Tulosten nousu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla nousi 32,5kg --> 42,5kg ja vuoden oon nyt salilla käyny. Missä ne mun "tuplaa vuodessa" tulokset on??!! ;)

No niin pannaan timba vastuuseen sanomisistaan.

Mulla tulokset Penkki: 35->no kyl sen 45:n pitäs nytten mennä ( en oo kokeillu, enkä kokeile vielä... ) 1 v (tekniikka tosin outo :jahas: aluks)

Mave: 90->110 7kk

Kyykky: alku maksimia en kokeillu, mutta oisko 55-60->70, 7kk

Treeniä takana nyt yhtäjaksoisesti tämä vuosi, aiemmin useita vuosia enemmän tai vähemmän säännöllisesti.

Sarjapainoissa (~10 toistoa) seuraavaa kehitystä vuosien aikana:

Penkki: 40 --> 80
Vinopenkki KP: 15 kg/käsi --> 37,5 kg per käsi
Pystypunnerrus KP: 10kg/käsi --> 25 kg per käsi
Kyykky: 80 kg --> 160 kg

Mutta mutta :nolo:

Hauiskääntö KP: 12,5 kg/käsi --> 15 kg/käsi
Kokoa on tullut hanskaan ihan kiitettävästi, mutta tulos junnaa paikoillaan, toisin kuin muissa liikkeissä. Mitvit? :curs: :curs: :curs: :itku:

No niin pannaan timba vastuuseen sanomisistaan.

Mulla tulokset Penkki: 35->no kyl sen 45:n pitäs nytten mennä ( en oo kokeillu, enkä kokeile vielä... ) 1 v (tekniikka tosin outo :jahas: aluks)

Mave: 90->110 7kk

Kyykky: alku maksimia en kokeillu, mutta oisko 55-60->70, 7kk

Olisi vissiin sitten pitänty laittaa että ainakin miehillä käy näin. Puhuin nimittäin omasta ja kavereiden kokemuksesta ja kokemuksesta naisena olemisesta ei paljon ole, eikä niitä punttaavia aloittelijanaisiakaan ole paljon kaveripiirissä näkynyt. ;)

Ja vapautan itseni kaikesta vastuusta koskien tällaisia sanomisia. :D

Tuloksissa hyvää kehitystä, mites kehonpaino on kehttynyt?
Alottaessa salin vaaka näytti hieman yli 76kg ja eilen 80.3kg. :thumbs: Ei ollut lähtiessäkään pahemmin rasvakerrosta, joten kai sitä on vähän lihaa kertynyt.

Oon yrittäny satsata tosi paljon tekniikkaan nyt alussa. Jos pääsis tässä jonkun kokeneemman ja viisamman kanssa salille ja tekniikka todettaisiin edes jotenkin hyväksi niin voisi miettiä vähän suurempia painoja. Kyllä tää tästä. :)

Viimeksi muokattu:
Alottaessa salin vaaka näytti hieman yli 76kg ja eilen 80.3kg. :thumbs: Ei ollut lähtiessäkään pahemmin rasvakerrosta, joten kai sitä on vähän lihaa kertynyt.

Oon yrittäny satsata tosi paljon tekniikkaan nyt alussa. Jos pääsis tässä jonkun kokeneemman ja viisamman kanssa salille ja tekniikka todettaisiin edes jotenkin hyväksi niin voisi miettiä vähän suurempia painoja. Kyllä tää tästä. :)

Missäspäin reenailet? VIP puolella on erilaisia kimppareeniketjuja joissa porukka sopii treenejä eri kaupunkien saleille. Ainakin Turku ja Jyväskylä hyvin edustettuna.

Missäspäin reenailet? VIP puolella on erilaisia kimppareeniketjuja joissa porukka sopii treenejä eri kaupunkien saleille. Ainakin Turku ja Jyväskylä hyvin edustettuna.
Helsingin sörkässä duunipaikan salilla oon nämä pari kk hikoillu. Tarkotuksena on käydä katsastaa eri saleja itä-helsingin ja keskustan alueella nyt ku kesäduunit rupee olemaan pulkassa.

On muuten tullu vedettyä tähänmennessä ilman palkkareita. Ruokavaliota oon kyllä muuttanu radikaalisti. Limut ja muut mässyt on lähteny ja syön paljon enemmän/useammin. Rahkaa ja tonnaria uppoaa välipaloina. Huomenna käyn hakemassa prode/hiilari/kreatiini satsin ja siinä samalla vois liittyä vipiksi. Pitää katsastaa noi treeniketjut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helsingin sörkässä duunipaikan salilla oon nämä pari kk hikoillu. Tarkotuksena on käydä katsastaa eri saleja itä-helsingin ja keskustan alueella nyt ku kesäduunit rupee olemaan pulkassa.

On muuten tullu vedettyä tähänmennessä ilman palkkareita. Ruokavaliota oon kyllä muuttanu radikaalisti. Limut ja muut mässyt on lähteny ja syön paljon enemmän/useammin. Rahkaa ja tonnaria uppoaa välipaloina. Huomenna käyn hakemassa prode/hiilari/kreatiini satsin ja siinä samalla vois liittyä vipiksi. Pitää katsastaa noi treeniketjut.

Ei se palkkari tietenkään ole mikään oikotie onneen ja isoihin lihoihin jo ruokavalio on muuten kunnossa. Mutta kätevin tapa se on ottaa kehon kaipaamat ravinteet heti rasituksen jälkeen.

Ja aina voi perustaa oman kimppareeniketjun jos just sun kotinurkilla ei sellaista vielä harrateta. Hyvin nuo suuremmissa kaupungeissa tuntuu väkee keräävän.

penkis aika huima nousu!:thumbs:

Ei mitenkään erityisen ihmeellinen, mullakin on noussut 45->102,5 8,5kk. Reeni on ollut säännöllistä 3krt viikossa 1 jakoisella, mutta ruokailut on ollut vähän niin ja näin, varsinkin nyt kesän aikana on ollut ihan päin mäntyä. :D

Ei mitenkään erityisen ihmeellinen, mullakin on noussut 45->102,5 8,5kk. Reeni on ollut säännöllistä 3krt viikossa 1 jakoisella, mutta ruokailut on ollut vähän niin ja näin, varsinkin nyt kesän aikana on ollut ihan päin mäntyä. :D

sekö tekee siitä noususta paskan että säkin oot samanlaiseen pystyny ? ei. nousu on tod hyvä!

sekö tekee siitä noususta paskan että säkin oot samanlaiseen pystyny ? ei. nousu on tod hyvä!

En sanonut että nousu olisi paska, vaan sanoin ettei se ole erityisen ihmeellinen kun sitä sanottiin jopa huimaksi. Lähes kaikki salillakävijät jotka tunnen on saanut alle vuodessa penkin yli sataan, vaikka lähtötasot on ollu just jotain 45-55.. :jahas: Onhan se tietysti ihan hyvä nousu, mutta ei mitään päätä huimaavaa.:rolleyes: Huimaa olis 45->130 vuodessa, mun mielestä. :D

Kuukausi treeniä takana. Maximeita ei ole tullut kokeiltua joten sarjapainoja vain tässä:

Penkki 45kg (2x6) ---> 70kg (2x6)
Pystypunnerrus 14kg(kp) ---> 25kg(kp)
Kapea Penkki 40kg (2x6) ---> 65kg (2x6)
Haukkari tangolla 25kg ---> 40kg

Tulokset 1v. sitten:

-penkkipunnerrus 55kg
-penkki kässäreillä 16kg
-jalkakyykky 60kg
-pystypunnerrus 30kg

Nyt:

-penkkipunnerrus 100kg
-penkki kässäreillä 36kg