- Ikä
- 33
vaikuttaako testestoroni vai mikä nyt onkan eli mieshormoni tähän juttuun kasvuiässä että painot nousee kuin höyhen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hitmään sanoi:JÄIT????????Tos lukee et oot 16 vanha,oot iha,ku yks meiä 14 v luokkalaine,joka väittää ettei enää kasva:D
Ali_Pali sanoi:Kyl on aika pirun kova penkkikehitys! Minkälaisella ohjelmalla oot tehny?
Mullaki oli tollanen joku luustojuttu. Mulla se tais olla jotain 2v edellä. Tosin mun pituuskasvu loppuskin siinä jossain 15v:n paikkeilla, tai ehkä jopa vähän ennemminki.njietro sanoi:Ikää 16 vuotta ja 3kk. Mulle tehtiin vuosi sitten luuston ikäkartoitus röntgenissä ja siellä näytti luusto olevan puoli vuotta "edellä", eli nyt luustoni on jo lähes 17v. Muutenkin sanoivat et kasvuni on ohi, niillä turvin mulle tehtiin jalkaankin ACL-rekonstruktio, ettei jalka ala nyt kasvaan kieroon pienistä kasvulevynirhamista :D
E: Vastasin siis hitmäänille edellisen sivun alareunaan.
mölliskö sanoi:Mulla nousi 32,5kg --> 42,5kg ja vuoden oon nyt salilla käyny. Missä ne mun "tuplaa vuodessa" tulokset on??!! ;)
Nää tulosten nousut on niin väärin :itku:To-omppa sanoi:15v olen harjotellut noin 6-7kuukautta ja penkki oli sillon 45kg ja nytten 85kg
njietro sanoi:Nää tulosten nousut on niin väärin :itku:
mucsulaaro sanoi:Selkä treenipäivään kuuluu Noi edel mainitut sarjat ylä- ja alataljaa, 3x maksimisarjaa selänojennuksii. Lisäks treenaan noi hauksiet, 3*12*10-15 keskitettyi hauiskääntöi, scotpenkkii 3*12*20, tavalliset hauiskäännöt seisten tai istuen 3*12*15-20 kiloo. Sit viel rannekääntöi kolme sarjaa.
Oisko kellää mitää ehdotuksii tohon selän parantamiseen.
Juukeri sanoi:Teethän noi selänojennukset lisäpainojen kanssa? toinen hyvä liike alaselälle on maastaveto. Yläselälle ottaisin mukaan ainakin kulmasoudun
AM sanoi:Olisin aika pitkälti sitä mieltä, että selän ojennukset on pilinpalin-tavaraa.
Juukeri sanoi:noin itsekkin luulin ennen kuin kokeilin lisäpainojen kanssa. tarpeeksi painava levy niskaan, tee muutama sarja ja sano sitten onko ne ihan turhia :D
AM sanoi:Tein niitä ennen kuin aloin tekemään mavea.
Mukana taisi olla parhaillaan 25kiloa lisäpainoa.