Tunnustan...

Vaikka olen dietillä niin tuli tänään ahmittua ilmaisia karkkeja töissä. Alkoi hävettämään ja kaduttamaan jo heti syömisen jälkeen vaikka olihan ne hyviä. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisäyksenä aiempiin: Vielä n. vuosi sitten jäisten koiranpaskojen potkiminen oli uskomatonta hupia...

onkohan vieläkin? Taidan mennä kokeilemaan

CCC sanoi:
Noin 6 vuotta sitten Suomenlinnalla jonossa n. 1000 muun ihmisen kannssa söin rasvaista kanankoipea kastikkeen kera jonossa lauttaa odotellessa. Juhannusaattona siis. Kanankoiven (viereisiltä tytöiltä pummattu) syötyäni huomasin, että käteni ovat rasvaiset eikä minulla ole paperia. Kaverillanikaan ei ollut paperia. Huomasin sitten etäämpänä koiran :evil:, jonka kutsuin luokseni, teeskentelin taputtavani ja silittäväni sitä eläinrakkaudesta (samalla vaivihkaa katsoen josko omistaja huomaa mitä on tapahtumassa) samalla pyyhkien kaikki kananrasvat ja kastikkeenjämät koiran turkkiin. Pahoitteluni koiranomistajalle.

Ei helvatti. :lol2: :itku: :lol2: :itku: :lol2:

Pakko tämä on nyt sitten kertoa ja jos joku tunnistaa itsensä niin laita privaa että voin lähettää anteeksipyyntö kortin.

Olimme kavereitten kanssa viime kesänä ottamassa kuppia Suomenlinnassa ja kun olimme lähdössä pois sieltä kuljimme sellaista pientä tunnelia pitkin. Tunnelissa on sisäänkäynti ilmeisesti johonkin baariin ja sieltä tuli juuri paljon porukkaa ulos. Pienessä tunnelissa oli yhteensä siis joku 20-40 ihmistä ja eräs mies sattui hiukan horjahtamaan ja hänen olkapäänsä osui minuun. Vaistomaisesti huusin sitten että jätkä käy kimppuun auttakaa ja kaverit jotka näkivät tilanteen huusivat vielä minkä naurultaan pystyivät että jätkä löi JH4. Alkoi hirveä kuhina ja tämä mies lähti hirveetä vauhtia kävelemään pois ja kaikki tuijottivat miestä hyvin syyttävästi sillä olihan hän lyönyt monta vuotta nuorempaa poikaa ilman syytä. Me jäimme tunneliin nauramaan ja jatkoimme myöhemmin sitten matkaa enkä enää nähnyt tätä miestä.

Jos nyt siis tunnistit itsesi niin oikeasti et ole lyönyt minua joten voit lopettaa sen itsesyytöksissä kärvistelyn ja jatkaa elämääsi. Laita privaa niin tarjoan sinulle bissen ja pyydän anteeksi törkeää käytöstäni (josta olemme kyllä repineet myöhemmin paljon huumoria koska se mies oli oikeasti todella paniikissa ja lähti äkkiä pois paikalta)

edit. Ei sittenkään mitään...

-Vihaan höpötteleviä kukkahattutätejä. Tänään meni yli 4h sairaalassa ihan peruskäynnillä ja pohjilla oli 2 pakettia nuudeleita. Siinä joku mamma härnäs jatkuvasti jonkun toisen lasta täydellä käytävällä ja kyseli penskalta typeriä isoon ääneen. Tottakai lapsi vastailee vaan "joo" ja ERITTÄIN ÄÄNEKKÄÄSTI! Kauheessa nälässä ja kataboliassa vitutus^2
-Vihaan elitistipaskoja jotka pitävät itseään niin hienona ja katselevat muita alaspäin.
-Vihaan liikenteessä hurjastelijoita.
-Haluisin hakata jonkin vittuilijan, vaikka en oikeasti ole koskaan lyönut ketään. Ei vaan ole minun tapaista ;) Puhumalla selviää
-Tekisi mieli repiä radio seinästä ku salilla soitetaan jotain iskelmää.
-Meinaa järki mennä, koska viikko on menny ryypätessä ja reenaamatta.
-Panisin lähes jokaista muijaa, joka kävelee vastaan.

Anonymity sanoi:
Tunnustan ostaneeni eilen Anttilasta Kari Tapion uusimman cd-levyn. Siis itselleni. Myyjä vielä kyseli, että laitetaanko johonkin palautuskuoriin, mutta sanoin ettei tarvitse. Luuli varmaan että ostan lahjaksi, joten siitä voi vetää johtopäätöksen, etten ole perinteisen Kari Tapio -fanin näköinen... :rock:
jos äijä käy kotona hermoon tai kiusaa mua niin ,laitan katri helenaa kehiin:arvi: .
löytyy myös topi sorsakoskea,paula koivuniemeä ja rauli baddingiä...

jumakauta jos joku rohkenee nauraa mulle:david:

voitteko kuvitella että city lehden rippituolissa 38V SÄLLI tunnusti:
''OON HARRASTANU SEKSIÄ VIIMISET 4VUOTTA SISKONI KANSSA'':urjo:

Nuorena tyttönä olin joskus katsomassa Kajaanin "stadionilla" jotain urheilukisoja ja siinä jossain vaiheessa alkoi tehdä grillimakkaraa mieli. No, ei muuta kuin makkaran ostoon. Makkarahan pistetään sellaiseen paperitaitokseen ja sitten siihen ruutataan sinapit ja ketsupit päälle. No ne mönjät tietty tuppaa valumaan jossain vaiheessa sen taitoksen kulmaan ja paperi alkaa pehmetä. Puolet makkarasta syötyäni otin kunnon haukun ja samalla vahingossa puristin paperia. Sinappi-ketsuppiseos ruikkasi suoraan edessä istuneen miehen takin selkämykseen. Paniikki -> kauhea kikatus -> uusi paniikki -> kikattaen ja pelonsekaisin tuntein pois paikalta :hyper:

Anteeksi setä, se olin minä. Toivottavasti sait takkisi puhtaaksi (ja meni siinä varmaan auton penkitkin jos et ajoissa huomannut).

Okei tunnustuksia eli asioita, joista en ole ylpeä:

- olen laulanut yläasteella kuorossa laulun tipitii+muita tekopirteitä lauluja
- kun muut pojat olivat yläasteella puukässässä minä olin rättikässässä mistä isäni keksikin minulle lempi/haukkumanimen "hinttikässän herttuatar" :D
- en ole oikeastaan 3 vuoden kauppiksessa olon aikana opiskellut yhtään (silti kylläkin keskiarvo 3.3 kun maksimi on 5.0)

Ja sittenhän olisihan noita tunnustuksia mutta ne eivät kestä päivänvaloa :)

Tuli eilen katsottua 3doc aiheesta poketeollisuus ja HIV. Joudun tunnustamaan totaalisen tietämättömyyteni aiheesta. En ollut koskaan kuullutkaan Max Hardcoresta ja, että ylipäänsä harrastetaan esim anaali tuplapenetraatiota. WTF?

E: Varsinkin kun toin asian esille aamulla kahvipöytäkeskustelussa vaimon kanssa ja hänelle noissa ei ollut mitään uutta.

modified sanoi:
Tuli eilen katsottua 3doc aiheesta poketeollisuus ja HIV. Joudun tunnustamaan totaalisen tietämättömyyteni aiheesta. En ollut koskaan kuullutkaan Max Hardcoresta ja, että ylipäänsä harrastetaan esim anaali tuplapenetraatiota. WTF?

E: Varsinkin kun kysyin sopisiko se vaimolle aamulla kahvipöydässä niin hänelle siinä ei ole mitään uutta.

Anaali tuplapenetrointi on jenkkien myydyin pokegenre tällä hetkellä:rock:
Kaikki joukolla katsomaqan saatatte yllättyä:D

Leeco sanoi:
Anaali tuplapenetrointi on jenkkien myydyin pokegenre tällä hetkellä:rock:
Kaikki joukolla katsomaqan saatatte yllättyä:D
:offtopic:
Kaksi miestä hinkkaamassa kalujaan yhteen on homostelua, tapahtui se sitten salin pukuhuoneessa, huoltoaseman vessassa tai naisen perseessä :jahas:

Not that there's anything wrong with that :arvi:

grimJester sanoi:
:offtopic:
Kaksi miestä hinkkaamassa kalujaan yhteen on homostelua, tapahtui se sitten salin pukuhuoneessa, huoltoaseman vessassa tai naisen perseessä :jahas:

Not that there's anything wrong with that :arvi:

Pakko tunnustaa että nyt aloin vakavasti pohtia seuraavaa:

Entäpä jos toinen mies pistelee vaaginaan ja toinen tuhkaluukkuun? Silloinkin välissä on vain ohut ihopoimu, eli periaatteessa vehkeet hankaa yhteen vaikka suoraa kosketusta ei olekaan.

Lasketaanko siis tämäkin homoiluksi?

Viikinki 86 sanoi:
- kun muut pojat olivat yläasteella puukässässä minä olin rättikässässä mistä isäni keksikin minulle lempi/haukkumanimen "hinttikässän herttuatar" :D
Onhan tuosta hyötyä armeijassa, jos täytyy nimilappua tai jotain vastaavaa ommella :D Vittu mikä neiti! :lol2:

ps. :rock:

Viikinki 86 sanoi:

Itse voin tehdä vastakkaisen tunnustuksen.

-Vietin yläasteella keskimäärin 10h/vko teknisessä työssä(a.k.a. veistossa).
-En vieläkään tiedä miten se oli mahdollista.

AM sanoi:
Itse voin tehdä vastakkaisen tunnustuksen.

-Vietin yläasteella keskimäärin 10h/vko teknisessä työssä(a.k.a. veistossa).
-En vieläkään tiedä miten se oli mahdollista.

Mä taas tunnustan jotenkin toiste päin. Mulla oli seiskaluokalla teknistä työtä. Ei napannut tehdä mitään, ja opettaja alkoi joskus lokakuussa vihjailemaan, että vois tehdä muutakin kuin istua kädet taskussa.

Hommasin rekvisiitaksi sopivan lankunpätkän, joka olalla aloin silloin tällöin kävelemään opettajan kopin edestä. Ennen joulua ostin kaverilta sen tekemän kauhan, ja esittelin opelle itse tekemänäni. Näin sain numeron, vissiin 6 tai 7 tokariin.

Volcano sanoi:
Entäpä jos toinen mies pistelee vaaginaan ja toinen tuhkaluukkuun? Silloinkin välissä on vain ohut ihopoimu, eli periaatteessa vehkeet hankaa yhteen vaikka suoraa kosketusta ei olekaan.

Lasketaanko siis tämäkin homoiluksi?
Tunnustan: En ole kokeillut. Sen näkemisestä filmillä ei tule samaa kielteistä reaktiota kun samassa reiässä häsläämisestä. Sen kuvitteleminen (siis että itse tekisi) tuntuu kyllä vähän epämiellyttävältä.

Vastaukseni on jyrkkä Ehkä.

Elchubagabra sanoi:
Mä taas tunnustan jotenkin toiste päin. Mulla oli seiskaluokalla teknistä työtä. Ei napannut tehdä mitään, ja opettaja alkoi joskus lokakuussa vihjailemaan, että vois tehdä muutakin kuin istua kädet taskussa.

Hommasin rekvisiitaksi sopivan lankunpätkän, joka olalla aloin silloin tällöin kävelemään opettajan kopin edestä. Ennen joulua ostin kaverilta sen tekemän kauhan, ja esittelin opelle itse tekemänäni. Näin sain numeron, vissiin 6 tai 7 tokariin.

Niin siis enhän minäkään tuossa väittänyt mitään siellä tehneeni. ;)

Ok, kyllä siellä tuli jotakin tehtyä, muun muassa 13 kg painava teräksinen-roskakori. Siinä oli kaksi tai kolme paikoilleen hitsattua pohjaa sekä pultattut ja hitsatut saumat.

edit. Mainittava on myös, että me hengattiin enimmäkseen metallityötiloissa, jonne ei opettajan kopista nähnyt.

Tunnustan että jalkojen treenaaminen on jäänyt hyvin vähälle.
Kun pitäs olla jalkapäivä, niin ei ole vaikeata jättää treeniä kokonaan väliin ja keksiä muuta ohjelmaa.:nolo: Jalat kuin haikaralla :nolo:
-En käytä shortseja- :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom