Tulosten nousu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Alotin niin penkki taisi olla 40kg nyt vuoden kuluttua 75kg. Kyykky nousi kolmessa kuukaudessa 60kg-->110kg! Osa taisi tulla tekniikan puolelta. Mavea en oo treenannu erityisemmin.

Ite oon kulukenu salilla vasta 1,5 kuukautta ja kehitystä on tapahtunu jonni verran. Penkkitulos on noussu 7,5 kg. Hauiksesta en oo huippuja vielä kokeillu, mutta varmaan siinäkin on kehitystä tapahtunu.:)

Ite oon kulukenu salilla vasta 1,5 kuukautta ja kehitystä on tapahtunu jonni verran. Penkkitulos on noussu 7,5 kg. Hauiksesta en oo huippuja vielä kokeillu, mutta varmaan siinäkin on kehitystä tapahtunu.:)

Paljon sulla on kyykky tai mave kehittyny tuona aikana?

Voiskos näihin postauksiin saada enemmän elopainoja mukaan? Tuntuu että tavaraa pitäs olla kehossa jo aika paljon ennestään että tulis näitä huimia tulosten parannuksia. Mutta hienoja tuloksia, vois näitten perusteella laittaa itsellekin jonkun tavoitteen vuoden päähän :whip: ja masentua kun ei onnistu :D

ikä: 16
pituus: 175 cm
paino: 78-81 kg
oon käynyt 3 kuukautta epäsäännöllisesti kaverin kaa, joskus käyny jopa 4 päivää putkeen salilla, joskus taas ollu jopa 2-2,5 viikkoa väliä

penkki: 72 kg ---> n. 82,5
kyykky: 90 kg ---> 120 kg
mavea en ennen vetänyt mutta kokeilin kerran maksimia, meni 110 kg ja tuntu että olis voinu mennä vielä vähän lisää

Vissiin en ihan ketjun kohderyhmään kuulu, mutta seuraavanlaista edistymistä on tullut kun 30.9 (muistaakseni) aloitin:

Penkki 8x60 -> 8x100
Kyykky 5x70 -> 5x100
Mave 6x60 -> 6x110

Maksimeita en ole kokeillut, Penkki kuitenkin yli 110, kyykyssä ja mavessa en osaa edes arvata paljonko voisi mennä puhtaalla tekniikalla.

Mielestäni hyvin on tullut tulosta dieetilläkin, johtunee reilusta vararavinnosta vyötäröllä (171/90).

Suositut

Back
Ylös Bottom