Tulosten nousu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
vaikuttaako testestoroni vai mikä nyt onkan eli mieshormoni tähän juttuun kasvuiässä että painot nousee kuin höyhen

Ikää 16 vuotta ja 3kk. Mulle tehtiin vuosi sitten luuston ikäkartoitus röntgenissä ja siellä näytti luusto olevan puoli vuotta "edellä", eli nyt luustoni on jo lähes 17v. Muutenkin sanoivat et kasvuni on ohi, niillä turvin mulle tehtiin jalkaankin ACL-rekonstruktio, ettei jalka ala nyt kasvaan kieroon pienistä kasvulevynirhamista :D

E: Vastasin siis hitmäänille edellisen sivun alareunaan.

hitmään sanoi:
JÄIT????????Tos lukee et oot 16 vanha,oot iha,ku yks meiä 14 v luokkalaine,joka väittää ettei enää kasva:D

Kyllä voi sanoa että "jäi" (vaik ei 185 ole mikään "jäi"), jos ei johonkin vuoteen ole yhtään kasvanut. :)

5kk reeniä takana

penkki: 45kg-->90kg
kyykky: 60kg---> 115kg
ylätalja: 3x8 40kg--> 3x8 65kg
haukkarit käsipainoilla: 3x8 10kg--> 3x8 16,5kg
ranskalainenpunnerrus: 3x8 20kg--> 3x8 30kg

Siinä pari esimerkkiä painojen kehityksestä, itse olen todella tyytyväinen, koskahan alkaa peilissä näkyä? Penkkiä ja kyykkyä olen tehnyt voimahakuisesti, muut liikkeet olen tehnyt tuntumaa hakien raudoista välittämättä.

Ali_Pali sanoi:
Kyl on aika pirun kova penkkikehitys! Minkälaisella ohjelmalla oot tehny?

normaali nelijakoinen
1.rinta, hauis,forkut
2.selkä,epäkkäät
3.olkapää, ojentajat
4.Jalat

koska tässä oli kyse pelkästä penkkikehityksestä nii ei tarvi koko ohjelmaa kirjoittaa :D

-Penkkipunnerrus
-vinopenkki
-ristikkäistalja
-päänyliveto tai joku vastaava (en tiiä liikkeen oikeaa nimeä :D)

tossa oli liikkeet. sarjojen määrä ja sarjapainot aina tuntemusten mukaan

njietro sanoi:
Ikää 16 vuotta ja 3kk. Mulle tehtiin vuosi sitten luuston ikäkartoitus röntgenissä ja siellä näytti luusto olevan puoli vuotta "edellä", eli nyt luustoni on jo lähes 17v. Muutenkin sanoivat et kasvuni on ohi, niillä turvin mulle tehtiin jalkaankin ACL-rekonstruktio, ettei jalka ala nyt kasvaan kieroon pienistä kasvulevynirhamista :D

E: Vastasin siis hitmäänille edellisen sivun alareunaan.
Mullaki oli tollanen joku luustojuttu. Mulla se tais olla jotain 2v edellä. Tosin mun pituuskasvu loppuskin siinä jossain 15v:n paikkeilla, tai ehkä jopa vähän ennemminki.

mölliskö sanoi:
Mulla nousi 32,5kg --> 42,5kg ja vuoden oon nyt salilla käyny. Missä ne mun "tuplaa vuodessa" tulokset on??!! ;)

Kunnon voimaohjelmaa vaan kehiin, niin jopas alkaa Mölliskölläkin rauta nousta ;)

Kyykyn sarjapainot 50 kilosta -> 120 kiloon 4 kuukaudessa :rolleyes:
Maven sarjat 100-> 130 3kk
Hauiskääntö kp 12kg -> 2*10*17kg

Penkkiä ei viitsi edes kertoa kun se jumittaa ja alkaa hermot mennä :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mave: 100x5 -> 140x5, 3 kuukaudessa :rock:

muista en tiedä tarkkoja lukemia, en testaile ykkösiä mistään, tai ei vihti mainita... :rolleyes:

edit: siis tarkoitin: 145 tossa mavessa

Mä en ikinä oikeastaan ole testaillut ykkösiä missään voimalajissa, tosin penkkihän on sellainen 'perusliike', millä pitää aina 'näyttää', joten se tuli testattua. Ihan vaan että pääsi muille punttihirmuille leuhkimaan :D

Joskus v91 (19v), kun olin 3kk käynyt salilla, niin 1:n oli tasanen 100kg.
Vajaa 5v jatkuneella, enemmän ja vähemmän pätkineellä treenillä nousi 147,5kg pintaan. Ehkä siihen ois enemmänkin saanut puserrettua, mutta kun jo voitin meidän kolmiottelun osion 'penkki suhteessa omaan painoon'- kisan, niin ei tarvinut enempää kokeilla. Penkin tekotapa oli hartialeveys. Muutoinkin tein penkkiä liikkeenä erittäin vähän ja enemmän ojentajapainotteisesti.

Kyykky 1:stä en koskaan edes kokeillut, mutta prässin sarja aleneva 6x400 oli sellainen voimakauden aleneva sarjan viimeinen. Jalat oli muutenkin ns. ihan OK kunnossa tuohon aikaan. Tuo 400 on jäänyt mieleen, kun se oli joku sellainen 'limiitti', mitä haettiin.

Mave ei itseasiassa kuulunut ohjelmistoon ollenkaan, muutoin kuin suorin jaloin ja niitä painoja en kyllä muista alkuunkaan.

Päin pershettähän tuolloin tuli treenailtua ja paremmalla tekniikalla ois voinut enemmänkin joistain lajeista saada irti. Itselle oli kuitekin tärkeintä se 'ulkoinen olemus', ei niinkään voimapuoli.

Niin ja pituutta on samainen 175, kuten nykyäänkin, tuolloin paino 86kg ja rasvat oli 10,7 paikallisen salin pihtimittauksessa. Nyt on niin rasvat, kuin painokin jokusen yksikön ylemmällä mitta-asteikolla ja ehkäpä synti on painanut mittaakin alaspäin ;)

Se tässä vaan mietityttää, kun on taas lähdössä hivenen kolisutteleen rautoja, että miten tuo lihasmuisti pelaa..

Itte oon ny treenannu ehkä vuoden kohta. Penkkistä tulos on noussut 60->100. Ojentaja talja 3*12*65 salin toisella taljalla se o si jotain 3*12*40+.
Maastavetoo lähdin tekee ehkä 80 kilon sarjoilla jotain 10-15 sarja ja kolme sarjaa. Ylä taljaa 3*12*50-75kilon painoil eteen ja taakse. Alataljas ne painot on tota samaa lukkaa. Oon vähä pettyny noihi selkäliikkeiden tuloksii, ja haluisin sinne lisää voimaa.
Selkä treenipäivään kuuluu Noi edel mainitut sarjat ylä- ja alataljaa, 3x maksimisarjaa selänojennuksii. Lisäks treenaan noi hauksiet, 3*12*10-15 keskitettyi hauiskääntöi, scotpenkkii 3*12*20, tavalliset hauiskäännöt seisten tai istuen 3*12*15-20 kiloo. Sit viel rannekääntöi kolme sarjaa.
Oisko kellää mitää ehdotuksii tohon selän parantamiseen.

mucsulaaro sanoi:
Selkä treenipäivään kuuluu Noi edel mainitut sarjat ylä- ja alataljaa, 3x maksimisarjaa selänojennuksii. Lisäks treenaan noi hauksiet, 3*12*10-15 keskitettyi hauiskääntöi, scotpenkkii 3*12*20, tavalliset hauiskäännöt seisten tai istuen 3*12*15-20 kiloo. Sit viel rannekääntöi kolme sarjaa.
Oisko kellää mitää ehdotuksii tohon selän parantamiseen.

Teethän noi selänojennukset lisäpainojen kanssa? toinen hyvä liike alaselälle on maastaveto. Yläselälle ottaisin mukaan ainakin kulmasoudun

AM sanoi:
Olisin aika pitkälti sitä mieltä, että selän ojennukset on pilinpalin-tavaraa.

noin itsekkin luulin ennen kuin kokeilin lisäpainojen kanssa. tarpeeksi painava levy niskaan, tee muutama sarja ja sano sitten onko ne ihan turhia :D

AM sanoi:
Tein niitä ennen kuin aloin tekemään mavea.
Mukana taisi olla parhaillaan 25kiloa lisäpainoa.

siis toi selän ojennus penkissä on ihan stnan hyvä liike selälle, varsiki jos bodytyylillä treenaa.

ainut ongelma tulee kun ei enää se 25kg levy riitä. vaikea keksiä mtn ihme comboja :/

selkäpäivänä minusta tosi hyvä viimene liike (tai mave jos ei tuo )

e: turha rueta mtn " ei järkee mavee viimesenä selkä hapoil" ym skeidaa, itestä ainaki oiva tapa puristaa just sillä ne viimeset mehut sieltä selästä pitkällä sarjalla!

Suositut

Back
Ylös Bottom