GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu
Tais mennä väärään topikkiin. Voi olla seurauksena tuo, ja voi myös käydä niin että lihasta jopa vähenee jos miinuksella menet kauan..

itse en ole kyykkyä ikinä maks kokeillu .. mutta tällä hetkellä sarja painot on jotain 45kg sama kuin penkki nytten
penkki max 45kg -> 80kg ... 2 vuodessa about, mutta olen treenannut vain käsiä kunnes tänä jouluna aloitin koko vartalo treenin
vipunosto sivulle max 7kg -> 13kg
hauiskääntö yhdellä kädellä max 14,5kg -> 23kg

7 kk treeniä takana, sisältäen kaksi n. 3vko pituista taukoa.

Paino +8kg
Reisi +4cm
Vyötärö +5cm
Rinnanympärys +7cm
Olkavarsi +2cm
Pohje +0.5 cm

Starting strength-kausi toistamiseen menossa epäonnistuneen 2-jakoisen jälkeen. Sarjapainot on aloituspainoihin nähden 100-150% isommat ja kehitys SS:llä näyttäis menevän vielä ainakin pari viikkoa eteenpäin.

14.9.2009 ensimmäisen kerran kaverin kanssa salille testailemaan kuntoa:
penkki: 65kg
jalkaprässi: 100kg/ 8toistoa
hauiskääntö taljassa 50kg/max
taljapunnerrus 50kg/max
leukoja:1
dippi:1

ja selkä ja vatsa todella heikolla hapella... paino tässä vaiheessa 94kg

kehitystä tullut ihan mukavasti tämän 4:n kk:n aikana ja tulokset nyt seuraavanlaisia:
20.01.2010
penkki: 100kg
jalkaprässi: 250kg/ 3toistoa
hauiskääntö taljassa 75kg/8 toistoa
taljapunnerrus 75kg/8toistoa
leukoja:10
dippi:8 toistoa 15:n lisäpainon kanssa

paino nyt n.91kg

14.9.2009 ensimmäisen kerran kaverin kanssa salille testailemaan kuntoa:
penkki: 65kg
jalkaprässi: 100kg/ 8toistoa
hauiskääntö taljassa 50kg/max
taljapunnerrus 50kg/max
leukoja:1
dippi:1

ja selkä ja vatsa todella heikolla hapella... paino tässä vaiheessa 94kg

kehitystä tullut ihan mukavasti tämän 4:n kk:n aikana ja tulokset nyt seuraavanlaisia:
20.01.2010
penkki: 100kg
jalkaprässi: 250kg/ 3toistoa
hauiskääntö taljassa 75kg/8 toistoa
taljapunnerrus 75kg/8toistoa
leukoja:10
dippi:8 toistoa 15:n lisäpainon kanssa

paino nyt n.91kg

ja ton piti olla et 15kg lisäpainon kans

Kovaa tulosta,oisin jopa epäillyt puolittavaa taljaa mutta dippi noin kova niin täytyyhän hauiksessakin ruutia olla!

just just.. itekki kyllä oon ollu aikas ihmeissää näiden tulosten kans, mut mulla on ollu ihan loistava salikaveri/ personal traineri = potkinu makiasti perseelle ja suunnitellu hyvän ohjelman + ruokavalion jne... orjallisesti seurannu niitä nii on tullu kivasti tuloksia =)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ylatalja 10x 35 -> 8x 60
Penkki 10x 35-> max 85
Hauberikaanto (kp, per kasi) 10x 8 -> 10x 15
Jalkaprassi 10x 100 -> 10x 160
Kyykky (about 1kk sitte alotettu) 10x 55 -> 10x 70

Paino 77 -> 83
Leukoja vois ruveta ylataljan sijasta harrastelemaan...

Treeniä alkaa olla nyt lähes päivälleen 6 kk täynnä. Alottessa salilla käynnin elokuun alussa lähti tämmösiä tuloksia:

Penkki: 1 x 60 -> 1 x 95 / Sarjoja 5 x 5 on tullut tehtyä 75 kg / 77,5 kg painoilla.
Maastaveto: 5 x 5 60 kg -> 100 kg samoilla sarjoilla.
Käsipainot: 5 x 5 10 kg / per käsi -> 20 kg / per käsi / 4 x 7
Ala & Ylätalja: 5 x 5 40 kg -> 60 4 x 7
Kyykky: 5 x 5 60 kg -> 5 x 5 100/105 kg
Leukoja: Omalla painolla 1-2 krt -> 3-4 x 6 omalla painolla.
Dippi: Omalla painolla 1 krt -> 10 kg lisäpainolla 5 x 5 / omalla painolla 4 x 7/8

Siinä nyt jotain omista tuloksista. Lista voi näyttää aika sekavalta, mutta luulisi että joku nyt selvää tuostakin saa.
Paljon tuolta seasta puuttuu, mutta tuossa nyt jotakin mainitsemisen arvoista ja varmaankin myös eniten edistystä tapahtunut näissä liikkeissä.
Alotin siis 5 x 5 sarjoilla alussa ja käytin sitä muistaakseni kaikessa. Alkuun pääsin ihan hyvin kyllä, mutta jälkeenpäin olen huomannut, että ei todellakaan kaikessa kannata käyttää noin lyhyitä sarjoja ja vaihtanut sitten 4 x 7 tai 3/4 x 8. Kummatkin toimii hyvin. Raskaisiin liikkeisiin kuitenkin olen jättänyt 5 x 5 sarjan, koska tuntuu siltä että mm. maastavedossa toimii paremmin lyhyempi sarja kuin pidempi. Ei ole penkki ja kyykkykään tyssännyt paikoilleen vaikka lyhyttä 5 x 5 sarjaa niissäkin olen tehnyt. Tulokset vain nousevat, joka on tietysti mukavaa. :)

Niin ja pituutta on n. 180 cm ja painoa 84 tällähetkellä.
Alottaessa oli painoa 79-80 kg.

Itellä jotakuinkin 6 kk treeniä takana. Ensin vedin Arnoldin kultaista kuusikkoa nelisen kuukautta ja perään 6 viikkoa Single factoria (5x5). Paino oli lähtiessä alle 70 kg, nyt 77 kg. Pituutta 177 cm. Syönyt olen hyvin, mutta en varmastikaan maksimaalisesti. Lähes poikkeuksetta olen treenannut joka toinen päivä, 6 kk ajalle mahtuu ehkä viisi 2-3 päivän lepotaukoa. Äskettäin pidin viikon tauon ja aloitin Tom Princen Get Big -ohjelman teon, eli taas tähdätään enemmän massaan, mutta SF:n pariin palaan vielä keväällä.

Kehitys on ollut seuraavanlaista:

Penkissä saavutin hyvin pian aloittamisen jälkeen 15 vuotta vanhan penkkimaksimin 70 kg. Aina kun olen kokeillut uutta maksimia, se on mennyt kakkosena, missä ajattelin jatkossakin pysyttäytyä. Pari viikkoa sitten meni 2x95 kg, eli karkeasti sanottuna penkkimaksimi on noussut 70 kg -> 100 kg.

Kyykkyä en ollut aikaisemmin tehnyt, eka kyykkytreeni oli 2x10x40 kg ja jalat tietenkin monta päivää kipeät. Olen nostanut rautaa tangossa koko ajan ja nyt menee kyykyssä 5x110 kg, tosin progressio on ollut maltillista ja vielä meneillään. Kolmoset on lyhimpiä sarjoja mitä olen tehnyt.

Maastavedon painot ovat menneet 1:1 kyykyn rinnalla ja progressiossa varmaan vielä enemmän potentiaalia kuin kyykyssä. Rinnallevetoa tein 6 vkoa, jonka lopuksi viimeinen sarja oli 5x70 kg. Tuosta haluttais vielä lähteä jatkamaan, mutta tuntuu, että tässä välissä pitäisi saada vähän tekniikka-apuakin.

Joo ite oon 14-vuotias (kohta 15), aloitin tuossa tasan vuosi sitten ja eipä reeneissä ollut päätä eikä häntää, toisin kuin nykyään :D
No kuitenkin tässä muutamia tuloksia:
Penkki 45kg --> 80kg
Kyykky 40kg --> 80kg
Maastaveto 60kg --> 115kg
Leuat 2 --> en tiedä normileuoista mutta 10 leukaa 10kg lisäpainolla..

siinähänm nuita, ja nuo on MAKSIMITULOKSIA =9
ja btw, paino noussut 67 --> 73 mutta joo rasva pienentyny aika varmasti ja pituuttakin..

Kovaa tulosta tullut iPushilla
Kiitos, työmäärän huomioiden kehitys ollut varmaan ihan kohtuullista muttei varmaan maksimaalista. Pakkohan tuo about 80 salikertaa ja yli 100 h on jossain näkyäkin, mutta joku voi sen hyödyntää varmasti paljon paremminkin. Tänä iltana näytti vaaka treenin jälkeen eka kerran yli 79 kg!! Progressiota on toki tapahtunut syömisessäkin, nykyään tulee töissä mutusteltua aamupäivällä esim. pähkinöitä ja iltapäiväkahvin kanssa otettua kunnon leipä, niin ja iltamunakaskin tehdään nykyään kahden munan sijaan kolmesta :)

Syöminen ON tärkeää!

Kiitos, työmäärän huomioiden kehitys ollut varmaan ihan kohtuullista muttei varmaan maksimaalista. Pakkohan tuo about 80 salikertaa ja yli 100 h on jossain näkyäkin, mutta joku voi sen hyödyntää varmasti paljon paremminkin. Tänä iltana näytti vaaka treenin jälkeen eka kerran yli 79 kg!! Progressiota on toki tapahtunut syömisessäkin, nykyään tulee töissä mutusteltua aamupäivällä esim. pähkinöitä ja iltapäiväkahvin kanssa otettua kunnon leipä, niin ja iltamunakaskin tehdään nykyään kahden munan sijaan kolmesta :)

Syöminen ON tärkeää!

samaa mieltä kanssasi.. ja on muuten melkoisen makiat tulokset =)

Sellanen 7kk salilla repiny. Ohan noi tulokset noussu vähäsen. Aloitus paino 68kg Nyt 76kg
Joutu kesällä pitään 1kk taukoa murtuneen kylkiluun takia. Alussa ei ollu kunnollista ohjelmaa nyt on seki kunnossa.
En jaksa laittaa kaikkien liikkeiden kehitystä.

Mave 60kg 5* Nyt 150kg 5*
Kyykky 40kg 5* Nyt 95kg 5*
Penkki 50kg 5* Nyt 75kg 5*

Sellanen 7kk salilla repiny. Ohan noi tulokset noussu vähäsen. Aloitus paino 68kg Nyt 76kg
Joutu kesällä pitään 1kk taukoa murtuneen kylkiluun takia. Alussa ei ollu kunnollista ohjelmaa nyt on seki kunnossa.
En jaksa laittaa kaikkien liikkeiden kehitystä.

Mave 60kg 5* Nyt 150kg 5*
Kyykky 40kg 5* Nyt 95kg 5*
Penkki 50kg 5* Nyt 75kg 5*

penkissä aika vähäinen kehitys verrattaessa muihin liikkeisiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom