Tuskin narkkarit, jotka uhkailevat puukoilla ja omaa raivohullun voimat, polttavat pelkkää tupakkaa tai kannabista.
minä en usko että mikään aine yksinään pistää ihmisen heilumaan puukon kanssa.
ne jotka heiluttavat puukkoja ovat mieleltään "puukon heiluttajia". ilman aineita he eivät uskaltaisi heilutella puukkoja, mutta ei se aine pistä niitä puukkoja heilumaan. onko sillä sitten väliä heilutteleeko piripäissä, kännissä vai selvinpäin? mielestäni ei.
Jos joku käyttää tällaista "lievää" huumetta niin mulle se on aina sama paska huumeidenkäyttäjä, yhteiskunnan pohjasakkaa.
oletko joskus ajanut ylinopeutta? entä punaisia päin? jos olet, olet omien juttujesi mukaan yhteiskunnan pohjasakkaa.
jokainen ihminen on joskus rikkonut lakia joten sinun mukaasi jokainen ihminen on yhteiskunnan pohjasakkaa.
olipa taas niin tekopyhä teoria.
Mun mielestä rikolliset eivät ole KUNNON kansalaisia.
Huumeiden käyttäminen on rikos. => Huumeidenkäyttäjät ovat rikollisia. => Huumeidenkäyttäjät eivät ole kunnon kansalaisia.
etkä ole sattunut ajattelemaan että vika olisi laissa?
niinkuin joku fiksu huumeidenvastustaja sanoi: "huumeisiin liittyy aina rikollisuutta!"
kun kasvit ovat kukkineet niilo korjaa sadon.
lauantai iltana niilo sytyttää piippunsa jossa on tätä tappavaa kannabis huumetta.
niilo polttaa pesällisen tätä pahaa huumetta ja viettää loppu illan tv:tä katsellen."
missä tapahtuu rikos ja ketä vastaan?