..tun huumehörhöt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja msi80
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle neuvoi yks kaveri joka on noita itämaisia lajeja harrastanut jo varmaan 10 vuotta että jos tommonen kipua tuntematon kaveri käy päälle niin yksinkertaisesti potkaisee siltä polven paskaksi. Kuulemma ei tarvi edes lujasti monottaa ja hidastaa kummasti sen kaverin menoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi kamalaa ainetta tuo amffetaniimi. Yhteen aikaan 60% ruotsalaisista käytti sitä, ongelmat olivat järkyttäviä. Siihen verrattuna känniset puukottajat ovat tosiaan enkeleitä. Kokaiini on kaikkein pahinta, tekee käyttäjästään luodinkestävän, siksi poliisi tarvii isot tykit. Hasis narkit taas sitten tökkivät niillä neuloillaan viattomia ohikulkijoita, vitun :david:

jaa no oisko noin. kyllä ne huumeet on ihmeellisiä. mitä muuten on hasis narkit?

Sen tiedän, että piripäät on kieltämättä aika arvaamattomia ja sitkeitä tappeluissa ja myös sen tiedän että känniääliöt haastavat usein riitaa. Myös sen tiedän että kokaiinin käyttäjät omaavat hirveän korkean egon tappelu hetkellä ja luulevat olevansa Tysonia vahvempia. Mutta miksei teistä koskaan kukaan kehu pilven polttajia kun he eivät tee pahaa kärpäsellekkään?

Originally posted by Jeesus19
Tohon ihminen pystyy normaalisti käyttämään n.30% voimavaroistaan 60% alkoholin vaikutuksen alaisena ja 90%huumeiden vaikutuksen alaisena.
Tämän olen jostain kuullut.
:jahas:

Mä ainakin kuulun niihin kavereihin joiden voimat katoaa kännissä ihan olemattomiin.

Kyllähän alkoholi vie voimat, vaikka pää sanoo, että voimat vähintään tuplaantuivat. 2,5 promillen kännissä kun yrittää antaa lihaksille signaalin supistua maksimaalisesti niin signaali kärsii 80%:sta packet lossista. Ei oikein käskytys pelaa.

Originally posted by Shamrock
Noi narkkien kohtaamiset on kyllä välillä pirun ongelmallisia tilanteita. Etenkin jos kyseisen ihmisen suonissa virtaa amfetamiinia tai sen johdannaisia + muita aineita sekaisin. (heroinistit on usein niin pihalla ja raukeina että niistä ei ole paljoa haittaa). Nämä speedi-kaverit saa usein itsensä parissa sekunnissa apinanraivo-olotilaan ja ovat niin täynnä adrenaliinia että jos käyvät päälle niin vaihto-ehtoja ei ole paljon > eivät juurikaan tunne kipua > eivät tipu lyönneistä, suurin osa sumutteista ei auta, omaavat sillä hetkellä helvetilliset voimat! Itse olen kerran ollut tilanteessa jossa vauhti-narkki kävi päälle, mikään muu ei auttanut kuin kaverin kurkutus ja aloillaan pito siihen asti kunnes virkavalta saatiin paikalle. Tää narkki paino varmaan 50kg:a ja oli ihan hemmitin vaikea pitää aloillaan (riuhtoi, yritti purra yms)... kerran näin tilanteen jossa 4 poliisia yritti taltuttaa ja saada rautoihin 60kg kynäniska-pitkätukan, koko operaatio kesti varmaan puolituntia ja polliisisedät on kaikki sellaisia 90-100kg "karpaaseja".:jahas:

Sitten vaan kovat otteet käyttöön. Silmät puhki, kyynärpäätä niskaan, kurkkutorvi murskaksi, kuristukset käyttöön, tärykalvot puhki korva-avareilla, nenä pään sisään, sormet katki, ranne poikki, jänteet voi purra poikki, kylkiluut rikki, potkuja kiveksille, hyvät lyönnit maksaan ja munuaisiin, potkuja polviin... Jos joku osaa hyvät lukot tai sidonnat niin hyvä juttu. Mun olisi pakko käyttää noita edellä mainittuja jos näyttäisi liian uhkaavalta. Crackhead may cry!

Originally posted by Nat_Ural
Tosi kamalaa ainetta tuo amffetaniimi. Yhteen aikaan 60% ruotsalaisista käytti sitä, ongelmat olivat järkyttäviä. Siihen verrattuna känniset puukottajat ovat tosiaan enkeleitä. Kokaiini on kaikkein pahinta, tekee käyttäjästään luodinkestävän, siksi poliisi tarvii isot tykit. Hasis narkit taas sitten tökkivät niillä neuloillaan viattomia ohikulkijoita, vitun :david:

vai että 60%...jepjep...tottakai...

Paras puolustus narkkien kanssa on ehkä nopeat jalat...tiedän tapauksen jossa hyvä tuttu on jopa katkaissut sormen pirinarkilta(puhumattakaan mitä ennen tätä tapahtui) ja mies vaan huutaa että päästä irti mun sormesta ja yrittää tulla uudelleen päälle....

Ja onpa kiva jos saat osuman neulasta,tai vaikka narkki pääsee puremaan ja saat tästä hyvästä hepatiitin/AIDS:in yms...Kivaa loppuelämää...

Ja mitä hyötyä on lukoista, koska eivät tunne kipua?

Todennäköisesti rimppuilu ja raivo vaan lisääntyy!

Ja ei kokkeli taida hirveitä aggreja heittää päälle, olo on kuulemma aika kuninkaallinen ja itsestä luullaan vaikka mitä,mutta ei aiheuta samanlaisia skitsoja kuin pirkka...

Näistähän voidaan tietysti olla montaa mieltä, ja kaikki ei varmasti reagoi näihinkään aineisiin samalla lailla...

edit:mihin ihmeeseen "hasisnarkit" tarttee neuloja?hmm...ehkä joku luulee että sitä vedetään myös ränniin...:lol2: :lol2:

Originally posted by vitvall

kun yksi narkkari vetää puukon esiin niin johan on kaikki narkkarit paskoja epäonnistujia ja koitetaan koko eduskunnan voimin tuhota kaikki huumeet maan päältä.

ette vaikuta turhan fiksuilta tai sitten suomen huumevalistus todellakin toimii!

Kaikki narkkarit on täysin paskoja epäonnistujia.

Mitäs väärää siinä on että huumevalistus toimii?

joo no en taida sitten tietää aiheesa yhtään mitään...tuli vaan mieleen, että ei se kivusta oo välttämättä kiinni, jos vedetään kanveesiin, mutta jos on asiantuntevaa porukkaa, niin kyllä mä luulen, että ne tietää paremmin ku joku vaan näppituntumalta

Tuosta huumeet vs. kännääminen topicista voisi heittää seuraavaa. Noin 99,9 % suomalaisista on ollut joskus kännissä tai käyttää silloin tällöin alkoholia. Näin ollen suurin osa suomalaisista tietää miten alkoholi vaikuttaa ja miten humalaisen ajatus juoksee (olettaen että viinan kanssa ei ole syöty rauhoittavia yms).

Suurin osa taas ei käytä huumeita eikä tunne niiden vaikutuksia ja näin olen narkkien käyttäytyminen tuntuu arvaamattomalta. Ja onkin arvaamatonta jos elimistössä on montaa erilaista ainetta, tai on psykoosi päällä tai muuten vain aivot paistettu karrelle.

Tosin kaikki jotka pummaavat aggressiivisesti rahaa eivät välttämättä ole narkkeja. Muistan kultaisen 80-luvun alussa kun silloisessa kotikaupungissa oli porukka kaidalta tieltä luisuneita nuoria miehiä, jotka olivat löytäneet viinan, diapamin ja pikkurikollisuuden. Näihin kavereihin jos sattui törmäämään kun viina ja pamit olivat lopussa, niin kuvio oli yleensä sama kuin ekassa viestissä kerrottu: tyypit/tyyppi tulivat niin lähelle seisomaan ettei päässyt karkuun ja pyysivät vitosta/kymppiä kaljaan tai lääkkeisiin. Jos ilmoitti ettei anna/ole, alkoi uhkailu: mulla on puukko taskussa, lyön turpaan jne...

Sittemmin nuo kaverit löysivät oikeat aineet ja osa onkin onneksi kuollut, osa vankilassa.

Ai niin, muistakaapa laissa mainittu "hätävarjelun liioittelu". Jos narkki käy päälle vaikka kuinka apinan raivolla, mutta ei ehdi/kykene tekemään suurempaa haittaa ja hyökkäyksen kohde katkoo luita, niin syyte voi olla jopa törkeä pahoinpitely. Siis puolustautujalle.

Originally posted by Ville
Tuota noin, eikö joku "enkelipöly" nimellä kulkeva huume anna "supervoimat"? Tällaista olen kuullut, ja ehdottihan se poliisikin Terminator ykkösessä että tämä sarah connorin jahtaaja olisi enkelipölyä vetänyt kun on niin haavoittumaton :rolleyes: ...:confused:

PCP = Enkelipöly = Angel Dust
Fensyklidiini

Saattaa aiheuttaa mm:
-hallusinaatioita
-erittäin korkea kipukynnys
-aggressiivisuus
jne.

Luokitellaan erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi.

Originally posted by Jarek
Kaikki narkkarit on täysin paskoja epäonnistujia.

Näinhän se menee.
Ikinä en oo huumedillejä "kohdannu", mutta joku joskus neuvoi, että ei kannata katsoa pilvessä tms. olevaa kaveria suoraan silmiin, kovassa agressa oleva pilviveikko ottaa sen heti "haasteena". Kuulostaa uskottavalta.

mihin ihmeeseen "hasisnarkit" tarttee neuloja?hmm...ehkä joku luulee että sitä vedetään myös ränniin...
Mitäs väärää siinä on että huumevalistus toimii?

kyllä sen nyt viimeistään huomaa että sarkasmin tajuaminen on toisille erittäin vaikeaa.

Originally posted by Sumu
PCP = Enkelipöly = Angel Dust
Fensyklidiini

Saattaa aiheuttaa mm:
-hallusinaatioita
-erittäin korkea kipukynnys
-aggressiivisuus
jne.

Luokitellaan erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi.

BTW:
Tuo PCP:hän on yksi extaasin kolmesta vai oliko se nyt neljästä vaikuttavasta ainesosasta...

Originally posted by Nitsku
Ai niin, muistakaapa laissa mainittu "hätävarjelun liioittelu". Jos narkki käy päälle vaikka kuinka apinan raivolla, mutta ei ehdi/kykene tekemään suurempaa haittaa ja hyökkäyksen kohde katkoo luita, niin syyte voi olla jopa törkeä pahoinpitely. Siis puolustautujalle.

Kommenttina vielä: luiden katkominen tai pään repiminen irti hyökkääjältä on sallittua oikeuden katsoessa, että ne olivat lievimmät käytettävissä olevat keinot hyökkäyksen torjumiseksi.

Muutaman kerran olen joutunut kohtaamaan huumehörhön,lähinnä vauhti/sekakäyttäjän ja kommentoisin hieman tekniikoihin.Jotkut huumeet tosiaan näyttävät vievän kivuntunteen täysin pois,mutta käsittääkseni "oikean"tyrmäyksen aiheuttaa aivojen heilahdus ja törmäys aivokuoreen.Sitä ei pysty siten poistamaan millään aineilla.Harva tosin osaa ja tietää mihin kohtaan pitää lyödä,jotta tyrmäys on helpoin.
Käsikähmä etäisyydellä tehokkain ja testattu keino on kuristaminen.Lajien harrastajat tietävät tässä verisuoni/hermostollisen kuristuksen ja henkitorvikuristuksen eron.Verisuonikuristus nopea(4-10sek taju pois) ja turvallinen(helppo elvyttää eikä jätä yleensä pysyviä vammoja,hyvä juttu jos menee rosikseen).Henkitorvikuristuksessa vastustaja saattaa "rypistellä"minuutteja,riskeinä trachean murtuminen/kuolema,tajun lähdettyä edessä on sairaalahoitoa vaativa elvytyspotilas.
Kolmas on sitten luiden ja nivelten katkominen,mikä on tositilanteessa todella vaikeaa,mutta pysäyttää tai ainakin hidastaa varmasti.
Jotkut kotininjat ehdotti täällä raapimista,puremista,ym.mutta tuliko mieleen,että suonensisäisten huumeiden käyttäjät kantavat yleensä mitä erillaisimpia tartuntatauteja esim.hepatiitti-C (ei rokotetta,ei parannuskeinoa),Hiv(ei tartu kovin helposti,mutta haluatko kokeilla?),tuberkuloosit ym.ym......
Silmien puhkomista on myos vaikea selittää rosiksessa hätävarjeluna,vaikka se olisin tehokas ja oikeutettu keino.

Originally posted by Nat_Ural
Hasis narkit taas sitten tökkivät niillä neuloillaan viattomia ohikulkijoita, vitun :david:

Nii ja juovat sitä hassistaan joka nurkassa!

Originally posted by AutoScum
Kommenttina vielä: luiden katkominen tai pään repiminen irti hyökkääjältä on sallittua oikeuden katsoessa, että ne olivat lievimmät käytettävissä olevat keinot hyökkäyksen torjumiseksi.

Aika teoreettinen tilanne. Suurin osa käräjäoikeuksista käsittelisi asiaa normaalina katutappeluna, jossa pään repiminen on mitä suurimmassa määrin hätävarjelun liioittelua.

Laki kuitenkin lähtee siitä, että myös narkilla on yhtä suuret oikeudet kuin sinulla ja loppujen lopuksi kumpikin saa syytteen ja sakot pahoinpitelystä. Narkille sillä ei ole mitään väliä, mutta ns. normaalille ihmiselle saattaa olla koska aika monessa paikassa vaaditaan ote rikosrekisteristä ja esimerkiksi tuomioita väkivaltarikoksista ei saisi löytyä.

Pointtini on se, että katuväkivallassa tavallinen kansalainen on aika heikoilla. Jos et tee mitään joudut ehkä hakatuksi ja vastapuoli pääsee luultavasti sakoilla ja korvauksilla (joita ei koskaan maksa). Jos teet jotain saat ehkä itse syytteen pahoinpitelystä.

Originally posted by Nitsku
...Pointtini on se, että katuväkivallassa tavallinen kansalainen on aika heikoilla. Jos et tee mitään joudut ehkä hakatuksi ja vastapuoli pääsee luultavasti sakoilla ja korvauksilla (joita ei koskaan maksa). Jos teet jotain saat ehkä itse syytteen pahoinpitelystä.

Tervetuloa suomeen. :curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom