GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu
salilla käynyt nyt noin 5kk aktiivisesti ja tulokset aloittaessa seuraavat:
Ikä:16 paino:68kg Pituus:182.5cm
Penkki: 13x30kg Nyt 15x57,5kg
Jalkaprässi: 10x120kg Nyt 12x200kg
Leuanveto: omalla painolla 6 toistoa Nyt 10kg lisäpainolla 9 toistoa
Hauiskääntö (Tangolla) : 10x22,5kg Nyt 10x32,5kg

Nykyään Ikä:16 paino:72kg Pituus:183cm motivaatiota löytyy :)
Ja jotkut vielä noita rasva prosentteja pistäny niin itellä 10,6%

Vasta aloitin mutta.... vähän ot

Tää on nyt kyl vähän offtopic ku aloitin vasta Tammikuun alussa.
Ikä 25 Paino ~72 Pituus 167cm
Penkistä: 2x6 40kg, 2x4 50kg 2x2 60kg, 70kg ei edes hievahtanu.

viime viikolla tein samat mutta kokeilin myös 70kg sain sen yhden kerran ylös,

Tänään olin taas riehumassa ja tein sarjan tälläisena
2x6 50kg 2x4 60kg ja 2x2 70kg

Jotenkin tuntuu käsittämättömältä tämä että nuo painot nousi tolleen äkillisesti. Tai sit alussa ei ollu sellaista kunnon vääntöä mukana.

Mulla oli aluksi tavoitteena että kesään mennessä nostaisin 80kg, mutta voisiko olla mahdollista että se todellinen olisi kumminkin vielä lähempänä 100kg?
Hurja ajatus että saisin muka vielä 30kg enemmän nostettua 4-5 kk aikana :wall: Eli palaan siis asiaan kesäkuun alussa :kippis1:

7kuukautta tullu treenailtua, mutta viimeisen kuukauden voi ryypiskelyn yms takia melkeimpä unohtaa laskuista:)

Aamupaino on saatu nostettua 62,5kg->77kg. Rasvaakin on vähän tullut, mutta alle kympin pitäisi vielä prosentit olla.
Tuloksia en kesältä muista kuin penkin osalta. Se on noussut tässä ajassa n. 60->102,5kg

7kuukautta tullu treenailtua, mutta viimeisen kuukauden voi ryypiskelyn yms takia melkeimpä unohtaa laskuista:)

Aamupaino on saatu nostettua 62,5kg->77kg. Rasvaakin on vähän tullut, mutta alle kympin pitäisi vielä prosentit olla.
Tuloksia en kesältä muista kuin penkin osalta. Se on noussut tässä ajassa n. 60->102,5kg

Todella nopeeta vauhtia noussu sulla tuo penkki!! millasella ohjelmalla oot treenaillut ku itellä on maximi noussu 5kk aikana "vaan" 45kg--->75kg ja pää asiassa itse tehnyt treenin aikana 2-3 kertaa viikossa 3x10 tai 4x5 ja ikää on 16 vuotta ( Ps. Onko mahdollista että saisin nostettua kesäkuun aikoihin 85kg-90kg joka olisi tavoitteena siihen mennessä tälläisellä kehityksellä?)
:puntti:

Ensimmäinen kuukausi tuli treenailtua koko kroppaa miten sattuu 3x viikossa. Seuraavat 3 kuukautta Elaston 2-jakoisella ja reilu kuukausi päälle kultaista kuusikkoa joka toinen päivä. Näihin kaikkiin tosin lisäsin itse jonkun liikkeen + joitain sarjoja. Viimeaikoina olen treenannut tämännäköisellä "ohjelmalla" http://www.pakkotoisto.com/showthread.php?76801-Liikaa-sarjoja

Penkkitulokseen olen tällä hetkellä suht tyytyväinen. Koon puolesta kun rintalihat on selkeesti jäljessä.

Tää on nyt kyl vähän offtopic ku aloitin vasta Tammikuun alussa.
Ikä 25 Paino ~72 Pituus 167cm
Penkistä: 2x6 40kg, 2x4 50kg 2x2 60kg, 70kg ei edes hievahtanu.

viime viikolla tein samat mutta kokeilin myös 70kg sain sen yhden kerran ylös,

Tänään olin taas riehumassa ja tein sarjan tälläisena
2x6 50kg 2x4 60kg ja 2x2 70kg

Jotenkin tuntuu käsittämättömältä tämä että nuo painot nousi tolleen äkillisesti. Tai sit alussa ei ollu sellaista kunnon vääntöä mukana.

Mulla oli aluksi tavoitteena että kesään mennessä nostaisin 80kg, mutta voisiko olla mahdollista että se todellinen olisi kumminkin vielä lähempänä 100kg?
Hurja ajatus että saisin muka vielä 30kg enemmän nostettua 4-5 kk aikana :wall: Eli palaan siis asiaan kesäkuun alussa :kippis1:
kyllä ne nousee ku jaksaa käydä kilkuttelee tasaseen :) itellä oli penkki 5kk sitten 65kg nyt menee sata ihan railakkaasti. Ollut sellainen tasainen nousu noissa sarjapainoissa ja maksimi ykkösessä että kaikki nousee järkiään 10kg/kk ja muutenki jaksaminen parantunu ihan huomattavasti... tuolla aikaisemmin onkin nuot mitä on ollu aikaisemmin mut tässä viel pikkusen päivityksiä

kulmasoutu käsipainolla 32.5kg 3x12
kulmasoutu istuen laitteessa 110kgx10
kapea penkki: 70kg 3x8
hauiskääntö mutkatangolla 50kg 3x8
hauiskääntö taljassa 85kgx6
ranskalainen punnerrus mutkatangolla 50kg 3x8
taljapunnerrus 85kg x 6
jalkaprässi 250kg x 8
ja mistä oon erityisen ylpeä kun 5kk sitten meni omalla painolla dippejä yksi kappale ja toissapäivänä 20kg lisäpainon kanssa 8
penkkiä en oo kokeillut nytten että paljonko on maksimi mutta kuukausi sitten meni se sata ja sarjoja tehnyt 80kg 3x8...

mavea ja kyykkyä ei oo uskaltanu alkaa kunnolla kokeileen ku polvi ja selkä on vielä toipilaana

Viimeksi muokattu:
En ole käynyt mittaamassa rasvoja reiluun vuoteen, joten tuo arvaus voi kyllä olla pahasti pielessäkin. 8% on viimeisin tulos ajalta ennen salitreeniä. Silmämääräisesti mitattuihin salikavereihin verrattu vain mutta sehän ei paljoa kerro. Vatsapalikat, sahat, alimmat kylkiluut ja solisluut paistaa selkeesti vielä tästä ruodosta =D Pituutta on 181cm

Tarkoitus käydä mittauksessa lähiaikoina ja ehkä saada jotain kuvaa naruista esille haukuttavaksi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
En ole käynyt mittaamassa rasvoja reiluun vuoteen, joten tuo arvaus voi kyllä olla pahasti pielessäkin. 8% on viimeisin tulos ajalta ennen salitreeniä. Silmämääräisesti mitattuihin salikavereihin verrattu vain mutta sehän ei paljoa kerro. Vatsapalikat, sahat, alimmat kylkiluut ja solisluut paistaa selkeesti vielä tästä ruodosta =D Pituutta on 181cm

Tarkoitus käydä mittauksessa lähiaikoina ja ehkä saada jotain kuvaa naruista esille haukuttavaksi.

Oot tasan sit mun mitoissa pituuden osalta. Itsellä täl hetkellä paino jotain 83kg ja rasva% 16-20. Treeniä tosin takana noin 8 vuotta. Kuva kyllä kertoisi enemmän kuin nuo mainitsemasi mitat...

Oot tasan sit mun mitoissa pituuden osalta. Itsellä täl hetkellä paino jotain 83kg ja rasva% 16-20. Treeniä tosin takana noin 8 vuotta. Kuva kyllä kertoisi enemmän kuin nuo mainitsemasi mitat...
Koetetaas saada otettua noita kuvia esille :)
Mulla ei rasvan kanssa ole pahemmin ongelmia ollut, koska lähtötilanne oli mallia keskitysleirivanki/alien.

Mulla on paino noussut kesästä 69->75 kg.
Kyykky sarjat 60 kg -> reilut 80 kg
Penkki max. ~50 kg -> 70 kg
Mave sarjat 70 kg -> ++ 100 kg

Muutosta on tosiaan tapahtunut ja paljon, mutta jostain syystä parin viime viikon aikana treeni ei ole tuntunut. Olenkin koittanut löytää 3 jakoisen tilalle uutta ohjelmaa ja oon koittanutkin mm. HST:tä, mutta jostain syystä nää 1 jakoset ei tuota mulla tulosta... ehkä mä teen ne väärin...

E: ai niin, rasvat ei tosiaan ole noussut, laskeneet jopa.

Kohta 3kk salilla käyntiä takana. Lähtökohtana 81kg 183cm, ikäkin alkaa lähestymään uhkaavasti kolmeakymppiä.
Syöty ja treenailtu vähän miten sattuu, pääsäntöisesti olen pyrkinyt pitämään nelijakoista ohjelmaa. Välillä sit koko kroppa kerralla jne. sen mukaan miten ehtii salilla käymään. Kaksi muutakin harrastusta, niin ei tätä niin vakavasti oteta.:)

Paino noussut 81->85
Penkki max. 85kg->105kg
Prässissä jotain 10x250kg
Mave 140kg x ?
Mavea ei ole tullut paljoa tehtyä, enkä ilman vyötä ala oikein repimäänkään. Kyykky kanssa jäänyt vähille.

Katsellaan 3kk päästä uudestaan.

Itsellä alkoi treenaus myös tammikuun alussa kunnolla.

Nyt on kerennyt penkki nousta sinä aikana 1x4x62,5kilosta 1x5x67,5kiloon

Kyykky oli ensin (ekaa kertaa ikinä) 8x62,5kg, tokalla treenikerralla alkavalla kurkkukivulla 10x62,5kg

Siitä viikko kipeänä ja ensimmäinen päivä ilman flunssaa 10x72,5kg:eek:

Omat mitat 173cm ja 68kg~

Pitää (jos muistaa) laittaa keväämmällä viestiä miten kehittynyt:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom