Tunnustan...

Joo... Lisää anti-naisen tunnustuksia:

Shoppailun lisäksi vihaan spinningiä ja muita naisten hömpötyksiä, kuten joogaa ja kaikenmaailman jumppia ja pumppeja. Rautaa sen olla pitää. Tai betonia. :)

Ja ne teinit, voe helevettiläinen. Pelkästään jonkun pikkupissiksen näkeminen saa minut raivon valtaan. Ne idiootit eivät ikinä väistä, kävelevät minikäsilaukut heiluen ja kiljuvat ja kikattavat niin, että pää halkeaa. Tunnustan, että tekisi mieleni vetää kaikkia <i>ärsyttäviä</i> pissiksiä turpaan. Se onkin minun ongelmani se...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kodari76 sanoi:
Jaa niin. Haukun toisten autotkin. Jos jollain on corolla niin se on sitten japsiruosteläjä jossa on nuhapumppumoottori ja kuski on urpo. Jos taas ohi menee joku kalliimpi auto niin selvä mulkkuhan se ratissa on. Ja autokin on jatke. Itse ajelen V70:llä. Katson että onko muilla uudempi/vanhempi. Jos on vanhmpi niin nauran itsekseni köyhille. Ja jos on uudempi niin sitten vituttaa. Parkkipaikoilla kyylään autojen sisälle. Jos ei ole nahkapenkkejä Vollessa niin taas nautin. Mutta jos on kaikki + automaatti niin taas heppi kutistuu 5cm ja päivä on pilalla.

LOL:hyper: Vähän samaa vikaa ittessänikin, mutta kohta alkaa oma huippuvarusteltu pirssini olla jo sen ikäinen, että varusteet ei toimi, eikä vanhempia autoja näe kuin nyrkkipajojen takapihoilla...

Joku sormen kynsistä kasvaa liialliseksi. Haa! Järsin sen irti, ja sijoitan puolikuun kukkaruukkuun. Se on kukan ruokaa. :evil:

Ja niin minä teen, olin kotona eli kylässä. :haart:

Rarum sanoi:
Ne idiootit eivät ikinä väistä, kävelevät minikäsilaukut heiluen ja kiljuvat ja kikattavat niin, että pää halkeaa. Tunnustan, että tekisi mieleni vetää kaikkia <i>ärsyttäviä</i> pissiksiä turpaan. Se onkin minun ongelmani se...

Joo ja sama pätee poikiinkin. Yks päivä ois tehny mieli ajaa autolla yhen päälle kun ajoradalla käveli eikä mihinkään väistäny vaikka näki että tuun autolla. :curs: Noh pakko se kuitenkin oli väistää. :jahas:

Tunnustan, etta olin eilen salaa hiukan tyytyvainen siita etta olen kipea, koska kykenin hyvalla omalla tunnolla layttamaan paivan katsomalla avokin kanssa Farscapen koko ensimmaisen tuotantokauden putkeen. Pieni kuumeesta johtuva torkkuminen ei haitannut, koska osaan ko. sarjan suunnilleen ulkoa.

Taman seurauksena nain unta etta olin kasvattamassa avaruuden suurinta armadaa jota tarvitsin haastaakseni Scorpiuksen.

Hyvana jatkona tunnustettakoon, etta olen useita kertoja uskotellut olevani sairas/rahaton/kiireinen voidakseni pelata jotakin Final Fantasy -sarjan osaa 16 tuntia putkeen viikonloppuna. Lisaksi olen salaa vahingoniloinen kun jotkut valittavat em. pelien milloin mitakin vaikeaa taistelua tai systeemia, koska olen itse parempi pelaaja. Nippelitietoni noista ja joistain muistakin peleista on osastoa supernortti.

edit. tunnustan myos kiihoituneeni elokuvasta Hitchhikers guide to the galaxy. Tama johtui Alan Ricmanin aanesta, ei muusta.

Ultimecia sanoi:
Hyvana jatkona tunnustettakoon, etta olen useita kertoja uskotellut olevani sairas/rahaton/kiireinen voidakseni pelata jotakin Final Fantasy -sarjan osaa 16 tuntia putkeen viikonloppuna. Lisaksi olen salaa vahingoniloinen kun jotkut valittavat em. pelien milloin mitakin vaikeaa taistelua tai systeemia, koska olen itse parempi pelaaja. Nippelitietoni noista ja joistain muistakin peleista on osastoa supernortti.

Sama :D Oon myös mooooonta monta kertaa kieltäytyny kavereiden ties mistä kutsuista jollain tekosyyllä, et pääsisin himaan pelaamaan FF:ejä :D

Rarum sanoi:
Voisinpa kirjoittaa päinvastaisen mielipiteen shoppailusta. Olen sen suhteen varsin epänaisellinen.

Inhoan ostoksilla käymistä, tungeksivia ihmisiä ja kuumia kauppoja sekä ahtaita sovituskoppeja. En raaski ostaa itselleni oikein mitään...

Samoin minä! Eikä minun olisi mitään hyötyä mitään ostakaan, kun a)en meikkaa juuri koskaan, ehkä kerran kuussa keskimäärin ja b)minulla ei ole minkäänlaista tyylitajua, ja ykkösprioriteettina pukeutumisessani on funktionaalisuus. Vaan eipä ole omena puusta kauas pudonnut, mutsi on nääs ihan samanlainen kälystelijä näissä jutuissa :lol2:

EDIT: Tunnustan myös, että tykkään "joskus" provosoida ihmisiä harrastuksillani, joista aika monia pidetään yleisesti epänaisellisina (esim. treenaaminen ja kalastaminen), ja nautin suuresti kauhistuneista ilmeistä ja siunailuista :D

EDIT2: Tykkään oikeasti Teräsbetonista kuin hullu puurosta :rock: :D :nolo:

Jos on tylsää (usein on) niin katson Pakkiksen etusivun Käyttäjiä Online (15min) laatikkoa, painan Reload current page ja veikkaan mielessäni muuttuuko käyttäjien lukumäärä suuremmaksi vai pienemmäksi. Jään ajoittain tähän jopa koukkuun. Liekö jonkinasteinen neuroosi. Tuskin ainakaan netin paras "pikkupeli"

Jälleen tunnustus. Olen harrastanut ala-asteikäisenä tanhua ryhmässä nimeltä Pörriäiset. :nolo: Mutta vain siksi, että muutkin harrastivat ja että ryhmään tarvittiin pitkiä tyttöjä "pojiksi"!

Ei meitä onneksi pojiksi puettu, saimme vain tehdä poikain roolit, kuten kädentaputukset yms. kun tytöt kauniisti pyörähtelivät. Tuloksena on se, että en vieläkään osaa tanssia valssia kuin nainen, eli minä vien ja hyvin vienkin... :D

hafanafa sanoi:
Olen tanssinut Village people YMCA:n lukion joulujuhlassa.

Häh?! Onko tuo nyt niin noloa? Voi pojat, että on tullut monesti tanssahdeltua "It's raining menin", "YMCAn", "Dancing queenin" ja monen muun ei-niin-heteron biisin tahdissa! :D

Pitää minunkin tunnustaa: Olen koukussa Subilta sunnuntaiaamuisin tulevaan Dragon Balls Z:aan. Nyt sarjassa on erityisen jännät paikat, kun Cell sai muodonmuutoksensa loppuun ja siitä tuli koko juniversuumin voimakkain olento (siis jos Goku ei pärjää sille). :eek:

Omskakas sanoi:
Pitää minunkin tunnustaa: Olen koukussa Subilta sunnuntaiaamuisin tulevaan Dragon Balls Z:aan. Nyt sarjassa on erityisen jännät paikat, kun Cell sai muodonmuutoksensa loppuun ja siitä tuli koko juniversuumin voimakkain olento (siis jos Goku ei pärjää sille). :eek:

Sama.. Itse olen hankkinut netistä kaikki dragonball z ja dragonball gt jaksot. Myös n. puolet dragonball:eista katsottu.

Vihaan myös "tosi" anime friikkejä. Ovat aina pätemässä, että dragonballit eivät ole oikeaa animea. Kiinnostaa? NOT! Koitin katsoa japaniksi puhuttua dbz:taa ja 10minuuttia sitä kimeää papatusta jaksoi katsoa. :zzzz:

Rarum sanoi:
Inhoan ostoksilla käymistä, tungeksivia ihmisiä ja kuumia kauppoja sekä ahtaita sovituskoppeja.

Olen järkyttänyt ystäviäni kertomalla, että vihaan shoppaamista. Ei siksi, ettenkö tarvitsisi meikkejä, vaatteita ja tavaroita (voi kyllä tarvitsen!!), vaan siksi että ostoksilla käyminen on typerintä ajanhaaskausta mitä keksin; naiset vaeltavat kaupasta toiseen, kokeilevat vaatteita joita eivät aiokaan ostaa, hipelöivät tavaroita, siunailevat "voi miten ihana tää on...!" ja täyttävät Visan luottolimitin. Kiitos ei.

Kun tarvitaan jotain, mennään kauppaan ja ostetaan se tarvittu tavara. Voi siunailua, kun joskus päädyn - yleensä reissuilla - naisihmisten kanssa kauppaan... "Siis häh... sä sanoit että sä tarviit paidan ja en mä tajunnu että sä oisit noin nopee...". Maleskeleminen kaupoissa on un-:rock: .

Tunnustan siis olevani epänaisellinen.

Rarum sanoi:
Jälleen tunnustus. Olen harrastanut ala-asteikäisenä tanhua ryhmässä nimeltä Pörriäiset. :nolo: Mutta vain siksi, että muutkin harrastivat ja että ryhmään tarvittiin pitkiä tyttöjä "pojiksi"!

Tää on kyllä aika paha.
Mäkin olen joutunut toimimaan terapeuttina tyttöystävälle joka myös on tanhunnut lapsena... Puhutaan aika rankoista asioista kuitenkin...

dear_a sanoi:
naiset vaeltavat kaupasta toiseen, kokeilevat vaatteita joita eivät aiokaan ostaa, hipelöivät tavaroita.

Tunnetustihan on miehiä, jotka näkevät painajaisia siitä, että joutuvat tajuttomaan vaatekauppaan naisen kanssa. Miksei se katsominen riitä? Eivät miehetkään elektroniikka kaupassa hipelöi kaikkea, mikä kiiltää.

modified sanoi:
Tunnetustihan on miehiä, jotka näkevät painajaisia siitä, että joutuvat tajuttomaan vaatekauppaan naisen kanssa. Miksei se katsominen riitä? Eivät miehetkään elektroniikka kaupassa hipelöi kaikkea, mikä kiiltää.

Hipelöivätpäs. ;)

Miksi katsominen ei riitä? No, naiset varmaan tarvitsevat kokonaisvaltaisen otteen siitä tuotteesta ja kun ei ole soveliasta käyttää makuaistia, niin sitten otetaan tuntumaa muilla tavoin. :rolleyes:

E: Maailmassa täytyy olla joku yliluonnollinen tasapainon vaatimus. Jos parisuhteessa nainen ei tykkää käydä ostoksilla, mies varmasti rakastaa juuri sitä ajanvietettä. Oma otantani on tämä.

Tunnustan:

- olleeni ylä-asteella koulun "kuorossa" laulamassa eturivissä kevätkappaleen "tipitii" ja tämä tapahtuma nolottaa vieläkin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom