaa kielteistä reaktiota kun samassa reiässä häsläämisestä. Sen kuvitteleminen (siis että itse tekisi) tuntuu kyllä vähän epämiellyttävältä.Volcano sanoi:Entäpä jos toinen mies pistelee vaaginaan ja toinen tuhkaluukkuun? Silloinkin välissä on vain ohut ihopoimu, eli periaatteessa vehkeet hankaa yhteen vaikka suoraa kosketusta ei olekaan.
Lasketaanko siis tämäkin homoiluksi?
Elchubagabra sanoi:Mä taas tunnustan jotenkin toiste päin. Mulla oli seiskaluokalla teknistä työtä. Ei napannut tehdä mitään, ja opettaja alkoi joskus lokakuussa vihjailemaan, että vois tehdä muutakin kuin istua kädet taskussa.
Hommasin rekvisiitaksi sopivan lankunpätkän, joka olalla aloin silloin tällöin kävelemään opettajan kopin edestä. Ennen joulua ostin kaverilta sen tekemän kauhan, ja esittelin opelle itse tekemänäni. Näin sain numeron, vissiin 6 tai 7 tokariin.